Hij belt niet...

19-09-2007 10:14 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
He girls,



Na een aantal keer daten, ben ik niet erg overtuigd van wat hij nou wil. Als ik hem sms, krijg ik heel snel iets terug meestal. En echt leuke en lieve berichtjes. Maar heb het idee dat het niet van zijn kant komt. Laat nu niets horen en wacht gewoon maar af, maar dan komt er dus niks, inmiddels al 4 dagen. Hij had wel nadat we elkaar gezien hadden een hyvesberichtje gestuurd, maar daarna dus niets meer.. Is hij het nou gewoon niet waard, of moet ik toch contact met hem opnemen?



x
Alle reacties Link kopieren
mannen denken ook dat je verliefd op ze bent wanneer je te vaak, in hun ogen, belt of smst. en dan knappen ze af of vinden het niet leuk meer.

is mij tenminste verteld door een paar mannen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 augustus 2011 @ 19:30:

O ja, nuance is zo 2010



*mompelt iets met zachte heelmeester en stinkende wonden en zo*



Maar goed, ach en wee postings komen inderdaad zelden van mijn hand

Ik wens marsepeintje dan ook het allerbeste en dan taai ik hier af



Soms is inzien dat iets niet goed voor jezelf is een makkelijkere manier om er uit te komen dan in te zien dat meneer in kwestie een lul is.. Wat uiteindelijk hetzelfde inhoudt, I know, maar de situatie omdraaien heeft mij altijd goed geholpen en dat is ook wat ik Marsepeintje mee wil geven. Kijk hoe jij iets ervaart en wat jij daarmee kunt. Wens je dat een man je anders behandelt, nou, dan is deze man niets voor jou. Simpel zat, maar lastig in te zien soms.



Bedoelde het overigens verre van aanvallend tegenover jou en de andere forummers in dit topic. Ik deel jullie mening, zij het dat ik het op andere wijze mededeel ;)

Mijn reactie daarop was omdat Marsepeintje een poosje stil was en ik haar een hart onder de riem wilde steken
Alle reacties Link kopieren
Maar helemaal niets laten horen...........kunnen ze dan natuurlijk ook op afknappen. Dan zou het kunnen dat de man denkt dat de vrouw niet in hem geinteresseert is. Ze heeft niet te vaak wat van haar laten horen. Ook zij heeft 5 dagen niets laten horen......

Het is helemaal niet raar om na 5 dagen een keer een smsje of zo te sturen. Als hij dat wel raar vindt, dan is hij de energie om er in te steken niet waard. Doe het nou maar gewoon, dan weet je waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Eens met elke posting van summer.





Mompelt iets over tere zieljes en daten met veel vraagtekens
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 11 augustus 2011 @ 19:31:

mannen denken ook dat je verliefd op ze bent wanneer je te vaak, in hun ogen, belt of smst. en dan knappen ze af of vinden het niet leuk meer.

is mij tenminste verteld door een paar mannen.Vrouwen overigens ook niets zo irritant als een man die je steeds belt/smst als je net even druk bezig bent. Wat dat betreft werkt een beetje afstand vaak wel, zolang het geen spelletje wordt.
Alle reacties Link kopieren
doe het nou maar gewoon niet, dat smsje.

kan hij ook niet tegen zijn volgende verovering gaan klagen dat ie gestalkt wordt door een verliefde vrouw.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik noem een smsje sturen 5 dagen nadat je samen de nacht doorgebracht hebt, niet stalken. Als men dat al denkt.......hoe gaat het dan ooit nog eens tot een relatie komen tussen 2 mensen.
Alle reacties Link kopieren
als er een relatie in zit staat een man de dag erna al op je stoep.

zo niet, was het gewoon sex om de sex.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
en dat stalken heb ik zelf niet verzonnen, paar keer aangehoord tijdens een 1e date.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij wel een goede verklaring waarom hij nog niets heeft laten horen........

Maar wat ik niet begrijp, als hij voor jou echt zo leuk is wat is er dan mis aan toch iets van je te laten horen? Wat heb je te verliezen? Het was gezellig, je had zelf het gevoel dat het goed zat. Wat als je wel gelijk hebt???? Als hij niet enthousiast reageerd, weet je het......dan sluit je het af en ga je verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, Marsepeintje, Het is ook gewoon ronduit *** als je denkt eindelijk weer eens iemand te hebben ontmoet waarmee je op één lijn ligt en hij dan na een avond waarin jij je letterlijk en figuurlijk blootgeeft niets meer laat horen. Natuurlijk zorgt dat voor onzekerheid en kwetst dit je, jullie hebben het immers toch zo leuk gehad?



En weet je wat, dikke kans dat hij het ook leuk heeft gehad! Maar jij hebt duidelijk andere ideeën over (de intenties van) daten dan hij. Hoe was het trouwens voordat jullie gingen daten? Je schrijft dat jullie elkaar wel al langer kenden, was dit toen hij nog een relatie had? Gaf hij je toen meer aandacht? Van wie kwam het initiatief voor een date?



Als hij voorheen meer van zich liet horen zit de kans er in dat hij:



a) je ziet als een kennis waarmee het een beetje uit de hand is gelopen

b) door het daten met jou heeft beseft nog heel wat te verwerken te hebben

c) jij een rebound bent en hij nu klaar is zijn single leven te hervatten

d) een lul is en je alleen het bed in wilde praten



Feit bijft dat jij er meer achter zoekt dan hij momenteel.. Of ongelofelijk rustig aan wil doen door zijn prille vrijgezellenstatus. In alle opzichten niet wat jij van hem verwacht.



Ja, het kan dat hij nog contact op neemt, en probeer dan echt sterk genoeg te zijn om verdere afspraken te weerstaan. Je zit nu al bijna een week in onzekerheid door hem, dat hoort niet..
Alle reacties Link kopieren
Als hij jeuk aan zijn pik heeft, zal hij misschien nog eens een SMS sturen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry Marsepeintje, ik ga niet mijn manier van posten aanpassen omdat sommige zieltjes het niet aankunnen

Dan lees je er maar overheen...



Want ik heb een hele duidelijke mening over je laatste vraag, maar daar ga ik maar geen antwoord meer op geven anders kwets ik misschien...



Succes in ieder geval.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Substanza_ schreef op 11 augustus 2011 @ 20:03:

Als hij jeuk aan zijn pik heeft, zal hij misschien nog eens een SMS sturen.Niet zo direct Sub, vind marsepeintje niet leuk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij extreem in mijn menig over mannen, maar....



Mannen willen liever geen relatie, of eigenlijk is het zo, dat ze een relatie nemen om een 3tal redenen: 1. verzekerd zijn van regelnmatige sex, 2. verzorging ( ook emotioneel en sociaal), 3 extra inkomen.



Zolang die noodzaak er niet is blijven ze liever vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
t is heel handig dat ik er net zo over denk als een man.

maakt het leven een stuk eenvoudiger.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Niet compleet mee eens, ik denk dat als mannen verliefd zijn ze graag een relatie willen om van hen te maken wat zij willen hebben. M.a.w. dat er geen ander mee van door gaat.



In elk ander geval, optie 1, 2 of 3.
Alle reacties Link kopieren
ja, bezitsdrang hebben ze genoeg.

zelfs SV,s die zelf nog pontificaal op datingsites staan.

mannen.......niet te geloven......
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
En dan noemen ze mij lomp



Maar verder....eens hoor dames, eens

Met name de optie van Ster





Als mannen verliefd zijn ze graag een relatie willen om van hen te maken wat zij willen hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik ben vast lomper SD.

mannen zijn er gewoon bang voor...hahahaha.....
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Haha tsja, dat is ook wel het spelletje he, willen wat je niet krijgen kunt en als je het hebt is het niet interessant meer..

Werkt trouwens van beide kanten. Net als bij TO, na twee dates weet je nog niet of je met een man je leven wil delen, maar als hij er niet zo over (lijkt te) denkt wordt dat idee steeds aantrekkelijker. We willen dat zij ons willen.

Wie weet dat als meneer in kwestie vanaf moment nr één date had overladen met aandacht, zij zelf gillend was weggerend.

Het onaanraakbare is spannend, fascinerend en oh zo begeerlijk



Mijn ex was ook zo. Deed ik alles voor hem rende hij weg, om vervolgens als ik lekker mijn leven leefde weer met hangende pootjes terug te komen en vervolgens weer weg te rennen als ik gezwicht was. Grrrrr
Alle reacties Link kopieren
Daarom 'gebruik' ik hem nu als SV
Alle reacties Link kopieren
heel verstandig, k wou net zeggen zie het als een spelletje en haal eruit wat je nodig hebt.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven