Help!

28-08-2017 21:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 weken geleden bedrogen door mijn ex ik heb geen zin om het er nog over te hebben hoe en wat er gebeurd is want hij heeft mij echt heel veel pijn gedaan. Maar nu vind ik nog kleding van hem.. iemand een goed idee wat ik hiermee kan doen ?
Niets. Rot voor je. :hug:
Wat dacht je van teruggeven?
Het zijn zijn eigendommen. Je bent niet gerechtigd om zonder toestemming van de eigenaar eigendommen kapot te maken, weg te maken, verkopen etc.

Maar dat is de juridische kant van het verhaal.

Als ik jou was zou ik ze weggooien of doneren aan een goed doel, gewoon om hem een beetje terug te pakken. We houden allemaal van een beetje wraak, toch?
Wat moet je met die zooi? Hup in een vuilniszak en bij zijn werk bij de receptie droppen. ;-)
Gewoon in een vuilniszak doen en voor zijn deur zetten
Wat naar voor je

Lekker niets mee doen. Als hij de kledingstukken mist weet hij ze te vinden, toch?

Het lijkt me verstandig te wachten tot een moment dat het wat rustiger is voor je hem onder ogen komt voor zijn spullen. Wat het beste is voor jou meid, zeker zo lang hij zelf ook nergens naar vraagt. Je kan ook zijn boedeltje 'toevallig' gevonden hebben tijdens een grote ruimbeurt over 6 weken bij wijze van. Heel veel sterkte :hug:
Ritueel verbranden.
In een zak doen en bij zijn moeder aan de deur afgeven.
Overal de knopen afknippen en dan een briefje erbij doen: ze kan toch zo goed naaien?
Pluisi schreef:
28-08-2017 22:00
Overal de knopen afknippen en dan een briefje erbij doen: ze kan toch zo goed naaien?
Verdurrie, net te laat...
Well behaved women rarely make history.
Pluisi schreef:
:lol: :rofl:
Heb je nog poetslappen nodig?
Pluisi schreef:
:worship:
De fik erin (de kleding).
Love is the meaning of life
Ik heb hier nog onderbroeken van ex en die zet ik op mijn haar als ik mijn gezicht was. Zo houd ik mijn haar droog en zeepvrij. Kijk, die dingen gebruikt niemand meer en het slijt ook niet. Hartstikke handig.
Pluisi schreef:
Hahahahaha ik kom echt niet meer bij van het lachen moet me echt inhouden het niet te doen 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven