Het is over
donderdag 16 juni 2011 om 11:07
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
zaterdag 25 juni 2011 om 11:30
@ Bloem, meisje toch. Je moet niet meteen denken dat als zo'n meisje dat soort dingen heb gezegd ; ze nu opeens achter jouw vriend gaat. Ze kan het ook hebben gezegd omdat ze vond dat jullie goed bij elkaar pasten. Niet meteen overal het slechte van in zien. Je gaat jezelf gek maken.
Ik zie mezelf erg terug in jou, hoe ik deed toen het bij mijn oude geliefde en ik voor de eerste keer uit ging afgelopen september. Ik moest ALLES elke dag checken. Maar weetje zulke inet sites maakt alles mooier, je zult niet zien hoe mensen zich echt voelen. Je gaat toch ook niet een drama page van jezelf maken. In al die tijd heeft mijn oude geliefde het ontzettend moeilijk gehad toen hij het had verbroken.
Maar doordat ik elke keer maar bleef kijken en bij elk toegevoegde meisje ging achterhalen wat er achter zou kunnen zitten werd ik alleen maar ongelukkiger. Je raakt jezelf kwijt, dat meisje wat je was smelt langzaam weg.
Nu dat het WEER tussen mijn oude geliefde en ik uit is heb ik meteen alles verwijderd. Ik ben nu wel iets verstandiger geworden maar voor het geval dat. En weetje ik heb hem zelfs geblokkeerd op fb zodat hij mij niet kan vinden, geen berichten kan sturen en andersom. Ik kan dus bij zoekopties hem niet eens vinden. Hebben ze erg goed gedaan! Het liefste wil ik al het contact houden maar ik ga mezelf niet kwellen en 9 van de 10 keer zijn berichten van meisjes naar de jongens die we hadden niet eens zoals het op ons overkomt.
Je hebt soms nog wel sms contact maar verbreek anders al het anderen voor jezelf
Ik zie mezelf erg terug in jou, hoe ik deed toen het bij mijn oude geliefde en ik voor de eerste keer uit ging afgelopen september. Ik moest ALLES elke dag checken. Maar weetje zulke inet sites maakt alles mooier, je zult niet zien hoe mensen zich echt voelen. Je gaat toch ook niet een drama page van jezelf maken. In al die tijd heeft mijn oude geliefde het ontzettend moeilijk gehad toen hij het had verbroken.
Maar doordat ik elke keer maar bleef kijken en bij elk toegevoegde meisje ging achterhalen wat er achter zou kunnen zitten werd ik alleen maar ongelukkiger. Je raakt jezelf kwijt, dat meisje wat je was smelt langzaam weg.
Nu dat het WEER tussen mijn oude geliefde en ik uit is heb ik meteen alles verwijderd. Ik ben nu wel iets verstandiger geworden maar voor het geval dat. En weetje ik heb hem zelfs geblokkeerd op fb zodat hij mij niet kan vinden, geen berichten kan sturen en andersom. Ik kan dus bij zoekopties hem niet eens vinden. Hebben ze erg goed gedaan! Het liefste wil ik al het contact houden maar ik ga mezelf niet kwellen en 9 van de 10 keer zijn berichten van meisjes naar de jongens die we hadden niet eens zoals het op ons overkomt.
Je hebt soms nog wel sms contact maar verbreek anders al het anderen voor jezelf
zaterdag 25 juni 2011 om 11:33
quote:bloem55 schreef op 25 juni 2011 @ 11:29:
Ik zoek geen contact met hem hoor?
En dat ik zijn twitter/hyves enzo in de gaten hou, dat kan hij niet zien. Dus hij merkt er niks van.
Dat zou je voor jezelf al niet moeten willen.!
Dit is nou 1 van die dingen waardoor je het voor jezelf alleen maar moeilijker maakt.!
Ik zoek geen contact met hem hoor?
En dat ik zijn twitter/hyves enzo in de gaten hou, dat kan hij niet zien. Dus hij merkt er niks van.
Dat zou je voor jezelf al niet moeten willen.!
Dit is nou 1 van die dingen waardoor je het voor jezelf alleen maar moeilijker maakt.!
zaterdag 25 juni 2011 om 11:34
zaterdag 25 juni 2011 om 11:41
quote:bloem55 schreef op 25 juni 2011 @ 11:34:
Gelukkig zet hij heel soms iets op twitter, en bijna nooit iets op hyves. Dus elke keer zie ik het zelfde, maar toch blijf ik kijken.
Dat meisje doet heel aardig tegen iedereen, maar ondertussen is ze best vals.
Ik gun het veel meisje met hem, maar haar zeker niet!
Blokkeer die hyves en twitter.
Werk aan je eigen welzijn i.p.v. bezig te zijn met aan welk meisje je hem wel of niet gunt.
Dat bepaald hij uiteindelijk nog altijd zelf en niet jij.
Gelukkig zet hij heel soms iets op twitter, en bijna nooit iets op hyves. Dus elke keer zie ik het zelfde, maar toch blijf ik kijken.
Dat meisje doet heel aardig tegen iedereen, maar ondertussen is ze best vals.
Ik gun het veel meisje met hem, maar haar zeker niet!
Blokkeer die hyves en twitter.
Werk aan je eigen welzijn i.p.v. bezig te zijn met aan welk meisje je hem wel of niet gunt.
Dat bepaald hij uiteindelijk nog altijd zelf en niet jij.
zaterdag 25 juni 2011 om 11:59
En in dit forum mag je schreeuwen, verdrietig zijn, alles kwijt. Ik zal er voor je zijn. Ik zit ook in hetzelfde schuitje en heb hier ook veel aan!
Je moet het afsluiten met het continue bekijken van zijn persoonlijke sites. Het is misschien moeilijk maar doordat word je er minder naar toe getrokken en wat niet weet wat niet deert. Hij is nu weer een vrij man en kan los gaan wat ie wilt. Daar komen ook meiden in voor, we moeten reeel blijven. Maar niet iedereen stapt van de ene relatie naar de anderen. En ook als jij zou uitgaan en iemand leuks ontmoet er misschien mee zoent, betekent toch ook niet gelijk dat je daarmee een relatie wilt.. Misschien is hij nog gewoon iets te jong, wilt nog vrij zijn. En in een relatie kom je als vriendin misschien iets te dichtbij in die ruimte.
Meiden zijn vaker als wat meer sirieus in relaties. En hebben vaak minder behoeftes, althans wat ik mee maak in mijn omgeving!
Je moet het afsluiten met het continue bekijken van zijn persoonlijke sites. Het is misschien moeilijk maar doordat word je er minder naar toe getrokken en wat niet weet wat niet deert. Hij is nu weer een vrij man en kan los gaan wat ie wilt. Daar komen ook meiden in voor, we moeten reeel blijven. Maar niet iedereen stapt van de ene relatie naar de anderen. En ook als jij zou uitgaan en iemand leuks ontmoet er misschien mee zoent, betekent toch ook niet gelijk dat je daarmee een relatie wilt.. Misschien is hij nog gewoon iets te jong, wilt nog vrij zijn. En in een relatie kom je als vriendin misschien iets te dichtbij in die ruimte.
Meiden zijn vaker als wat meer sirieus in relaties. En hebben vaak minder behoeftes, althans wat ik mee maak in mijn omgeving!
zaterdag 25 juni 2011 om 12:00
zaterdag 25 juni 2011 om 12:11
Heel lief van je fashiongirl! Ik ben er ook voor jou! ookal zou ik met iemand zoenen, betekent dat echt niet dat ik daarmee een relatie wil en dat ik mijn ex vergeten ben. Ik probeer zijn hyves enzo niet meer te checken! Ik denk minder aan hem als vorige week. Maar voel nog liefde, en ik zou altijd een zwak voor hem houden, dat weet die. Hij vertelde mij ook dat die altijd ergens iets voor mij zou voelen. Ik ga morgen denk de brief schrijven, denk dat ik na vanavond goed mijn gevoelens kan beschrijven. Hoe staat het met jou brief meid?
zaterdag 25 juni 2011 om 12:25
Fijn Superstar, je berichten! Doet me goed, lekker nuchter en rechtstreeks. Ik lees dit toch graag, gewoon even beide beentjes op de grond. Ja Bloem, ik denk dat de waarheid moeilijk te accepteren is, ook voor mij hier hetzelfde. Hij heeft zijn keuze gemaakt en wil niet verder met je. Je maakt jezelf gek door toch hoop te hebben en van alles te bedenken. Wat dat betreft zitten mannen toch iets simpeler in elkaar. Hij zal je niet vergeten, maar gaat verder met zijn leven. Dat moet jij dus ook doen. Hem zijn eigen leven laten leiden, zodat jij ook weer verder kan met jouw leven.
zaterdag 25 juni 2011 om 12:43
zaterdag 25 juni 2011 om 13:39
Met mijn brief.. Ik heb al een groot begin gemaakt.. Maar ik moet nu nog steeds leren voor tentamens dus dat gaat even niet samen! Ik word al continue erg afgeleid!
Je gaat dus vanavond definitief? Ik vind het knap van je!
Ik ga weer even verder met leren. Ik heb vannacht vreselijk geslapen, ik mis hem enorm. Ik moet er niet meer om janken maar het gemis is enorm!
Je gaat dus vanavond definitief? Ik vind het knap van je!
Ik ga weer even verder met leren. Ik heb vannacht vreselijk geslapen, ik mis hem enorm. Ik moet er niet meer om janken maar het gemis is enorm!
zaterdag 25 juni 2011 om 14:02
Nee ik weet nog niet of ik ga, waarschijnlijk trekken mijn vriendinnen mij er toch heen omdat ze vinden dat ik wel kan gaan.. Ik wil van de andere kant totaal niet gaan! Maar aan de andere kant wel.. Ik weet het nog niet.
Succes met het leren fashiongirl! Ik hoef ook niet meer te huilen, het gevoel is zo verschrikkelijk en moeilijk. Ik kan soms geen plek vinden waar ik kan zijn, voel me nergens goed. Het is één grote kutzooi
Succes met het leren fashiongirl! Ik hoef ook niet meer te huilen, het gevoel is zo verschrikkelijk en moeilijk. Ik kan soms geen plek vinden waar ik kan zijn, voel me nergens goed. Het is één grote kutzooi
zaterdag 25 juni 2011 om 16:14
Ik ben het even helemaal zat nu!
Mijn vriendinnen hebben geen begrip ervoor dat ik vanavond niet ga! Word daar zo boos om, net of hun vriendjes het allerbelangrijkst zijn. Nu blijf ik thuis en zie geen nut meer om uit te gaan, wil het liefst in huis blijven voor altijd. Maar dan stel ik mijn ouders teleur, ik wil niet dat ze denken dat ik een mislukkeling ben! voel me zo rot, heb het gevoel dat niemand meer aan mij denkt of om mij geeft behalve mijn ouders dan
Mijn vriendinnen hebben geen begrip ervoor dat ik vanavond niet ga! Word daar zo boos om, net of hun vriendjes het allerbelangrijkst zijn. Nu blijf ik thuis en zie geen nut meer om uit te gaan, wil het liefst in huis blijven voor altijd. Maar dan stel ik mijn ouders teleur, ik wil niet dat ze denken dat ik een mislukkeling ben! voel me zo rot, heb het gevoel dat niemand meer aan mij denkt of om mij geeft behalve mijn ouders dan
zaterdag 25 juni 2011 om 17:02
Ah lieve meid! Ik snap niet zo goed dat je vriendinnen het niet begrijpen... Ze moeten toch weten dat jij het moeilijk hebt en zeker als je naar zo´n feest gaat waar je 99% zeker hem tegen komt.
Ze vinden vast dat je door moet gaan met leven, dat probeer je ook. Maar je bent er nog teveel mee bezig en dan is het JUIST verstandig om met dit soort dingen rustig aan te doen. Jij zit morgen anders weer helemaal aan de grond en zij zijn gewoon hun roes aan het uitslapen.
Heb je contact met je vriendinnen gehad? Als ik jou was zal ik hen smsen en vertellen dat je het nog heel moeilijk mee hebt en dat ze dat misschien niet weten omdat ze het niet continue tegen hen zegt. Vertel dat het nog te vroeg is voor dit soort feestjes en dat je jezelf niet wilt kwellen.
Dit moeten ze gewoon begrijpen!
Ze vinden vast dat je door moet gaan met leven, dat probeer je ook. Maar je bent er nog teveel mee bezig en dan is het JUIST verstandig om met dit soort dingen rustig aan te doen. Jij zit morgen anders weer helemaal aan de grond en zij zijn gewoon hun roes aan het uitslapen.
Heb je contact met je vriendinnen gehad? Als ik jou was zal ik hen smsen en vertellen dat je het nog heel moeilijk mee hebt en dat ze dat misschien niet weten omdat ze het niet continue tegen hen zegt. Vertel dat het nog te vroeg is voor dit soort feestjes en dat je jezelf niet wilt kwellen.
Dit moeten ze gewoon begrijpen!
zaterdag 25 juni 2011 om 17:05
Ik had je graag even willen troosten!
Het is van een afstand harstikke leuk zo'n feest maar naar dat het de datum nadert toch heel moeilijk en veel te spannend.. Net zoals je ogen groter zijn dan je buik (met eten dan!)
Ik ben blij dat ik straks ga uiteten en dat als mensen mij mee vragen naar het dorpsfeest ik dus niet kan.. Even weg van iedereen! Klinkt misschien raar, maar we moeten ons zelf niet pijn gaan doen van die dingen die ons pijn gaan doen!
Het is van een afstand harstikke leuk zo'n feest maar naar dat het de datum nadert toch heel moeilijk en veel te spannend.. Net zoals je ogen groter zijn dan je buik (met eten dan!)
Ik ben blij dat ik straks ga uiteten en dat als mensen mij mee vragen naar het dorpsfeest ik dus niet kan.. Even weg van iedereen! Klinkt misschien raar, maar we moeten ons zelf niet pijn gaan doen van die dingen die ons pijn gaan doen!
zaterdag 25 juni 2011 om 17:12
Ik heb gezegt dat ik het er nog moeilijk mee heb enzo en dat begrijpen ze wel zeggen ze, maar ze vinden inderdaad dat ik door moet gaan met mijn leven. Ik weet gewoon dat ik hem over 6 uur ongeveer weer ga zien, anders zouden we samen naar dat feest toegaan, dat hadden we toen overlegt. Nu gaan we dus apart. Ik ben ook helemaal niet in de stemming, ben het helemaal zat dat hele gedoe
Mijn moeder steunt mij heel erg en ze zegt dat ik moet gaan, en dat ik blij moet doen met vriendinnen zodat ik hem laat zien dat ik echt zonder hem kan! Maar waarom iets spelen terwijl het nu nog totaal anders is.
zaterdag 25 juni 2011 om 17:27
Ja inderdaad. Het kan toch nog te vroeg zijn. Dit weekend is het 3 weken voor mij geleden voor mij, ik kan niet nu al gezellig met mijn vriend (die behoort tot de groep) gezellig gaan dansen... Dat kan ik nog niet, ik kan hem nog niet als vriend zien! Ik heb nog gevoelens klaar punt uit.
Fijn dat je moeder er zo voor je is, mijn moeder is erook echt voor mij! Fijn hé! Altijd, terwijl de helft van mijn vriendinnen maar vind dat ik door moet gaan.. Gaat wel, ik blijf minder thuis maar ik kan mijn gevoel niet uitzetten en mijn gedachtes niet dwingen!
Fijn dat je moeder er zo voor je is, mijn moeder is erook echt voor mij! Fijn hé! Altijd, terwijl de helft van mijn vriendinnen maar vind dat ik door moet gaan.. Gaat wel, ik blijf minder thuis maar ik kan mijn gevoel niet uitzetten en mijn gedachtes niet dwingen!
zaterdag 25 juni 2011 om 17:30
Meisje ga vanavond even lekker douchen en ga lekker je nagels lakken en dan gezellig met je ouders een film kijken of schrijf die brief (dat je er vanaf bent!)
Ik ben er voor je, als je misschien in de buurt woonden. Zou ik uren alles van je willen aanhoren.. Het doet mij ook pijn om te horen hoe het bij anderen is. Tja, ik heb nou eenmaal een groot hart (snik)!
Ik ben er voor je, als je misschien in de buurt woonden. Zou ik uren alles van je willen aanhoren.. Het doet mij ook pijn om te horen hoe het bij anderen is. Tja, ik heb nou eenmaal een groot hart (snik)!
zaterdag 25 juni 2011 om 17:32
Ik ben er nu echt uit, ik ga! Heb ook geen zin om een avond thuis te zitten denken. Als ik zijn vrienden zie loop ik gewoon de andere kant op, en ik probeer gewoon bij mijn vriendinnen te blijven. Maarja het blijft wel kut, dat hij dezelfde muziek hoort, hetzelfde drankje drinkt. Maar ik ga! En fashiongirl, je bent heel sterk door echt te zeggen dat je niet gaat! Wou dat ik makkelijk zo'n keuze kon maken.