Het leed dat Tinder (etc.) heet

03-01-2018 22:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Worden jullie ook zo moe van dat online daten? Ik ben nu zo'n 10 maanden single na een hele lange relatie en in het begin vond ik het allemaal reuze spannend en leuk. Maar de laatste tijd lijkt het of ik steeds sneller en vaker teleurgesteld wordt door al die mannen.
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.

Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.

Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.

Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?

Ben benieuwd naar jullie verhalen!
depster schreef:
03-03-2018 18:01
Nou weer thuis, we hebben in het bos gewandeld en wat gedronken. Tweede date gaan we plannen ^^
Toch wel een beetje in de drukte?
Wel gezellig? Snel terug weer of was je al uren weg.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Was zeker gezellig, veel schik gehad. Ja komende tijd even druk..maar dat komt vast goed :)
depster schreef:
03-03-2018 19:52
Was zeker gezellig, veel schik gehad. Ja komende tijd even druk..maar dat komt vast goed :)
;-))
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik snap nu pas wat je bedoelde met 'toch wel in de drukte' haha! Naja nee dus, het was rustig in t bos! Maar waar we gedronken hadden zaten meer mensen..
Heb van te voren ook gevraagd of hij moordlustig was enzo :p
depster schreef:
04-03-2018 06:18
Ik snap nu pas wat je bedoelde met 'toch wel in de drukte' haha! Naja nee dus, het was rustig in t bos! Maar waar we gedronken hadden zaten meer mensen..
Heb van te voren ook gevraagd of hij moordlustig was enzo :p
Haha ja ik dacht al ze vat het anders op over 'drukte'. :lol:
Altijd in de drukte afspreken.
Misschien vind je mij een zeikerd (vind ik zelf niet). Je weet nooit hoe of wat.
Als je het van te voren vraagt zal iemand niet jaaa zeggen. Je dacht er wel aan.
Gelijk ergens wat drinken in de drukte. Advies van een moeder en datingsites. ;)
Nu tref je misschien een goeie. Je kan geen kant op in zo een afgelegen bos.

Nog wat gehoord?
Ja hoor, we kletsen erop los.

En ik snap je hoor, dat is ook wel altijd een vereiste van mijzelf. Maar in dit ge al durfde ik het wel aan :)
depster schreef:
04-03-2018 14:36
Ja hoor, we kletsen erop los.

En ik snap je hoor, dat is ook wel altijd een vereiste van mijzelf. Maar in dit ge al durfde ik het wel aan :)
Nou...laat de verliefdheid maar opbloeien dan. :heart:
Pinkiepink schreef:
08-02-2018 00:12
Nou, ik zie mijn date vrijdag weer. Blijf ook weer slapen.
Ik merk wel dat het goed is voor mij dat deze man zo respectvol met me omgaat en dat hij helemaal niet op seks uit lijkt te zijn.

Aan de ene kant omdat ik me serieus genomen voel (soms denk ik wel dat hij misschien homo is) maar aan de andere kant moet ik nu ook ineens mijn trukendoos uit de kast halen en dat is best leuk. Hij noemt mij mooi maar nooit lekker, sexy of wat dan ook bijvoorbeeld. Of ik stuurde laatst een behoorlijke sexy foto (was van mij op een feestje, foto staat gewoon op FB dus geen nudes ofzo) en zijn reactie is dan ‘geweldig’. Terwijl ik dan juist liever een andere reactie heb. Dus ik ben een beetje aan het proberen om hem te laten blijken dat ik hem echt niet van me af zou schoppen mocht hij een poging doen. Moet zeggen dat dit best wel leuk is. :)

Hopelijk gaan niet al mijn subtiele hints rakelings langs hem heen.
Pinkiepink,

Ik herken mijzelf best wel heel erg in je tindermatch.

Hoe gaat het nu tussen jullie?

Vind de situaties die je beschrijft erg leerzaam :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven