Het is over..

22-02-2018 08:36 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb besloten om mijn bericht weg te halen, vanwege mijn impulsieve manier van handelen. In ieder geval bedankt allemaal en neem alles wat jullie hebben geschreven mee in het proces van verwerken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2018 10:29
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
90.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dommevrouw schreef:
22-02-2018 09:26
Ik snap dat het zo overkomt. Die naam is een emotionele impulsieve daad geweest en moest mijn gevoel gewoon kwijt. Ik weet dat ik niet mezelf helemaal kan veranderen voor een persoon. Het is pas vers en misschien voel ik mezelf wel beter na een tijdje.
Na een tijdje zie je hoe ongezond het was en dan zie je wat de rest hier ziet.
Hij kan vast heel rustig en bedaard en heel 'volwassen' soort van liefdevol aan je uitleggen wat er allemaal mis is met je, daar twijfel ik niet aan, dat is manipulatie zodat je je inderdaad een domme vrouw voelt.

Een tijdje afstand doet wonderen en dan zie je vanzelf hoe het echt zat.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor de reacties. Het is natuurlijk allemaal nog vers en ben momenteel gewoon erg emotioneel. Het bericht heb ik ook impulsief geplaatst. Ik zal zeker jullie woorden meenemen bij het terugkijken op mijn relatie en op mezelf als persoon.
dommevrouw wijzigde dit bericht op 22-02-2018 09:37
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-02-2018 09:30
Na een tijdje zie je hoe ongezond het was en dan zie je wat de rest hier ziet.
Hij kan vast heel rustig en bedaard en heel 'volwassen' soort van liefdevol aan je uitleggen wat er allemaal mis is met je, daar twijfel ik niet aan, dat is manipulatie zodat je je inderdaad een domme vrouw voelt.

Een tijdje afstand doet wonderen en dan zie je vanzelf hoe het echt zat.
Dank je wel.
Er zijn twee dingen voor jou belangrijk nu:

Accepteren dat de relatie voorbij is en dat het normaal is dat jij liefdesverdriet hebt.

Je eigenwaarde gaan terugvinden. Het lijkt of jouw vriend jou een beter persoon heeft gemaakt en misschien ben je ook wel veranderd door jullie relatie. Maar tegelijkertijd heeft hij het gevoel aan jou gegeven dat jij niet kon voldoen aan wat hij wilde in een relatie en dat is nu juist wat niet goed is, al zie jij dat anders.

Jouw eigenwaarde begint met: zien dat er iemand was die om jou kon geven als jij maar allerlei dingen zou veranderen en verbeteren. Dat kon jij niet en daar had jij last van. Accepteren dat jij jezelf zou mogen zijn en dat juist dat goed genoeg zou moeten zijn in een relatie is stap 2.
Alle reacties Link kopieren
Dommevrouw schreef:
22-02-2018 09:32
Het bericht heb ik ook impulsief geplaatst.
.
.
En je hebt het ook net zo impulsief weer weg gehaald ?

En toen ben je ook nog eens heel impulsief gestaft wegens het weghalen van je OP.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
22-02-2018 10:08
.
.
En je hebt het ook net zo impulsief weer weg gehaald ?

En toen ben je ook nog eens heel impulsief gestaft wegens het weghalen van je OP.
Sorry
Alle reacties Link kopieren
laverneb schreef:
22-02-2018 10:03
Er zijn twee dingen voor jou belangrijk nu:

Accepteren dat de relatie voorbij is en dat het normaal is dat jij liefdesverdriet hebt.

Je eigenwaarde gaan terugvinden. Het lijkt of jouw vriend jou een beter persoon heeft gemaakt en misschien ben je ook wel veranderd door jullie relatie. Maar tegelijkertijd heeft hij het gevoel aan jou gegeven dat jij niet kon voldoen aan wat hij wilde in een relatie en dat is nu juist wat niet goed is, al zie jij dat anders.

Jouw eigenwaarde begint met: zien dat er iemand was die om jou kon geven als jij maar allerlei dingen zou veranderen en verbeteren. Dat kon jij niet en daar had jij last van. Accepteren dat jij jezelf zou mogen zijn en dat juist dat goed genoeg zou moeten zijn in een relatie is stap 2.
Bedankt voor je woorden.
Over is engels/amerikaans.

Het is voorbij!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er nou impulsief aan een topic openen? Dat is toch juist fijn om je verhaal te delen, je moet jezelf echt belangrijker gaan vinden hoor!

Juist duf dat mensen dan weer moeten gaan staffen zodat je je nog lulliger voelt.. En dan ook nog sorry zeggen haha kom op nou zeg iets stoers!
Waar is je girlpower?! :whip: heb een beetje meer schijt aan alles :moon:
:mrgreen: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
heb helaas de TO opening niet kunnen lezen maar wat ben ik blij dat ik het uitgemaakt heb met mijn ex...was net zoiets.
Ik vind het een beetje sneu allemaal. Ik denk dat deze man je op een voetstuk had wanneer je 'goed' gedrag vertoonde en je onderuit trapte wanneer je dat niet deed. Heel subtiel allemaal.
Ik denk dat alleen tijd voor jou heel goed gaat zijn en je daar veel sterker uitkomt.
Je noemt jezelf een domme vrouw, haalt gauw je topic weg.. In de paar berichtjes die jij hebt getikt is je onzekerheid zo zichtbaar. Angst en onderdanigheid. Ik heb ook in zo'n relatie gezeten en dacht ook dat altijd alles maar aan mij lag. Hopelijk komt voor jou ook ooit die *klik* en weet je dat dat niet zo is.

Hopelijk hebben de berichten je wel geraakt en kun je nog even goed nadenken over of deze man echt wel zo'n held is geweest voor je. Veel sterkte komende tijd.
Je leest hier vast nog wel, dus bij deze mijn bijdrage aan jouw topic.
Naast de slechte communicatie miste hij nog meer dingen aan mij, zoals sexuele spanning en het uiten van gevoelens. We hebben zo vaak besproken wat ik moest verbeteren en hoe ik dat eventueel zou kunnen doen. Naast dat ik qua persoonlijkheid vrij jong ben ervaarde hij mij als iemand die eerst voor zichzelf koos en er niet voor hem was.
Begrijp je hoe manipulatief dit was?
Heb ik het goed dat hij vond dat je vooral opener moest zijn, meer je ziel blootleggen? Nog meer van jezelf moest laten zien?
Had je nog wel ruimte voor een privé gedachtenwereld of moest je eigenlijk al je gevoelens aan hem 'verantwoorden'?

En uit onderstaande blijkt dat als je dat niet deed, je genegeerd werd.
Dat heet emotionele chantage:
Doordat hij niet kreeg wat hij wilde van mij, is hij ook minder naar mij gericht geworden. Het leek er op dat we beide met een been buiten onze relatie stonden.
Snap je inmiddels de reacties op je topic al wat meer?
Wat goed van je Slimmevrouw om dit topic te openen! Beste dat je kon doen in deze situatie. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven