herkennen slechte relatie
zondag 1 augustus 2010 om 11:28
- Als je blij bent als hij moet overwerken;
- als je je best doet om zelf later thuis te komen;
- als je bewust sex ontwijkt (vroeger/later naar bed gaan en net doen alsof je slaapt);
- als je geen bevrediging haalt uit goeie gesprekken met elkaar
- als het je geen reet interesseert wat hij doet
- als je blij zou zijn als hij verliefd zou worden op een ander
- als je serieus overweegt om vreemd te gaan (tenzij jullie dat afgesproken hebben natuurlijk)
ehhh... nog meer?
- als je je best doet om zelf later thuis te komen;
- als je bewust sex ontwijkt (vroeger/later naar bed gaan en net doen alsof je slaapt);
- als je geen bevrediging haalt uit goeie gesprekken met elkaar
- als het je geen reet interesseert wat hij doet
- als je blij zou zijn als hij verliefd zou worden op een ander
- als je serieus overweegt om vreemd te gaan (tenzij jullie dat afgesproken hebben natuurlijk)
ehhh... nog meer?
zondag 1 augustus 2010 om 11:32
quote:Bianca40 schreef op 01 augustus 2010 @ 11:29:
[...]
Maakt toch niet uit om een nieuw topic te openen? Als TO er niets aan heeft zijn er misschien wel andere forum(st)ers die hier wat mee kunnen.
Eens.
-Geweld in welke vorm dan ook.
-Als je bang bent voor zijn reactie en daardoor niet uitspreekt wat jou aan gaat.
-Als je liegt om zijn reactie te vermijden.
[...]
Maakt toch niet uit om een nieuw topic te openen? Als TO er niets aan heeft zijn er misschien wel andere forum(st)ers die hier wat mee kunnen.
Eens.
-Geweld in welke vorm dan ook.
-Als je bang bent voor zijn reactie en daardoor niet uitspreekt wat jou aan gaat.
-Als je liegt om zijn reactie te vermijden.
zondag 1 augustus 2010 om 11:34
zondag 1 augustus 2010 om 11:35
zondag 1 augustus 2010 om 11:47
zondag 1 augustus 2010 om 11:49
quote:Thila schreef op 01 augustus 2010 @ 11:47:
Annemieke,
ik denk dat jij helemaal niet moet willen doodanalyseren waarom je je vriend niet meer leuk vindt, maar het gewoon moet accepteren en de relatie verbreken.
Soms is het gewoon niet anders.
Jij hebt overduidelijk genoeg van je relatie.ding dong.
Annemieke,
ik denk dat jij helemaal niet moet willen doodanalyseren waarom je je vriend niet meer leuk vindt, maar het gewoon moet accepteren en de relatie verbreken.
Soms is het gewoon niet anders.
Jij hebt overduidelijk genoeg van je relatie.ding dong.
zondag 1 augustus 2010 om 12:00
zondag 1 augustus 2010 om 12:42
zondag 1 augustus 2010 om 13:11
Vraag me af waarom je nu een nieuw topic opent.
Dacht dat het vorige topic best duidelijk was.
Je OP is nogal summier ivm je vorige topic. Toen werden er een heleboel dingen gezegd die je misschien rauw op je dak vielen, denk dat dat nu net zo is, misschien wel rauwer.
Bij twijfel: Kappen.
Draai er niet om heen.
En die rammelende eierstokken, daar heb je geen kerel voor nodig.
Maar aan de andere kant: Als jij oppervlakkigheid wilt, zou ik die rammelende stokkies toch maar even tot bedaren brengen, als ik jou was. Kinderen krijgen is nml een zeer serieuze aangelegenheid. Heb je ze eenmaal, kun je ze niet, zoal een partner, zomaar aan de kant schuiven. That's a job for life, so they say.....
Dacht dat het vorige topic best duidelijk was.
Je OP is nogal summier ivm je vorige topic. Toen werden er een heleboel dingen gezegd die je misschien rauw op je dak vielen, denk dat dat nu net zo is, misschien wel rauwer.
Bij twijfel: Kappen.
Draai er niet om heen.
En die rammelende eierstokken, daar heb je geen kerel voor nodig.
Maar aan de andere kant: Als jij oppervlakkigheid wilt, zou ik die rammelende stokkies toch maar even tot bedaren brengen, als ik jou was. Kinderen krijgen is nml een zeer serieuze aangelegenheid. Heb je ze eenmaal, kun je ze niet, zoal een partner, zomaar aan de kant schuiven. That's a job for life, so they say.....