het leed dat daten heet...
dinsdag 3 mei 2011 om 10:22
Ik zou er persoonlijk vlot genoeg van hebben. Ik snap best dat het heel druk voor hem is, een eigen bedrijf(man heeft ook een eigen bedrijf)opzetten, maar daarnaast lijkt hij niet erg veel moeite te doen voor je. Tel daarbij het berichtje aan het mooiste meisje van de wereld op(hij heeft wel tijd om met haar te gaan dansen?) en ik zou er snel klaar mee zijn.
dinsdag 3 mei 2011 om 10:28
Als hij echt druk is met dat eigen bedrijf, kan ik me wel voorstellen dat ie beperkte tijd heeft voor jou. Maar dan zou hij wel zijn best moeten doen om de tijd die hij heeft, met jou door te brengen. (1 avond per week bijv)
En in slaap vallen als je hebt afgesproken is natuurlijk waardeloos.
Ik ben ook aan t daten terwijl ik me eigenlijk op iets anders moet focussen nu. Heb dat m wel aangegeven, dat het niet aan hem ligt af en doe maar aan de timing.
'Gelukkig' heeft hij het ook heel druk.
Als hij geen tijd heeft om je te zien kan hij ook zeggen dat ie je regelmatig even SMSt, belt of op MSN zal zien. Dat hij wel interesse toont.
Wil hij dat allemaal niet dan vrees ik dat hij te weinig interesse heeft. Sowieso vrees ik dat vanwege dat 'dansje doen' bericht.
En in slaap vallen als je hebt afgesproken is natuurlijk waardeloos.
Ik ben ook aan t daten terwijl ik me eigenlijk op iets anders moet focussen nu. Heb dat m wel aangegeven, dat het niet aan hem ligt af en doe maar aan de timing.
'Gelukkig' heeft hij het ook heel druk.
Als hij geen tijd heeft om je te zien kan hij ook zeggen dat ie je regelmatig even SMSt, belt of op MSN zal zien. Dat hij wel interesse toont.
Wil hij dat allemaal niet dan vrees ik dat hij te weinig interesse heeft. Sowieso vrees ik dat vanwege dat 'dansje doen' bericht.
dinsdag 3 mei 2011 om 10:32
Je voelt je dankbaar dat hij je een dagje mee op stap heeft genomen. Dat zegt al genoeg voor mij. Hij zou jou het gevoel moeten geven dat hij blij is dat jij met hem op pad gaat! Inderdaad laten zitten, als hij alsnog interesse heeft dan komt hij wel.
En zo herkenbaar was je verhaal ook weer niet hoor. En zeker niks om je voor te schamen, ik was hier ook onzeker van geworden.
En zo herkenbaar was je verhaal ook weer niet hoor. En zeker niks om je voor te schamen, ik was hier ook onzeker van geworden.
zorroo wijzigde dit bericht op 03-05-2011 10:33
Reden: een grammaticale missert
Reden: een grammaticale missert
% gewijzigd
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
dinsdag 3 mei 2011 om 11:04
dinsdag 3 mei 2011 om 11:21
dinsdag 3 mei 2011 om 12:50
Het leed dat daten heet?
Hoezo leed?
Je vindt iemand leuk,hij vindt jou ook leuk en je spreekt af.
En nog eens,en nog eens
En dan kom je soms tot de conclusie dat jullie a match made in heaven zijn, en soms kom je tot de conclusie dat de levensstijlen toch te veel verschillen
In het eerste geval heb je verkering, en in het twwede geval heb je een paar leuke dates gehad en ga je weer verder.
Weinig leed aan naar mijn bescheiden mening
Hoezo leed?
Je vindt iemand leuk,hij vindt jou ook leuk en je spreekt af.
En nog eens,en nog eens
En dan kom je soms tot de conclusie dat jullie a match made in heaven zijn, en soms kom je tot de conclusie dat de levensstijlen toch te veel verschillen
In het eerste geval heb je verkering, en in het twwede geval heb je een paar leuke dates gehad en ga je weer verder.
Weinig leed aan naar mijn bescheiden mening
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 3 mei 2011 om 13:18
Jij bent die "satc" madame?
http://mobiel.viva.nl/for ... roep/list_messages/106874
http://mobiel.viva.nl/for ... roep/list_messages/106874
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.