herkennen slechte relatie

01-08-2010 11:20 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer weet je dat je in een slechte relatie zit? Waaraan herken je die? Volgens mij als je er zelf in zit, herken je dit niet altijd.
Hoezo? Waarom wil je dit weten?
quote:Enneaaa schreef op 01 augustus 2010 @ 11:21:

Hoezo? Waarom wil je dit weten?Loepje.
Waren de adviezen van gisteren niet bevredigend genoeg?
Als je je onrustig en niet op je gemak voelt, lijkt me.
Dit kun je toch gewoon op je andere topic vragen?
quote:wuiles schreef op 01 augustus 2010 @ 11:21:

[...]

Loepje.

Bedankt dat schept wel duidelijkheid.
- Als je blij bent als hij moet overwerken;

- als je je best doet om zelf later thuis te komen;

- als je bewust sex ontwijkt (vroeger/later naar bed gaan en net doen alsof je slaapt);

- als je geen bevrediging haalt uit goeie gesprekken met elkaar

- als het je geen reet interesseert wat hij doet

- als je blij zou zijn als hij verliefd zou worden op een ander

- als je serieus overweegt om vreemd te gaan (tenzij jullie dat afgesproken hebben natuurlijk)

ehhh... nog meer?
quote:luna1 schreef op 01 augustus 2010 @ 11:24:

Dit kun je toch gewoon op je andere topic vragen?Maakt toch niet uit om een nieuw topic te openen? Als TO er niets aan heeft zijn er misschien wel andere forum(st)ers die hier wat mee kunnen.
quote:Bianca40 schreef op 01 augustus 2010 @ 11:29:

[...]

Maakt toch niet uit om een nieuw topic te openen? Als TO er niets aan heeft zijn er misschien wel andere forum(st)ers die hier wat mee kunnen.

Eens.

-Geweld in welke vorm dan ook.

-Als je bang bent voor zijn reactie en daardoor niet uitspreekt wat jou aan gaat.

-Als je liegt om zijn reactie te vermijden.
Als je er na tien jaar relatie achter komt dat je je vriend eigenlijk een paar centimeter te klein vindt?
Als je jezelf niet kan zijn, niet op je gemak voelt, geen zin hebt om naar huis te gaan...
quote:meisje22 schreef op 01 augustus 2010 @ 11:32:

Als je er na tien jaar relatie achter komt dat je je vriend eigenlijk een paar centimeter te klein vindt? en dan om bijval vraagt op het forum. Ik denk trouwens dat jij niet in een slechte relatie zit, maar je vriend.
quote:meisje22 schreef op 01 augustus 2010 @ 11:32:

Als je er na tien jaar relatie achter komt dat je je vriend eigenlijk een paar centimeter te klein vindt?Wellicht ben je dan gewoonweg uitgekeken op iemand en wellicht te veel bezig met uiterlijk. Ieder zijn/haar idee over het leven lijkt me.
quote:dangeensuus schreef op 01 augustus 2010 @ 11:34:

[...]

Ik denk trouwens dat jij niet in een slechte relatie zit, maar je vriend.Eens
Je zit een slechte relatie als je vriendin na 10 jaar achter komt dat je haar "te kort" schiet.
Annemieke,

ik denk dat jij helemaal niet moet willen doodanalyseren waarom je je vriend niet meer leuk vindt, maar het gewoon moet accepteren en de relatie verbreken.

Soms is het gewoon niet anders.

Jij hebt overduidelijk genoeg van je relatie.
quote:Thila schreef op 01 augustus 2010 @ 11:47:

Annemieke,

ik denk dat jij helemaal niet moet willen doodanalyseren waarom je je vriend niet meer leuk vindt, maar het gewoon moet accepteren en de relatie verbreken.

Soms is het gewoon niet anders.

Jij hebt overduidelijk genoeg van je relatie.ding dong.
Vriend zegt:

Als je de behoefte hebt zo'n topic te openen, zit je er in.

Mannelijke nuchterheid.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Annemieke maak het gewoon uit. Dat gedoe altijd over spijt.

Er zijn meer leuke mannen op de wereld.

Je zult nooit meer de relatie krijgen die je met je huidige vriend hebt, maar dat wil je ook niet. Anders open je niet die 2 topics.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Aha, je nam toch de kuierlatten en probeert het hier nu opnieuw?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je zit in een slechte relatie waar je beter uit kunt stappen. Iemand moet matchen met wat voor jou het belangrijkste is in het leven. Voor jou is dat oppervlakkigheid. Dan past een wat meer oppervlakkig persoon bij jou. Heel simpel.
Annemieke, ik heb je topic gisteren wel gezien maar niet echt bij gehouden. Ga eens na wat jij wil in je leven; van jezelf, wat je wilt bereiken, maar ook hoe jij jezelf over 10 jaar ziet. Past je vriend in dat plaatje of niet?
quote:domnaiefmutsje schreef op 01 augustus 2010 @ 12:08:

Je zit in een slechte relatie waar je beter uit kunt stappen. Iemand moet matchen met wat voor jou het belangrijkste is in het leven. Voor jou is dat oppervlakkigheid. Dan past een wat meer oppervlakkig persoon bij jou. Heel simpel.Autsch!
Vraag me af waarom je nu een nieuw topic opent.

Dacht dat het vorige topic best duidelijk was.

Je OP is nogal summier ivm je vorige topic. Toen werden er een heleboel dingen gezegd die je misschien rauw op je dak vielen, denk dat dat nu net zo is, misschien wel rauwer.

Bij twijfel: Kappen.

Draai er niet om heen.

En die rammelende eierstokken, daar heb je geen kerel voor nodig.

Maar aan de andere kant: Als jij oppervlakkigheid wilt, zou ik die rammelende stokkies toch maar even tot bedaren brengen, als ik jou was. Kinderen krijgen is nml een zeer serieuze aangelegenheid. Heb je ze eenmaal, kun je ze niet, zoal een partner, zomaar aan de kant schuiven. That's a job for life, so they say.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven