Help!

29-12-2018 12:30 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier eigenlijk nooit wat maar ik moet nu echt even mijn ei kwijt. Ik ben 20 jaar en heb opzich een goede band met mijn moeder. Toch beginnen wij nu steeds meer te botsen. Ik woon nog thuis en gisteren is de boel geëscaleerd. Ik ben enigkind en mijn moeder is erg claimerig en overbezorgd. Ik word er helemaal gek van! Ik mag niet eens een dagje weg met een vriendin, dat moet ik eerst vragen en met hele goede redenen komen waarom ik dat wil. Ik begin dit gedrag van haar goed zat te worden. Ik ben nooit een lastig kind geweest, maar ik word nu volwassen en ik mag helemaal niks. Nu is ze gisteren begonnen met schreeuwen tegen mij: “Je gaat helemaal nergens heen! Achterlijke!” en ze negeert me sindsdien. Ik vind dit behoorlijk kinderachtig en ik ben momenteel zelf erg licht ontvlambaar. Het liefst pak ik m’n spullen en loop ik weg, maar ik weet dat dat geen zin heeft. Ik weet dat ik niks verkeerd heb gedaan. Ik weet even niet wat ik moet doen. Zelf het gesprek beginnen of net zo kinderachtig als haar blijven negeren? Ik hoop dat jullie advies hebben! Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Je moeder klinkt als mijn moeder.. ik mocht ook niks en moest altijd laten weten waar ik was, met wie, waarom etc. Mijn moeder had ook woedeaanvallen vanuit het niets, om niets.

Ga lenen bij DUO om het huis uit te gaan. Ik werd door mn moeder het huis uit getrapt, maar op mijzelf gaan heeft mij zoveel geholpen. Geen constant gezeik meer aan mn hoofd. Ik heb nu geen ondergewicht meer van alle stress die ik kreeg door constant op mn tenen te moeten lopen.

Ik bepaal nu zelf met wie ik om ga, waar ik heen ga rn met wie. Mijn hele dag kan ik plannen zoals ik het zelf wil en draait niet meer om haar. Contact met moeder is nog matig, omdat ik mog moeite heb met dingen ven vroeger die ze geflikt heeft te verwerken.

Samenvatting: leen geld bij duo. Schrijf je in bij woningbouw en ga zsm op zoek naar een woonruimte. Het is alle moeite en moeilijkheden aan het begin dubbel waard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven