Hij heeft bindingsangst
dinsdag 31 januari 2017 om 10:16
Iets meer als een maand geleden heb ik iemand leren kennen waar het goed mee klikt. Al veel toffe dingen gedaan en zijn bijna dagelijks samen en in praktijk zijn we als een koppel. Alleen wilt hij het nog niet bestempelen als een relatie omdat hij zeker wilt zijn van mij omdat hij 2x een langere relatie heeft gehad waar hij serieus in bedrogen is geweest. Wat ik kan begrijpen. Maar bij mij begint het soms te knagen want ik wil wel een relatie. Hij heeft pas een foto op zijn fb gezet van ons 2 en zijn vrienden weten ook van mij. Dus lijkt me goed teken. Maar durf het niet goed te zeggen dat ik een relatie wil uit angst dat ik hem afschrikken ofzo. Wat is jullie advies ? Groetjes M
dinsdag 31 januari 2017 om 12:20
komt wel goed mabby,
maar hier mijn advies; ga nou niet uit angst vragen om de bevestiging van de relatiestatus
of uit angst die vraag juist uit de weg... laat het even voor wat het is, namelijk een beginnende relatie zijn
kijk met open ogen naar deze jongen, misschien was er wel een reden voor het gedrag van de voorgaande dames
maar hier mijn advies; ga nou niet uit angst vragen om de bevestiging van de relatiestatus
of uit angst die vraag juist uit de weg... laat het even voor wat het is, namelijk een beginnende relatie zijn
kijk met open ogen naar deze jongen, misschien was er wel een reden voor het gedrag van de voorgaande dames
Lorem Ipsum
dinsdag 31 januari 2017 om 12:22
dinsdag 31 januari 2017 om 12:25
dinsdag 31 januari 2017 om 12:29
quote:Petite_max schreef op 31 januari 2017 @ 12:12:
@lindaatje; zo gemakkelijk gezegd...ik kan je heel eerlijk zeggen dat ik enorm gek ben op mijn vriend. Altijd geweest. Maar daar komen voor mij (on)realistische angsten bij kijken...die zijn nu aangepakt en waren echt wel gerelateerd aan Bindingsangst. Het bestaat wel, echt waar!
Maar uiteindelijk heb je hem wel toegelaten, toch?
Maar deze mensen gebruiken het woord bindingsangst om niet te hoeven zeggen; 'ik vind je niet leuk genoeg'.
Ik wil het niet, ik wil niet verder met JOU.
@lindaatje; zo gemakkelijk gezegd...ik kan je heel eerlijk zeggen dat ik enorm gek ben op mijn vriend. Altijd geweest. Maar daar komen voor mij (on)realistische angsten bij kijken...die zijn nu aangepakt en waren echt wel gerelateerd aan Bindingsangst. Het bestaat wel, echt waar!
Maar deze mensen gebruiken het woord bindingsangst om niet te hoeven zeggen; 'ik vind je niet leuk genoeg'.
Ik wil het niet, ik wil niet verder met JOU.
dinsdag 31 januari 2017 om 13:32
quote:lindaatje1900 schreef op 31 januari 2017 @ 12:29:
[...]
Ik wil het niet, ik wil niet verder met JOU.Dat heeft toch niets te maken met roepen dat bindingsangst niet bestaat ?
[...]
Ik wil het niet, ik wil niet verder met JOU.Dat heeft toch niets te maken met roepen dat bindingsangst niet bestaat ?
dinsdag 31 januari 2017 om 13:36
quote:tigerlily75 schreef op 31 januari 2017 @ 12:12:
[...]
Maar na 1 maand daten lijkt me dat nogal een voorbarige conclusie. Hij post al dingen op FB waaruit hun samenzijn openbaar wordt, daar heb ik, zonder bindingsangst, heel wat langer mee gewacht.
Is bindingsangst juist ook niet vaak het heel snel heftig in relatie springen en dan opeens afkappen?Ik reageerde op iemand die riep dat bindingsangst niet bestaat. Niet op to haar verhaal.
[...]
Maar na 1 maand daten lijkt me dat nogal een voorbarige conclusie. Hij post al dingen op FB waaruit hun samenzijn openbaar wordt, daar heb ik, zonder bindingsangst, heel wat langer mee gewacht.
Is bindingsangst juist ook niet vaak het heel snel heftig in relatie springen en dan opeens afkappen?Ik reageerde op iemand die riep dat bindingsangst niet bestaat. Niet op to haar verhaal.
dinsdag 31 januari 2017 om 13:54
quote:lindaatje1900 schreef op 31 januari 2017 @ 10:33:
Allereerst bindingsangst bestaat niet!
Ik snap niet dat zulke dingen altijd van de man moeten afhangen.
Je hebt zelf toch ook grenzen in wat je wil en wenst?
Hoe kom je erbij dat bindingsangst niet bestaat?
Ik krijg het spaansbenauwd bij het idee dat ik een relatie aan zou moeten gaan, hoe noem jij zo iets dan?
Allereerst bindingsangst bestaat niet!
Ik snap niet dat zulke dingen altijd van de man moeten afhangen.
Je hebt zelf toch ook grenzen in wat je wil en wenst?
Hoe kom je erbij dat bindingsangst niet bestaat?
Ik krijg het spaansbenauwd bij het idee dat ik een relatie aan zou moeten gaan, hoe noem jij zo iets dan?
dinsdag 31 januari 2017 om 13:57
Klinkt niet als bindingsangst TO, bij bindingsangst komt iets meer kijken dan je relatie geen relatie willen noemen. Hij noemt het misschien niet zo maar in mijn ogen kan je wat jullie hebben best wel een relatie noemen.
Ik denk eerder dat hij moeite heeft met jullie relatie een naam te geven dan met de relatie zelf.
Ik denk eerder dat hij moeite heeft met jullie relatie een naam te geven dan met de relatie zelf.
dinsdag 31 januari 2017 om 14:45
quote:Annelleke schreef op 31 januari 2017 @ 12:22:
Jullie kennen elkaar dus amper maar wil wel dat hij zegt dat hij met jou zijn leven wil delen. Dat is veel te vroeg in mijn ogen. Hoe leuk ik iemand ook vind, ik moet iemand wel langer dan een maand of twee kennen voor ik zo'n levensveranderende beslissing neem om er een relatie mee te willen.l
En dan ken je iemand wel..wou je zeggen?
Na twee maand wel dan ofzo?!
Haha...toch grappig.
Jullie kennen elkaar dus amper maar wil wel dat hij zegt dat hij met jou zijn leven wil delen. Dat is veel te vroeg in mijn ogen. Hoe leuk ik iemand ook vind, ik moet iemand wel langer dan een maand of twee kennen voor ik zo'n levensveranderende beslissing neem om er een relatie mee te willen.l
Haha...toch grappig.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
dinsdag 31 januari 2017 om 14:48
quote:Lisbeth_Salander schreef op 31 januari 2017 @ 12:05:
[...]
Bindingsangst bestaat wel degelijk ! Zegt hier iemand met bindingsangst.
Oh..maar dan moet je nog gewoon even wachten op de ware prins hoor...
Hij is vast al onderweg!
[...]
Bindingsangst bestaat wel degelijk ! Zegt hier iemand met bindingsangst.
Oh..maar dan moet je nog gewoon even wachten op de ware prins hoor...
Hij is vast al onderweg!
dinsdag 31 januari 2017 om 14:51
quote:Zinerva schreef op 31 januari 2017 @ 13:57:
Klinkt niet als bindingsangst TO, bij bindingsangst komt iets meer kijken dan je relatie geen relatie willen noemen. Hij noemt het misschien niet zo maar in mijn ogen kan je wat jullie hebben best wel een relatie noemen.
Ik snap dit werkelijk niet, en die laatste zin al helemaal niet.
Moet je eens twee keer lezen, dan word je gek hoor...huh?...denk je dan?
Raar hoor.
.
Heel simpel, en houd dat maar aan...een man , die jou wil, gaat je vragen.
En wil dolgraag dat jij zijn vriendin bent.
.
Nou...was dat moeijk in het klaslokaal?
Ik snap dit werkelijk niet, en die laatste zin al helemaal niet.
Moet je eens twee keer lezen, dan word je gek hoor...huh?...denk je dan?
Raar hoor.
.
Heel simpel, en houd dat maar aan...een man , die jou wil, gaat je vragen.
En wil dolgraag dat jij zijn vriendin bent.
.
Nou...was dat moeijk in het klaslokaal?
dinsdag 31 januari 2017 om 14:59
dinsdag 31 januari 2017 om 15:00
dinsdag 31 januari 2017 om 15:02
quote:elle5460 schreef op 31 januari 2017 @ 14:45:
[...]
l
Haha...toch grappig.
Ik wil graag iemand langer kennen ja. Een paar weken is echt niks. Ik heb meer tijd nodig voordat ik bepaal dat ik de rest van mijn leven met iemand door wil.
Kun je grappig vinden, het werkt wel.
[...]
l
Haha...toch grappig.
Ik wil graag iemand langer kennen ja. Een paar weken is echt niks. Ik heb meer tijd nodig voordat ik bepaal dat ik de rest van mijn leven met iemand door wil.
dinsdag 31 januari 2017 om 15:11
quote:Annelleke schreef op 31 januari 2017 @ 15:02:
[...]
Lieve heer, das toch logisch, of niet?...??.?
Man man man...maar goed, hij moet jou ook vragen..jij niet hem.
Dus euhh....mannnen hebben een totaaal andere invalshoek, naar en in relarie,s dan wij vrouwen..maar jij bent echt een vrouw.merk ik al.
Klasse!..ga zo door.
[...]
Dus euhh....mannnen hebben een totaaal andere invalshoek, naar en in relarie,s dan wij vrouwen..maar jij bent echt een vrouw.merk ik al.
Klasse!..ga zo door.
dinsdag 31 januari 2017 om 15:17
dinsdag 31 januari 2017 om 15:22
quote:Lisbeth_Salander schreef op 31 januari 2017 @ 15:20:
[...]
Dat gaat jou werkelijk geen drol aan.
Ja maar euhh...zo leren we hier niet in het klaslokaal he?!?
.
Je wilt nederland toch wat uitleggen, of niet?
Jij hebt bindingsangst, en een relatie....euhh ja,..dat snapt nederland niet.
Of euhh...noem jij het ook geen "relatie"...kan he?......
Kan.
.
Euhh, nee..kan ook niet...want zo noemde je het hier wel.
Shit zeg...hoe nu verder?
[...]
Dat gaat jou werkelijk geen drol aan.
.
Kan.
.
Shit zeg...hoe nu verder?
dinsdag 31 januari 2017 om 15:22
quote:elle5460 schreef op 31 januari 2017 @ 15:11:
[...]
Klasse!..ga zo door.De man waar ik de tijd voor heb genomen te leren kennen en daarna heb gevraagd is nog steeds bij me. Als je de tijd neemt en daarna gaat voor wat je wil hoef je niet steeds mannen in het kanaal te gooien. Werkt duidelijk beter dan jouw methode.
[...]
Klasse!..ga zo door.De man waar ik de tijd voor heb genomen te leren kennen en daarna heb gevraagd is nog steeds bij me. Als je de tijd neemt en daarna gaat voor wat je wil hoef je niet steeds mannen in het kanaal te gooien. Werkt duidelijk beter dan jouw methode.
dinsdag 31 januari 2017 om 15:27
quote:Annelleke schreef op 31 januari 2017 @ 15:22:
[...]
De man waar ik de tijd voor heb genomen te leren kennen en daarna heb gevraagd is nog steeds bij me. Als je de tijd neemt en daarna gaat voor wat je wil hoef je niet steeds mannen in het kanaal te gooien. Werkt duidelijk beter dan jouw methode.
Gelukkig!!,,...dan hoef jij niemand meer te leren kennen.
Daar zijn wij blij mee.
[...]
De man waar ik de tijd voor heb genomen te leren kennen en daarna heb gevraagd is nog steeds bij me. Als je de tijd neemt en daarna gaat voor wat je wil hoef je niet steeds mannen in het kanaal te gooien. Werkt duidelijk beter dan jouw methode.
Gelukkig!!,,...dan hoef jij niemand meer te leren kennen.
Daar zijn wij blij mee.
dinsdag 31 januari 2017 om 15:27
quote:elle5460 schreef op 31 januari 2017 @ 15:22:
[...]
.
Kan.
.
Shit zeg...hoe nu verder?Maar verder gaat het wel goed met je ?
[...]
.
Kan.
.
Shit zeg...hoe nu verder?Maar verder gaat het wel goed met je ?
dinsdag 31 januari 2017 om 15:29