Het leed dat Tinder (etc.) heet
woensdag 3 januari 2018 om 22:55
Worden jullie ook zo moe van dat online daten? Ik ben nu zo'n 10 maanden single na een hele lange relatie en in het begin vond ik het allemaal reuze spannend en leuk. Maar de laatste tijd lijkt het of ik steeds sneller en vaker teleurgesteld wordt door al die mannen.
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
vrijdag 26 januari 2018 om 09:22
Deze vraag snap ik niet helemaal.Sjaantje37 schreef: ↑26-01-2018 08:38Even off topic: kan je je naam veranderen dan zonder een nieuw topic aan te maken?
Bedoel je of je je nickname kunt veranderen? Nee, dat kan niet. Oude nick moet eerst op anoniem en daarna kun je een nieuwe nick aanmaken.
vrijdag 26 januari 2018 om 11:55
Ik snap het hele idee van op anoniem gaan niet zo. Behalve als iemand bijvoorbeeld herkend is door een bekende uit het dagelijks/echte leven.
Wat zijn redenen voor mensen om op anoniem te gaan?
En waarom gaat Violetta nou weer op anoniem?
Het lijkt me niet zo'n zin hebben . Ze heeft toch een heel specifieke schrijfstijl/gedachtengang waardoor men haar hier toch weer herkent.
Wat is dan het nut van een nieuwe nick?
Het lijkt me niet zo'n zin hebben . Ze heeft toch een heel specifieke schrijfstijl/gedachtengang waardoor men haar hier toch weer herkent.
vrijdag 26 januari 2018 om 13:20
Ik kan het in mijn geval wel uitleggen omdat ik door mijn Nick herkenbaar ben, is mijn koosnaampje van mijn ex, niet zo slim om dat te gebruiken maar toen ik mij aanmelden waren we nog samen.eva333 schreef: ↑26-01-2018 11:55Ik snap het hele idee van op anoniem gaan niet zo. Behalve als iemand bijvoorbeeld herkend is door een bekende uit het dagelijks/echte leven.
vrijdag 26 januari 2018 om 14:53
vrijdag 26 januari 2018 om 15:24
Dank je Piratesse, Hij zei net dat hij me zelfs op wil komen halen. Wat ouderwets zeg haha! We wonen 5 min van waar we afgesproken hebben en hij woont zelfs dichterbij. Maar stiekem vind ik het wel schattig.
Ik heb trouwens besloten om, als het na vanavond nog steeds zo leuk is met deze man, met die jongere jongen te stoppen.
Wanneer zie jij jouw patsboemer weer?
Rolami, Jij had ook een date toch? Veel plezier!
Nog meer mensen een date van het weekend?
Ik heb trouwens besloten om, als het na vanavond nog steeds zo leuk is met deze man, met die jongere jongen te stoppen.
Rolami, Jij had ook een date toch? Veel plezier!
Nog meer mensen een date van het weekend?
vrijdag 26 januari 2018 om 15:31
Sterkte! Hoe sta jij er nu in? Nu het misschien wat meer gedaald is?fluttershy schreef: ↑26-01-2018 15:28Succes en veel plezier Winkje en Rolami!
Hier nog steeds gewoon kut, ondanks een fijn samenzijn begin deze week. Erg verdrietig.
Waarom is het nog steeds kut? Hebben jullie het niet uit kunnen praten?
Toch niet omdat hij nog vertrouwensissues heeft mag ik hopen?
vrijdag 26 januari 2018 om 15:36
Tante Violetta is op anoniem omdat ook Tante Violetta niet mag dubbelnicken van Ome Moderator, toen Tante Violetta haar oude account ontdekte. Toen moest Tante Violetta ine mine mutte kiezen.eva333 schreef: ↑26-01-2018 11:55Ik snap het hele idee van op anoniem gaan niet zo. Behalve als iemand bijvoorbeeld herkend is door een bekende uit het dagelijks/echte leven.
Echt, waar bemoei je je mee...
Sorry dat ik ff direct ga zijn maar je hebt echt overal wat mij betreft commentaar op, ook al in eerdere reacties, waar ik bewust niet op reage rde want ik vind het een beetje irritant dat je een geneigd lijkt overal wat mij betreft een mening over hebben. Die mag je hebben wat mij betreft maar je hoeft me er niet mee lastig te vallen. Het is mijn leven.
Dit is niet aanvallend bedoeld, echt absoluut niet, ik kom alleen even op voor mijzelf.
We zitten hier niet om mekaar te becommentariëren i.m.o.
(Natuurlijk heb ik wel wat aan adviezen, als ik erom vraag. Ik ben echter geen 12 meer en ik begin behoefte te krijgen om minder advies re vragen en te krijgen en wat meer op mezelf te vertrouwen)
Mij zie je hier sowieso niet meer want ik heb geen zin meer om mijn liefdesleven op een openbaar forum te delen.
Veel date plezier allen
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 16:05
28.95% gewijzigd
vrijdag 26 januari 2018 om 15:44
Inmiddels is het niet meer alleen het vertrouwen dat mist, maar hij heeft het gevoel dat ik steeds problemen maak.
Dat is dus een verschil in zienswijze : ik vat graag de koe bij de horens en los direct problemen op. Hij vindt dat ik meer moet laten gaan. Ongetwijfeld ligt de waarheid in het midden.
We zijn van maandag tot woensdag samen geweest. Ik vond het fijn. Bij hem zijn de nare gevoelens nog niet gezakt dus ik ben de hele week genegeerd, tenzij ik een rechtstreekse vraag stelde. Ik zou zaterdag met een vriendin uitgaan en daarna naar hem komen. Die afspraak ging niet meer door, maar hij heeft al wat anders afgesproken 'en ziet me zondag dan wel'. (We hebben kaarten voor een voorstelling van een vriend van mij die acteur is.) Toen ik vroeg voor vanavond kwam er een heel bot antwoord dat hij met collega's weg is. Na al dat gedoe raakte ik behoorlijk geïrriteerd en ik heb gezegd dat hij me maar moet bellen als hij besloten heeft dat ie me nog een keer wil zien.
Ik heb niks verkeerd gedaan, heb zelfs die vriendschap verbroken (in wederzijds goedvinden hoor) en ik ben de hele week lief en attent geweest, in ruil word ik straal genegeerd. Dat begint voor mij de relatie toch wel erg te ondermijnen.
Klinkt nu misschien sterk, maar ik ben heel verdrietig. Ik ben echt wel van die man gaan houden en zag er echt toekomst in. Maar het gevoel dat ik binnenkort ook weer kan Tinderen wordt steeds sterker. Al zal dat niet mijn keuze zijn. Ondanks alles wil ik echt graag dat het goedkomt.
Dat is dus een verschil in zienswijze : ik vat graag de koe bij de horens en los direct problemen op. Hij vindt dat ik meer moet laten gaan. Ongetwijfeld ligt de waarheid in het midden.
We zijn van maandag tot woensdag samen geweest. Ik vond het fijn. Bij hem zijn de nare gevoelens nog niet gezakt dus ik ben de hele week genegeerd, tenzij ik een rechtstreekse vraag stelde. Ik zou zaterdag met een vriendin uitgaan en daarna naar hem komen. Die afspraak ging niet meer door, maar hij heeft al wat anders afgesproken 'en ziet me zondag dan wel'. (We hebben kaarten voor een voorstelling van een vriend van mij die acteur is.) Toen ik vroeg voor vanavond kwam er een heel bot antwoord dat hij met collega's weg is. Na al dat gedoe raakte ik behoorlijk geïrriteerd en ik heb gezegd dat hij me maar moet bellen als hij besloten heeft dat ie me nog een keer wil zien.
Ik heb niks verkeerd gedaan, heb zelfs die vriendschap verbroken (in wederzijds goedvinden hoor) en ik ben de hele week lief en attent geweest, in ruil word ik straal genegeerd. Dat begint voor mij de relatie toch wel erg te ondermijnen.
Klinkt nu misschien sterk, maar ik ben heel verdrietig. Ik ben echt wel van die man gaan houden en zag er echt toekomst in. Maar het gevoel dat ik binnenkort ook weer kan Tinderen wordt steeds sterker. Al zal dat niet mijn keuze zijn. Ondanks alles wil ik echt graag dat het goedkomt.
vrijdag 26 januari 2018 om 15:45
BeetjeFizzyhideous schreef: ↑25-01-2018 22:31Volgens mij staat Violetta al voor de 10e keer op anoniem. Beetje wispelturig denk ik![]()
Dit x niet, forumregels..
vrijdag 26 januari 2018 om 15:52
Huh..wat een onaardig bericht naar Eva toe. Ze stelt kritische vragen..en als we ons nergens mee mogen bemoeien dan moet je niet op een openbaar forum schrijven.phoebe24 schreef: ↑26-01-2018 15:36Tante Violetta is op anoniem omdat ook Tante Violetta niet mag dubbelnicken van Ome Moderator, toen Tante Violetta haar oude account ontdekte. Toen moest Tante Violetta ine mine mutte kiezen.
Echt, waar bemoei je je mee...
Sorry dat ik ff direct ga zijn maar je hebt echt overal wat mij betreft commentaar op, ook al in eerdere reacties, waar ik bewust niet op reage rde want ik vind het een beetje irritant dat je een geneigd lijkt overal wat mij betreft een mening over hebben. Die mag je hebben wat mij betreft maar je hoeft me er niet mee lastig te vallen. Het is mijn leven.
Dit is niet aanvallend bedoeld, echt absoluut niet, ik kom alleen even op voor mijzelf.
We zitten hier niet om mekaar te becommentariëren i.m.o.
Mij zie je hier sowieso niet meer want ik heb geen zin meer om mijn liefdesleven op een openbaar forum te delen.
Veel date plezier allen!
vrijdag 26 januari 2018 om 16:11
vrijdag 26 januari 2018 om 16:26
Het is natuurlijk altijd meer dan alleen de problemen die je hebt, anders was het gemakkelijk.
Omdat hij me behandelt als een prinses (buiten deze ellende om), omdat hij lekker voor me kookt, omdat hij onthoudt welke chocolade ik lekker vind uit een gesprek en die dan voor me koopt, omdat hij zo lief is met mijn kinderen, omdat de seks geweldig is, omdat hij zowel mijn truttige meisjeskant als mijn sportieve badasskant leuk vindt, om de manier waarop hij liefdevol in mijn ogen kijkt, omdat zijn lach zo lief en sexy tegelijk is, omdat ik me zo veilig voel in zijn armen, omdat afgezien van de monsters in zijn hoofd alles van een leien dakje ging, omdat hij graag met me op uitstapjes gaat, omdat we zo leuk samen kunnen praten over grote en kleine dingetjes, omdat hij zo gevoelig en romantisch en macho tegelijk is.
Omdat ik zo ontzettend bang ben om dat allemaal en nog véél meer kwijt te raken, omdat mijn hart in elkaar krimpt bij de gedachte dat ik misschien nu de enige ben die deze liefhebbende gedachten nog heeft in onze relatie
/melodramamodus uit
vrijdag 26 januari 2018 om 16:30
Dit idd. Snap dan ook niet helemaal waarom je weer een nieuwe nick aanmaakt als je hier niet mee wil schrijven. Dus ik gooi je maar onder de negeerknop.Fizzyhideous schreef: ↑26-01-2018 15:52Huh..wat een onaardig bericht naar Eva toe. Ze stelt kritische vragen..en als we ons nergens mee mogen bemoeien dan moet je niet op een openbaar forum schrijven.
vrijdag 26 januari 2018 om 16:32
Ahhh... Weet je, ik hou wel van dat soort hoffelijkheid! Nice nice!!winkje87 schreef: ↑26-01-2018 15:24Dank je Piratesse, Hij zei net dat hij me zelfs op wil komen halen. Wat ouderwets zeg haha! We wonen 5 min van waar we afgesproken hebben en hij woont zelfs dichterbij. Maar stiekem vind ik het wel schattig.
Zie de patsboemer zondag weer yay!! Hij heeft kinderen, en dus papaweekend. Voor nu negeer ik 't feit dat hij vader is zoveel mogelijk. Beter voor mij en voor hun.
vrijdag 26 januari 2018 om 16:39
vrijdag 26 januari 2018 om 16:42
fluttershy schreef: ↑26-01-2018 15:44Inmiddels is het niet meer alleen het vertrouwen dat mist, maar hij heeft het gevoel dat ik steeds problemen maak.
Maar ga jij daarin nu niet vér over je eigen grenzen heen?
Als iemand je nu al een week negeert kun je er dus vanuit gaan dat hij dat weer zal doen, de volgende keer dat hem iets niet zint.
Ik vind hem ook niet erg fijn klinken eerlijk gezegd.
vrijdag 26 januari 2018 om 17:03
fluttershy schreef: ↑26-01-2018 16:57Absoluut. Ik doe het mezelf aan natuurlijk. Tegen een vriendin zou ik zeggen dat ze gek was. Maar ja, de liefde...![]()
Ik bedoel het absoluut niet lelijk hoor.
Ik hoor alleen een bult alarmbellen rinkelen.
Straks doen jouw kinderen iets wat hem niet aanstaat, en dan?
vrijdag 26 januari 2018 om 17:09
Dat is iets waar ik me helemaal geen zorgen over maak. Geen kindvriendelijker man dan deze. Wat het ook allemaal lastiger maakt want met zijn allen aan de ontbijttafel, 'gezinsuitstapjes', op vakantie naar zijn thuisland met kinderen en al was binnen handbereik.
Maar dan moet de relatie uiteraard terug op de rails.
Kloterige fantasieën....
Maar dan moet de relatie uiteraard terug op de rails.
Kloterige fantasieën....