Hij belt niet...

19-09-2007 10:14 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
He girls,



Na een aantal keer daten, ben ik niet erg overtuigd van wat hij nou wil. Als ik hem sms, krijg ik heel snel iets terug meestal. En echt leuke en lieve berichtjes. Maar heb het idee dat het niet van zijn kant komt. Laat nu niets horen en wacht gewoon maar af, maar dan komt er dus niks, inmiddels al 4 dagen. Hij had wel nadat we elkaar gezien hadden een hyvesberichtje gestuurd, maar daarna dus niets meer.. Is hij het nou gewoon niet waard, of moet ik toch contact met hem opnemen?



x
Alle reacties Link kopieren
quote:Marsepeintje schreef op 11 augustus 2011 @ 21:08:

[...]





Precies. Communiceer gewoon normaal. Maar dat kan niet meer tegenwoordig en als JIJ er iets van verwacht ben jij hier de dombo. Dat is nog het ergst eigenlijk. Dan heb ik blijkbaar die plaat voor mn kop, hahaha..terwijl hij gewoon een botte boer is.als hij een topic opent dat hij niet meer belt na date twee omdat hij er gewoon geen zin meer in heeft en het alleen leuk voor de neuk was, wordt dat hem vertelt , wees gerust
Nou, ook al heeft hij gekregen wat hij wilde (sex), en ook al heeft TO misschien een bord voor haar hoofd, k is het wel.

Ja toch? Het is helemaal niet leuk als iemand gewoon niets meer van zich laat horen. Ook al waren het maar twee dates.

Vind het dan ook oprecht rot voor je.

Zit dan toch te wachten op teken van leven, elke keer als je telefoon 'pling' doet hopen dat t n pling van hem is, en je nu toch enigszins bedonderd voelen.

Kun je allerlei rationele dingen tegenover zetten, maar dat haalt t nare gevoel niet weg.

Tijd wel. Dus. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
4 dagen? nou dat lijkt me duidelijk, hij heeft een ander
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 11 augustus 2011 @ 21:18:

Nou, ook al heeft hij gekregen wat hij wilde (sex), en ook al heeft TO misschien een bord voor haar hoofd, k is het wel.

Ja toch? Het is helemaal niet leuk als iemand gewoon niets meer van zich laat horen. Ook al waren het maar twee dates.

Vind het dan ook oprecht rot voor je.

Zit dan toch te wachten op teken van leven, elke keer als je telefoon 'pling' doet hopen dat t n pling van hem is, en je nu toch enigszins bedonderd voelen.

Kun je allerlei rationele dingen tegenover zetten, maar dat haalt t nare gevoel niet weg.

Tijd wel. Dus. Sterkte.



Ja, klopt wat je zegt.

Veel mensen doen hier alsof ze zelf de wijsheid in pacht hebben en alsof je je nergens iets van aan moet trekken.

Zo werkt het leven niet, we vinden allemaal weleens iemand leuk en we balen allemaal als we niets van diegene horen.

Dat gaat bij iedereen hetzelfde en daar hoeft geen taboe over te rusten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die wijsheid is gekomen door veel eigen gebroken harten en in de omgeving waardoor mensenkennis is opgebouwd. Kennis die word gedeeld n.a.v. vragen die mensen zelf beantwoord willen hebben bij het openen van zo'n topic.



Niemand zal ontkennen dat zo'n situatie erg pijnlijk is, maar als er enkel word gezegd dat het zo ongelofelijk rot is kom je nog niet verder.

Ik ben het er mee eens dat er genuanceerder antwoord gegeven mag worden op sommige verhalen, maar gezien het aantal topics dat ik de afgelopen tijd heb doorgespit hier op het forum zijn er zoveel vrouwen die zich willens en wetens laten besodemieteren dat het erg lastig is om subtiel te blijven. Mensen vragen immers om een eerlijke mening en andere inzichten.



Ik heb ook meer respect voor Marsepeintje dan voor de TO van het nu erg actieve topic waarin deze zich beklaagt over haar minnaar. Sommige verhalen vragen om een kritische blik en een spiegel. Hangt ook af van je eigen aandeel in de situatie waarin je verkeert.

Ik denk dan ook dat het een veelal komen-en-gaan is van niet-serieuze forummers die een verhaal voorleggen en vervolgens boos worden om de kritiek die ze ontvangen. Om maar niet te spreken over de mensen die totaal niet reageren nadat veel mensen tijd en moeite hebben gestoken in het subtiel, aardig en meelevend antwoorden op hun vragen.
Alle reacties Link kopieren
Precies. Ik kan heus wel wat hebben, maar soms die vreselijk botte reacties hier...zo van: "Ach meid, doe niet zo stom, dat je je daaaar druk om maakt"..maar ieders gevoel is anders en een beetje empatisch vermogen mag best als iemand ergens mee zit. Uiteindelijk is de "liefde" een belangrijk aspect in ons leven en veel draait daar gewoon om.



Ik vind het vooral raar omdat we elkaar al kenden. Het was geen blind date of zo. Met internetdaten zijn de etiquetten helemaaaaal weg, lijkt wel maar als je iemand via via IRL ontmoet (die achter jou aanzit en de eerste date voorstelt), verwacht je daar toch iets anders van. Niet meteen een relatie, maar wel een normale omgang. Voordat we gingen daten was het ook al geen sms-er, dus ik verwacht zeker geen sms. Dat scheelt wel, haha...als hij wat laat horen dan eerder bellen/mailen.



Nogmaals, toch heb ik het gevoel dat ik nog wat ga horen (ja, die plaat misschien voor mijn hoofd, I know) maar dan gaat het motto: "If you are not priority, dont be an option" natuurlijk op...

Maar mijn cup of tea is dit ook niet..."goed" zit het in elk geval niet, zo realistisch ben ik natuurlijk heus wel. Hij vindt mij duidelijk niet zo leuk als ik hem...raar dat e het soms zo mis kan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Tsja online zijn dingen soms nou eenmaal makkelijker gezegd dan tegen vrienden of kennissen. Maar weinig mensen houden (IRL) van een ongezouten mening en het lijkt soms wel of subtiel en aardig zijn belangrijker is dan de waarheid vertellen als dit hard nodig is.

Daarom is een forum zo fijn, mensen kennen jou niet en kunnen daarom een meer realistische blik vormen op wat jij kunt doen in een situatie en op basis daarvan advies geven.



Hoe vaak ik niet ruzie met een vriendin heb gehad omdat ik alleen maar eerlijk was, of hoe vaak ik wel niet vriendinnen een ander advies heb horen geven over een situatie dat ik dacht "noujaaaa je ziet toch allang dat die vent gewoon niet wil?!".. Ontelbaar.. Kan van tevoren altijd voorspellen hoe zoiets afloopt.

Maar goed, dan nog is het niet prettig als je je niet serieus genomen voelt, maar ik denk dat als je de over de botte reacties wat dieper nadenkt er meer waarheid in zit dan die kul die de eigen omgeving soms verkoopt..



Maar goed, on topic: ik snap je gevoel van verbijstering helemaal. Het is ook te idioot voor woorden dat zo'n vent die je al langer kent dit geintje flikt. Vooral omdat jij waarschijnlijk zelf wel zo in elkaar zit dat je het even had laten weten als je ruimte nodig zou hebben, iets met sympathie ofzo..

Altijd weer lullig als een ander dit niet blijkt te doen. Of dit nu totale desinteresse is of gewoon struisvogelpolitiek, wie zal het zeggen, leuk is het niet.

Knap van je dat je niet achter hem aan gaat lopen, ik ken er zat die het wel zouden doen en dan heb ik het niet over een enkel smsje. Ik denk dat je zelf goed weet hoe je dit verder moet aanpakken, maar dat je even dat extra steuntje in je rug nodig hebt om het ook uit te voeren.



Nogmaals, het hoeft niet zo te zijn dat het hem alleen om de seks ging, misschien ging het hem gewoon allemaal te snel. (heb weleens van een man gehoord dat de eerste keer seks na ex altijd doet herinneren aan die ex.. en sorry, om eerlijk te zijn is dit bij mij wel het geval, vooral als het echt allemaal nog heel vers is). Het zou niet raar zijn als dit daten met jou vanalles bij hem omhoog heeft gewerkt waar hij nog niet mee om weet te gaan.

Maar hij beslist zelf hoe hij hiermee omgaat, en om je compleet dood te zwijgen is gewoon een naaistreek. Vooral als hij degene was die jou probeerde te versieren.



Hou dat laatste vooral vast en probeer je er overheen te zetten. Zorg er in ieder geval voor dat je niet te lang bij deze man van de 2x daten blijft hangen, want dat is hij niet waard doordat hij zo met je omgaat!
Alle reacties Link kopieren
Juist omdat je hem al langer kon verwacht je ook dat hij er op een volwassene manier mee om gaat. Ook als hij je dan niet zo leuk zou vinden, dan lijkt het mij dat hij dat gewoon zou kunnen laten weten. Wat is daar nou zo moeilijk aan. Want bestaat er ook nog een kans dat je hem gewoon in het dagelijks leven weer tegen gaat komen(omdat je zei hem al langer te kennen)?
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer er in elk geval niet te lang in te blijven hangen. Maar de kans is inderdaad aanwezig dat ik hem nog wel eens tegenkom, alhoewel ik hem ook kan ontlopen.



Over die eerlijke reacties: dat vind ik helemaal niet erg, maar het is wel vaak de toon waarop iets gezegd wordt. Online iets zeggen is inderdaad makkelijker, maar je hoeft niet de botte bijl er meteen in te gooien, er zitten echte mensen achter het internet.



Misschien heb ik hem inderdaad geconfronteerd met het feit dat hij nog iet over zijn ex heen is. Ik weet niet of ik de eerste ben na haar, maar dat zou heel goed kunnen. Ze hebben ook nog wel contact, dus tja..weet ik veel wat daar nog allemaal speelt...ik heb er niet naar gevraagd, dat vond ik te snel. Is zijn zaak. Maar je kunt wel fatsoenlijk met andere mensen omgaan.



Hoe dan ook....dit gaat m niet worden helaas.

Hartelijk dank allemaal voor jullie reacties, ik ga het van me afzetten en als hij niks meer laat horen, prima. Het zij zo. Ik heb al genoeg shit in mijn leven gehad, dit kan er echt nog wel bij (en dat bedoel ik niet zo dramatisch als t lijkt, het is alleen wat cynisch..:-). We gaan weer lekker verder!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marsepeintje schreef op 11 augustus 2011 @ 20:39:

En nee SD, hij vond de seks niet slecht, die vond hij lekker...dat weet ik zeker...:-)Je wist wel meer dingen heel zeker he Mars, namelijk dat íe je zo leuk vond.

*** wrong answer sound effect **

Laat ik het netjes zeggen, want ik ben gelukkig niet zo lomp als Summerpens ( verwijzing naar je FB) Tijdens slechte seks, heb ik ook nog wel 'n soort van beleefdheidsrepertoire, en ga ik ook niet mijn nagels liggen vijlen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Netjes van je dat je niet hebt gevraagd naar het contact met zijn ex. Hoewel ik denk dat dit sowieso nooit opschiet als het uit is (contact met je ex dan). Daardoor hou je de wonden open, maargoed.. Niet echt van toepassing..



Hoop dat je het snel een plekje kunt geven, want een afwijzing is nooit leuk. Probeer het de volgende keer te herkennen met een nieuwe man: zit hij nog ergens mee? Doet hij zijn best voor jou?

Want uiteindelijk verdien je die vent die voor jou gaat, 100%. Heel veel sterkte! En voor nu een knuffel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very.Cherry schreef op 11 augustus 2011 @ 22:07:

[...]



Je wist wel meer dingen heel zeker he Mars, namelijk dat íe je zo leuk vond.

*** wrong answer sound effect **

Laat ik het netjes zeggen, want ik ben gelukkig niet zo lomp als Summerpens ( verwijzing naar je FB) Tijdens slechte seks, heb ik ook nog wel 'n soort van beleefdheidsrepertoire, en ga ik ook niet mijn nagels liggen vijlen.



Ik ga hier niet uit de doeken doen waarom ik weet dat hij de sex lekker vond. Maar neem van me aan dat ik dat weet. Dat ie me zooo leuk vond heb ik niet gezegd. Dat weet ik niet, dat heeft hij niet gezegd. Ik had wel het gevoel dat hij me leuk vond ja, mag dat niet als iemand maanden achter je aan loopt en je mee uitvraagt en graag op een tweede date wil? Moet ik daar dan ook nog aan gaan twijfelen? Dan mag ik er toch vanuit gaan dat iemand mij op zn minst leuk vindt, of niet? Ik voel heus wel aan of een date leuk verloopt of niet, ik ben bijna 40 en heb behoorlijk wat mannen versleten in mijn leven en geloof me, ik heb ook aardig wat dates gehad.

Dat hij mij niet zo leuk vindt als ik dacht/hoopte, is een ander verhaal. Maar ik verwachtte dit niet op basis van die dates. En ik ben geen naief meisje, believe me. Dus als ik zeg dat ik weet dat hij de sex lekker vond, dan weet ik dat. Je voelt een sexuele klik ook vaak aan trouwens, de interactie is heel direct en anders dan een beetje slap ouwehoeren. De rest weet ik niet.



Anyway.
Alle reacties Link kopieren
tjonge VC, had ik niet verwacht dat je zo ingetogen was.

ik ben weleens opgestapt tijdens sex die me niet aanstond.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 11 augustus 2011 @ 22:15:

tjonge VC, had ik niet verwacht dat je zo ingetogen was.

ik ben weleens opgestapt tijdens sex die me niet aanstond.Ik heb wel eens met een fluitje en lichtsignalen de weg liggen wijzen (denk; verkeersregelaar) maar dat ga ik hier natuurlijk niet zeggen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha, ik was al verbaasd....

mooie actie.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marsepeintje schreef op 11 augustus 2011 @ 22:15:

[...]

Ik ga hier niet uit de doeken doen waarom ik weet dat hij de sex lekker vond. Maar neem van me aan dat ik dat weet. Dat ie me zooo leuk vond heb ik niet gezegd. Dat weet ik niet, dat heeft hij niet gezegd. Ik had wel het gevoel dat hij me leuk vond ja, mag dat niet als iemand maanden achter je aan loopt en je mee uitvraagt en graag op een tweede date wil? Moet ik daar dan ook nog aan gaan twijfelen? Dan mag ik er toch vanuit gaan dat iemand mij op zn minst leuk vindt, of niet? Ik voel heus wel aan of een date leuk verloopt of niet, ik ben bijna 40 en heb behoorlijk wat mannen versleten in mijn leven en geloof me, ik heb ook aardig wat dates gehad.

Dat hij mij niet zo leuk vindt als ik dacht/hoopte, is een ander verhaal. Maar ik verwachtte dit niet op basis van die dates. En ik ben geen naief meisje, believe me. Dus als ik zeg dat ik weet dat hij de sex lekker vond, dan weet ik dat. Je voelt een sexuele klik ook vaak aan trouwens, de interactie is heel direct en anders dan een beetje slap ouwehoeren. De rest weet ik niet.Als jij 't zegt.. Dan zal z'n telefoon wel kapot zijn.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very.Cherry schreef op 11 augustus 2011 @ 22:07:



Summerpens ( verwijzing naar je FB) .
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very.Cherry schreef op 11 augustus 2011 @ 22:23:





Als jij 't zegt.. Dan zal z'n telefoon wel kapot zijn.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sum

ook voor jou een

- klik -

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very.Cherry schreef op 11 augustus 2011 @ 22:28:

Sum

ook voor jou een

- klik -

Wrom.....wat heb ik gedaan???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tussen je vreetbuiten door, bedoel je? Je hebt i.i.g. NIET gerookt. Kanjer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very.Cherry schreef op 11 augustus 2011 @ 22:34:

Tussen je vreetbuiten door, bedoel je? Je hebt i.i.g. NIET gerookt. Kanjer.

Heb er ook nog een zak Joppie ships inzitten ondertussen maar dat durfde ik niet op FB te zetten



Morgen maar weer hardlopen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn best grappig, wisten jullie dat al? Ja he...
Alle reacties Link kopieren
Ja maar bij ons bellen ze ook niet hoor, vandaar die vreetbuien.

Alhoewel ik wél denk dat ie de sex fantastisch vond hoor. Ik heb gisteren nog het slaapkamerplafond opnieuw staan te witten. Maar bellen ho maar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Sum bel me 'es? Even kijken of mijn telefoon het wel doet, voor de zekerheid.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven