Here it goes...

31-07-2011 19:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar 1/2 samen geweest met een prachtmeid. Volledig mijn ding, knap,lief, zorgzaam. Maar ze was een beetje onzeker, verlegen en stil soms. Terwijl ik eerder het tegenovergestelde ben.

Zij hangt enorm aan haar ouders, ik minder.

Overlaatst de stap gezet om te gaan samenwonen in een appartementje. Vermits we beide relatief ver wonen van ons werk, leek mij het handigst om het dichtst te gaan wonen bij ons werk, namelijk gent of de pinte. Haar droomstad was Brugge. Toch wel dubbele reistijd voor beide dan vanuit de pinte of gent.

Eerst had ik mijn veto ervoor, maar na enkele maanden toch samen beslist om voor Brugge te gaan.

Ik super enthousiast om te gaan samenwonen, maar meer rationeel ingesteld. We moeten nog dit, we moeten nog dat..

Ondertussen stond mijn ma klaar met mijn valies te maken, ze was aan het duwen om mij buiten te krijgen. Terwijl bij mijn ex , 23, haar vader haar elke avond een knuffel kwam geven om te vertellen dat ze nog niet moest verhuizen.

Ik maakte maw het appartementje mijn nieuwe thuisbasis. Maar mijn vriendin trok haar meer en meer terug.. Ik had vroeger voorgesteld om in het weekend terug naar huis te gaan, maar mijn vriendin zei dan: o nee, samen wonen = samenwonen.

Waarbij ik mij erbij neerlegde. Ondertussen toen we er woonden zat ik er meer alleen dan met haar. Ze ging in het weekend naar huis, maar kreeg nooit een deftig antwoord waarom. Ze wist niet hoeveel weekends ze bv in de maand naar huis wou of waarom..

Achteraf bleek dat ze bang was, dat we niets zouden gaan doen de zondag in brugge.. enkel voor de buis zitten.

Na een paar weekends alleen op het appartement, barste bij mij de bom en vroeg ik haar of ze nog gevoelens had voor mij..

Blijkbaar heeft ze in de stress van het verhuizen zich enorm gerirriteerd aan mij en heeft de emmer overgelopen bij haar..

Dit is geleden van eind april 2011. Ondertussen vreet het aan mij.. vroeger waren we echt wel een tof koppel maar na verloop van tijd hielden we wat minder rekening met elkaar..

Ondertussen moet ik mij er bij neerleggen dat ze niet terugkomt, maar het doet o zo pijn. Had net een start genomen in men leven met haar, heb een leidinggevend job én reeds een audi a4 van de firma en dit op 25 jaar. En ik ben zo bang, bang dat ik nooit meer iemand vind. Iemand fijn, het hoeft geen supermodel te zijn, een leuk snoetje, leuke kledij, leuke lichaamsbouw.

Ondertussen héél véél bijgeleerd. Communiceren en compromissen sluiten in een relatie zijn zo belangrijk.
En je vraag is?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zit je nu te hengelen naar een leuk snoetje?
Ga in therapie!
Sorry ik kom er niet goed door, snap de helft niet.
Internagelaktisch
Had net een start genomen in men leven met haar, heb een leidinggevend job én reeds een audi a4 van de firma en dit op 25 jaar. En ik ben zo bang, bang dat ik nooit meer iemand vind. Iemand fijn, het hoeft geen supermodel te zijn, een leuk snoetje, leuke kledij, leuke lichaamsbouw.

.... klinkt een beetje oppervlakkig, wat mij betreft..... Had ze daar ook problemen mee?
Ik voel me zo moedellooos
Ja, wat is je vraag? Waar moeten we over meedenken?
Blijkbaar kun je nog steeds veel bijleren: een leidinggevende job, een audi a4 en een meisje met een leuk snoetje, leuke kledij en een leuke lichaamsbouw maken niet per definitie gelukkig.
Jawel! Je vindt wel weer iemand fijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tjjjjjemig schreef op 31 juli 2011 @ 19:22:

Had net een start genomen in men leven met haar, heb een leidinggevend job én reeds een audi a4 van de firma en dit op 25 jaar. En ik ben zo bang, bang dat ik nooit meer iemand vind. Iemand fijn, het hoeft geen supermodel te zijn, een leuk snoetje, leuke kledij, leuke lichaamsbouw.

.... klinkt een beetje oppervlakkig, wat mij betreft..... Had ze daar ook problemen mee?Dat bedoel ik. Veel uiterlijk vertoon.
Jouw ding?
TO ben je daar??????
Ik denk serieus dat je met je leidinggevend job en audi a4 niet bang hoeft te zijn dat je niemand fijn vindt!
Ga in therapie!
Je gaat heus nog wel iemand tegenkomen!

Ik wil je alleen wel aanraden om dan niet over je A4 te beginnen. Persoonlijk knap ik daar ontzettend op af..... een A6 daarentegen.... ( ). Nee, serieus. Ik vind het jou niet aantrekkelijker maken als je jezelf op je borst slaat dat je een oh-zo geweldige functie bekleedt en een gave auto hebt. Dat is niet wie jij bent. Lekker belangrijk.
Lekker materialistisch
Ik ken je verder niet maar ik zou zelf enorm afknappen op iemand zoals jij!

Precies zoals hierboven al gezegd is uiterlijk vertoon is wat jij uitstraalt.
De eerste de beste man die mij een ding noemt zet ik zonder pardon weer in zijn Audi!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
beetje patserig allemaal.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 31 juli 2011 @ 19:47:

beetje patserig allemaal.een beetje???
beetje erg patserig.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 31 juli 2011 @ 19:50:

beetje erg patserig.
Bladibladibla.....

Wat heb jij een vrouw te bieden, naast je autootje en baantje???
dat beetje laat ik erbij staan omdat ie 25 is, misschien leert hij dat patsen nog af.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 31 juli 2011 @ 19:47:

beetje patserig allemaal.

Behoorlijk!

Dat ik dat las bedacht ik meteen.... die heeft gewoon de smoor in omdat ie zijn praalstuk kwijt is.

Wat een zielepoot is het dan eigenlijk, als dat echt zo is
quote:mjdh schreef op 31 juli 2011 @ 19:55:

Bladibladibla.....

Wat heb jij een vrouw te bieden, naast je autootje en baantje???Een heel groot ego, waarin ze makkelijk kan delen :-)
past dat ego wel in die a4?

zo,n q lijkt me wat beter......

alhoewel, mijn patser date had ook een klein autootje, wel peperduur natuurlijk, maar zijn penis was ook maar klein.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven