Na veeel veel drama is het uiteindelijk toch uit tussen mijn vriend en mij. Vandaag is dit gebeurd en ik voel me verschrikkelijk. Hij dumpte mij na weer een ruzie...
met mijn impulsieve verdrietige hoofd nu met die collega (zie ander topic) gezoend maar ik voel me schuldig en kut... het voelde wel fijn even iemand te hebben maar ik zie mezelf geen relatie met hem aangaan nu...
ik wil single zijn en mezelf herontdekken... maar toch doet het extreem veel pijn...
Ik zou me blij voelen, als het uit is terwijl het continu ruzie was en ik zelfs al verliefd was op een ander en zijn beste vriendin als bedreiging zou zien. Ohnee, ik had het dan zelf allang uitgemaakt.
Schuldig hoef je je niet te voelen ; rondtongen mág, als single.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_68fdcd75783e5
dinsdag 27 oktober 2009 om 10:28
quote:Madhe schreef op 27 oktober 2009 @ 10:07:
Ik zou me blij voelen, als het uit is terwijl het continu ruzie was en ik zelfs al verliefd was op een ander en zijn beste vriendin als bedreiging zou zien. Ohnee, ik had het dan zelf allang uitgemaakt.Inderdaad.
Oke! Nouja voor de mensen die die niet gelezen hebben:
Ik was erg jaloers op de vriendinnen van mijn nu ex en we hadden erg vaak ruzie (ik irriteerde me aan zijn levensstijl soms) en toen viel een collega op mij en ik merkte dat ik hem steeds leuker vond... en nu is het dus uit.