Het goede doen

24-05-2017 11:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bete lezers,

Ik sta voor een dilemma. Vier jaar terug was is vrij en singel! En had ik hier en daar een scharrel. Maar nu, in het heden, heb ik een vriend (al zo'n 3 jaar) hebben we net een huis gekocht en zijn we zeer gelukkig samen. Vandaag ben ik er achter gekomen dat het verleden niet zo maar weg gaat. En een zekere jonge, laten we hem Max noemen, begon mij weer te contacten via FB.
Het was hele maar niet bijzonder wat we hebben gedaan (ga ook niet op de details in) maar nu wou hij weer opnieuw contact zoeken. Wij hadden nog al een aantrekkingskracht tot elkaar, vooral seksueel. En dit is dan ook waar hij op doelde toen hij weer contact zocht.

Ik heb nee moeten zeggen, vaker dan 1 keer, maar het is (denk ik) tot hem door gedrongen dat ik echt niks meer met hem te maken wil hebben. Nu voelde ik mij ook vrij ongemakkelijk met alles wat hij tegen mij zei, vooral omdat ik al duidelijk had gemaakt dat ik echt niks met hem wil.
Nu heeft Max een vriendin voor zo'n twee jaar, kwam ik achter toen ik toch even op zijn FB pagina ging kijken.

Mijn vraag is, moet ik aan de vriendin van Max vertellen wat hij allemaal tegen mij heeft gezegd. Ga er van uit dat het niet al te proper was.
Helemaal niks natuurlijk en die Max blokkeer/ontvriend je overal....klaarvoormekaar, dat is toch niet zo'n hele moeilijke.
Nee, niet mee bemoeien.
Ik zou er niet zoveel drama om maken nee.
Nee tenzij je graag herrie veroorzaakt tusssen die 2. Het is niet aan jou.
Nee niks zeggen. Mocht zij er zelf naar vragen (bijvoorbeeld als ze jullie berichtjes ziet), zou ik niet liegen. Maar niet op eigen initiatief doen. Er is immers niks gebeurd verder.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
blokkeren is uiteraard al gedaan! Het was meer dat ik het zelf denk ik wel fijn zou vinden als mijn vriend dat soort dingen bij een ander zou doen. Ik zou het wel willen weten. Maar iedereen vind van niet! En dat lucht best op! dank jullie wel! :-D
Singel...Je was een soort gracht vroeger.

Verder zou ik hem blokkeren ipv steeds weer de discussie met hem aan gaan. Zijn relatie zijn verantwoordelijkheid. Houd je met jezelf bezig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je hebt hem al geblokkeerd las ik, dat is het enige wat je kan doen.

En wat er tussen Max en zijn vriendin afspeelt weet je niet, wellicht hebben ze een open relatie. En verder sowieso niet mee bemoeien, is niet jou probleem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven