Het wordt tijd

15-07-2020 23:36 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help me dames.

Ik ben toch al aardig op leeftijd. Een dertiger. Nog nooit een vaste relatie gehad. Nu zelfs de laatste vrijgezelle kennis ook een partner heeft gevonden, denk ik dat ik eeeeuwig vrijgezel blijf.

Oke genoeg drama, zo'n groot probleem is het ook niet. Alleen lijkt het me wel leuk iemand te leren kennen. Alleen ik heb wel een paar aantekeningen. Ik ga eigenlijk nooit uit. Én als kers op de taart, ben ik aardig dik.
Dat laatste heb ik geen probleem mee, maar kan me voorstellen dat niet het iedereen zijn smaak is. Dat bemoeilijkt het ook wel denk ik.

Ik heb mezelf aangemeld op Badoo, alleen trek ik daar mannen aan die op andere zaken uit zijn.

Dus kom op met de tips please 🙄🙄
TheBitchNextDoor
Al aardig op leeftijd? Serieus?
Schei uit hoor.
Ik kan Badoo trouwens afraden, daar zitten écht een heleboel idioten, er zijn leukere dating apps.
Badoo is toch voornamelijk voor sexdates?
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een kinderwens? Indien dat het geval is, is het wellicht verstandig om te werken aan uiterlijkheden waar je wat aan kunt doen: leuke kleding, wellicht iets afvallen en leuke fotos van jezelf maken..

Uiteindelijk zal je toch echt zelf voor je eigen geluk moeten zorgen. En als het ligt aan iets waar je min of meer controle over hebt: go for it.
Op Badoo ga je geen vaste relatie vinden hoor.
Alle reacties Link kopieren
benjamin_2 schreef:
15-07-2020 23:51
Heb je ook een kinderwens? Indien dat het geval is, is het wellicht verstandig om te werken aan uiterlijkheden waar je wat aan kunt doen: leuke kleding, wellicht iets afvallen en leuke fotos van jezelf maken..
:woa:
Je nick :-D
benjamin_2 schreef:
15-07-2020 23:51
Heb je ook een kinderwens? Indien dat het geval is, is het wellicht verstandig om te werken aan uiterlijkheden waar je wat aan kunt doen: leuke kleding, wellicht iets afvallen en leuke fotos van jezelf maken..

Uiteindelijk zal je toch echt zelf voor je eigen geluk moeten zorgen. En als het ligt aan iets waar je min of meer controle over hebt: go for it.

En als je geen kinderwens heb de boel lekker laten versloffen en vooral veel stof vangen :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Stofnest schreef:
15-07-2020 23:36
Die nick! Je hebt in ieder geval humor. :D
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Afvallen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-07-2020 00:29
Afvallen.
Best.advice.ever. 👏🏼
TheBitchNextDoor
Stofnest schreef:
16-07-2020 00:35
Best.advice.ever. 👏🏼

:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
15-07-2020 23:52
Op Badoo ga je geen vaste relatie vinden hoor.
Haha ben bang van niet nee. Weet je een app die wel wat serieuzer is?
TheBitchNextDoor
Alle reacties Link kopieren
Stofnest schreef:
16-07-2020 00:42
Haha ben bang van niet nee. Weet je een app die wel wat serieuzer is?
Inner circle? Die vind ik wel redelijk serieus.
Am Yisrael Chai!
Aardig op leeftijd ? Doe ff rustig joh, je ontmoet iemand wanneer de tijd rijp is.
Op badoo zal je benaderd worden door kneuzen en zal je de verkeerde aantrekken.
Gewoon eens uitgaan en wie weet kom je daar iemand tegen.
En dat je jezelf dik noemt is niet nodig mensen die om je geven zullen jou nemen zoals je bent.
Succes
Je zal pas iets serieus kunnen beginnen wanneer je jezelf meer lief heb
fashionvictim schreef:
16-07-2020 00:58
Inner circle? Die vind ik wel redelijk serieus.

Juist niet. Van mijn vriendinnen hoor ik dat daar vooral Arie Boomsma types op zitten. Als ik TO zo hoor zou ik lekker een wat laagdrempeligere app proberen zoals tinder of bumble, hier moet je ook nog door iemand worden voorgedragen toch en een soort van screening? Heb al jaren een relatie, dus zelf geen ervaring, maar om me heen zijn toch tinder en bumble de apps waarmee het meeste succes wordt geboekt.

Anders websites zoals relatieplanet, parship of pepper?

Succes! En niet teveel twijfelen aan jezelf. Misschiet gewoon voor het sociale/oefenen eens een keer naar van die speeddate avonden gaan? Indien dit weer kan natuurlijk ivm corona.
Heb je hobbies? Anders ook daarvoor je bij een vereniging aansluiten, of iets proberen (salsa, taalcursus). Ik weet nog dat er daar ook wel eens dates/relaties ontstonden.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het dik zijn geen probleem maar noemt het wel als belemmering om een relatie te krijgen. Ik schat op basis daarvan in dat je zelf het dik zijn misschien erger vindt dan je wil doen geloven. Er zijn immers zoveel mensen die te dik zijn en een relatie hebben, als ik om me heen kijk zie ik zat stellen waarvan een of beide partners behoorlijk overgewicht heeft.

Maar als je er geen probleem mee hebt zou ik idd lekker via Tinder of relatieplanet gaan daten. Niet liegen over je postuur want dan valt elke date tegen.

Op leeftijd ben je nog lang niet dus maak er een leuke tijd van!
Misschien dat iemand via via leren kennen een optie is? Wie weet kent een vriendin of vriend wel een andere verstokte vrijgezel waar je een avondje mee uit zou kunnen gaan.
Hoe dik ben je? Dat je het benoemt lijkt mij toch een indicatie dat je er zelf mee zit. Weet je zeker dat je daar ok mee bent? Zoveel dikke mensen hebben een relatie, dus het is niet echt een reden om single te zijn.

Tinder is prima hoor. Op viva hoor je altijd dat het alleen voor seks is maar daar ben je zelf bij. Ik vond tinder leuk. Veel gedate en nooit voor een seksafspraak gebruikt.
Uiteindelijk ben ik met een collega waar ik niet meer mee werkte een relatie aangegaan. Die zag ik wel ook prive. Ik vind vriendschap een fijne basis voor een relatie. Maar dat weet je voor jezelf het beste.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
16-07-2020 06:37
Misschien dat iemand via via leren kennen een optie is? Wie weet kent een vriendin of vriend wel een andere verstokte vrijgezel waar je een avondje mee uit zou kunnen gaan.

Ik vind dit zo gek nog niet hoor. Ik heb in gesprekken met vrienden/vriendinnen ook wel eens gezegd ‘mochten jullie een leuke vrijgezelle broer/vriend collega hebben die óók niet van uitgaat houdt.. :)

Ze kennen mij, ze kennen die ander. Weten zo ongeveer wat ik leuk vindt en niet wil (kinderen). En door het zo hardop te zeggen gaan mensen er over nadenken. Prima toch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens mij is je gewicht niet echt een issue om iemand te leren kennen, dat zou namelijk betekenen dat alle dikke mensen geen relatie hebben. Het is misschien een gekke gedachte maar je kunt ook gewoon mensen leren kennen in een omgeving buitenshuis. Neem taallessen, wordt vogelaar (zijn bijna altijd alleen mannen), ga vissen (mannen), vrijgezellenavonden, kortom, meer naar buiten.
Nog nooit een relatie gehad, maar wel een kind van 10?
Kan natuurlijk, maar viel me wel op
.

Ow, nooit een vaste relatie lees ik.
Hunebed schreef:
16-07-2020 07:05
Nog nooit een relatie gehad, maar wel een kind van 10?
Kan natuurlijk, maar viel me wel op
.

Ow, nooit een vaste relatie lees ik.
Dan was ze 20, misschien van een jeugdvriendje. Vaak niet echt serieus...
LoveLucy schreef:
16-07-2020 07:11
Dan was ze 20, misschien van een jeugdvriendje. Vaak niet echt serieus...
Bedacht ik me later ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven