Hetero... Toch?

22-09-2012 18:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd naar mensen wie na voorheen verliefd te zijn geweest op het andere geslacht, nu totaal overdonderd zijn door hun gevoel en lesbisch en/of homo blijken te zijn.

Mijn vraag; hoe zit dit? Je kunt tenslotte toch niet van geaardheid veranderen? Of toch wel? Zijn ze vroeger dan wel écht verliefd geweest op het andere geslacht? Hoe kan dit dan toch omslaan?..
Veel mensen denken en/of willen dat geaardheid iets is wat bij je geboorte al vaststaat en nooit meer verandert. Ik denk dat het misschien wel minder strikt is, dat het gedurende je leven kan veranderen, dat je misschien wel meerdere soorten liefde kunt ervaren en dat je het allemaal niet zo nauw moet nemen. Het leven is veel te leuk om in hokjes te duwen.

Oftewel: dat omslagpunt waar je het in de OP over hebt bestaat misschien wel helemaal niet, of in ieder geval niet voor iedereen. Je kunt toch ook de ene keer op een accountant die klassieke muziek luistert daten, en daarna een metalhead met een vogelspin als huisdier? Waarom zou daten met een ander geslacht dan je normaal doet dan ineens ingewikkeld zijn?
quote:lilalinda schreef op zaterdag 22 september 2012 20:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="biobitch1984 in "Hetero... Toch?"" class="messagelink">biobitch1984 schreef op 22 september 2012 @ 20:00</a>:</b>

Een hetero howft toch ook niet te experimenteren met hetzelfde geslacht om te weten of ie hetero is?

De hetero's die ik ken doen dat niet, nou je de meeste dan haha</div></blockquote>De homo's die ik ken, wisten ook zonder experimenteren als dat ze homo waren hoor Ik wist het ook wel zonder experimenteren hoor:D toch wel geexperimenteerd alsnog haha
quote:delmel schreef op 22 september 2012 @ 18:53:

[...]

Nee, maar... Ik heb geregeld verhalen gehoord/gelezen dat mensen na het één keer met hetzelfde geslacht te hebben geëxperimenteerd hun handen totaal van het 'hokje hetero' aftrekken en zich meteen overtuigd lesbisch of homo noemen.Hokjesgeest dus.
World of Warcraft: Legion
Ik vind het zelf altijd wel apart als iemand na z'n 30e ineens verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht. Ik kan me dat slecht voorstellen. Ik denk dat er dan toch al eerder (minder duidelijke) aanwijzingen waren van bi(of homo)sexualiteit. Maar het komt vaker voor dus het kan vast.

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je na je trouwdag ineens verliefd wordt op een vrouw, als daar nu totaal geen aanwijzingen voor zijn. Als je vrouwen niet bijzonder aantrekkelijk vind, ze wil doen of er soort van verliefd op wordt.

Wat dat betreft of je het eerst moet proberen om het te kunnen uitsluiten: Ik ben zelf een beetje bi, en ik vond het altijd gek als hetero's niet nieuwsgierig waren naar hoe het zou zijn met hetzelfde geslacht. Toen zei iemand: Ik hoef ook geen bejaarde te zoenen om te weten dat ik dat niet sexy vind.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
* kuch *
quote:amand1969 schreef op 23 september 2012 @ 16:17:

* kuch *Je moet ook niet zoveel roken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven