Hij heeft een relatie

17-07-2011 16:43 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb wat advies nodig. De mening van wat vriendinnen heb ik al aangehoord, maar die waren nogal verschillend!

Het zit zo: 4 maanden geleden hebben mijn ex en ik besloten om de relatie te beëindigen, de liefde was over en naar ons idee zouden we toegeven voor minder als we door zouden gaan, dus na 10 jaar relatie waarvan 2 jaar samenwonen uit elkaar gegaan.

Een verwarrende periode, maar heb er een ontzettend goede vriend aan over gehouden en dat is niet eens waarvan ik in de war ben. Vier jaar geleden wel eens wat gesjanst met een ander niet zozeer een vriend van mijn ex maar meer goede kennis, J, maar afgehouden omdat ik mijn relatie niet wilde riskeren en toen echt nog hield van mn ex op de manier van liefde. Maar J maakte iets in mij los, zwaar verlangen, passie, iets wat ik nog niet zo zwaar had meegemaakt.

3 maand geleden spreek ik J weer op MSN, hij had gehoord van de relatiebreuk en gaf toe dat hij altijd een zwak voor me had gehad, dat we het meest onwaarschijnlijk stel ooit zouden zijn, maar ik zat in zijn systeem en als hij geen relatie had het wel zou weten. Na dit MSN is er nog contact geweest maar oppervlakkig, hij liet duidelijk merken dat het niet kon maar waarom is niet helder geworden (neem aan vanwege de relatie), dus heb ik het gelaten voor wat het is. Nu neemt hij contact met mij op, vraagt hoe met me gaat, maakt zich zorgen om me en als klap op de vuurpijl vertelt weer over zijn zwak. Hij heeft nog steeds een relatie.

Ik hoef geen relatie met hem, zou gedoemd zijn om te mislukken, maar meer voor rebound, het lichamelijke aspect, want op geestelijk niveau passen we niet bij elkaar. Ik weet dat het heel fout overkomt, maar hij maakt dat in mij los, zoals niemand dat ooit heeft gedaan. Daarnaast vertrouw ik hem, naast mijn ex is er niemand anders geweest waar ik ooit intiem mee ben geweest. Maar nu is de vraag wat moet ik doen? Hij heeft een relatie dus afwachten of zelf actie ondernemen? En wat als hij daadwerkelijk ook meer wilt en dit aangeeft, niets doen uit respect voor zijn relatie of meegaan?
Ik zou het niet doen. Voor je het weet zit je toch ergens in waar je niet uitkomt. Dat kan je nu nog voorkomen!
Niks. Hij heeft een relatie.....
wat dacht je van niets doen uit respect voor hem? Als jij niets met hem wil en hij een zwak voor je heeft ben je een trut als je hem gaat gebruiken als rebound en dan heb ik het nog geeneens over dat hij al een relatie heeft.
Weer zo'n slapjanus die gebonden is, maar ondertussen hengelt bij andere vrouwen. Maak je niet de illusie dat jij de enige bent bij wie hij dit probeert. Dan houd je jezelf behoorlijk voor de gek.
Waarom is het gedoemd te mislukken?
Het is puur lichamelijk zeg je, dat heet "geil worden" van iemand, en je gaat er niet dood aan als je daar niets mee doet hoor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
.
quote:baby_ernie80 schreef op 17 juli 2011 @ 16:47:

Weer zo'n slapjanus die gebonden is, maar ondertussen hengelt bij andere vrouwen. Maak je niet de illusie dat jij de enige bent bij wie hij dit probeert. Dan houd je jezelf behoorlijk voor de gek.Dat dus!
Don't go there... Waarom een relatie kapotmaken voor een verzetje? Dat zou ik egoïstisch vinden.
dat is een slechte deal zeg, als ik dan die vriendin was zou ik niet met minder akkoord dan dat ik dan de nieuwe liefde van TO ooit mag neuken
Perfect bospad, bewaar het voor alle volgende topics die er nog gaan komen overiets beginnen met mensen die al een relatie hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Niets mee doen!

Je bent nu volgens mij kwetsbaar zo vlak na de scheiding en dit gaat je verdriet geven.

Wees sterk en bvraag hem geen contact op te nemen meer, block hem desnoods als je bang bent een volgend comtactmoment niet te kunnen weerstaan.
Je bent zelf een theepot
.
Beetje egoïstisch. Omdat jij je zelden zo gevoeld hebt bij een man, moet partner van die man maar wijken. Want ja, wat jij voelt is het belangrijkste.
How you get em is how you lose em..

En besides.. Hij is dan een pleister op jouw wond, maar wat voor wond creëert hij bij zijn vriendin?
Je gaat toch niet met open ogen in de oudste val van de wereld trappen he?

hij voelt wat voor je,maar het kan niet....blablabla.......wat een bullshit..

Gewoon dumpen van je msn...en geen contact meer mee zoeken,de loser...
4 maanden geleden uit elkaar gegaan, 3 maanden geleden een nieuwe scharrel opgedoken. Je had dus een "heel verwarrende tijd" van 1 maand?
Je zegt wel dat het voor jou alleen maar voor het lichamelijke aspect is, maar voor je het weet zit je er veel te diep in. Dan gaat het voor jou toch meer betekenen terwijl je voor hem alleen maar leuk voor erbij bent. Je voelt je dan steeds rotter en gaat daar echt niet gelukkig van worden. Begin er niet aan. Nu kan je je daar nog tegen verzetten. Het gaat je echt diep ongelukkig maken.
quote:kleintje1987 schreef op 17 juli 2011 @ 16:43:

Ik hoef geen relatie met hem, zou gedoemd zijn om te mislukken, maar meer voor rebound, het lichamelijke aspectJe geilt op hem en je wilt je laten nemen door hem. Hij heeft een relatie en zoekt contact met je. Doen dus.
Zie QR
[quote]bospad schreef op 17 juli 2011 @ 16:53:

Ik zou zijn vriendin een berichtje sturen:

Ik vertrouw jouw vriend heel erg. Helaas is dat voor mij wel een reden om nu te gaan proberen hem in bed te krijgen. Jouw vertrouwen in hem zal je dus moeten herzien. Maar vrees niet. Als hij me genoeg gerebound heeft, krijg jij hem terug. Hij vertelt me wel dat hij altijd een zwak voor mij heeft en dat hij het wel geweten had als hij jou niet had. Dat je dat even weet. Vertrouwen is een groot goed, maar niet voor iedereen weggelegd. Zullen we het volgende afspreken? Ik de seks en het vertrouwen; jij een gebroken hart, desillusie en een verbroken relatie. Deal? Ik hoop snel wat van je te horen.[/quote]

.
Zie QR
TO; je hebt met je vriend samen geconcludeerd, dat je "met elkaar doorgaan" als "settle for less" beschouwt. Dus je gaat alleen voor de hoofdprijs. Beschouw je een partijtje doppen met een bezette slapjanus als zodanig?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:bospad schreef op 17 juli 2011 @ 16:53:

Ik zou zijn vriendin een berichtje sturen:

Ik vertrouw jouw vriend heel erg. Helaas is dat voor mij wel een reden om nu te gaan proberen hem in bed te krijgen. Jouw vertrouwen in hem zal je dus moeten herzien. Maar vrees niet. Als hij me genoeg gerebound heeft, krijg jij hem terug. Hij vertelt me wel dat hij altijd een zwak voor mij heeft en dat hij het wel geweten had als hij jou niet had. Dat je dat even weet. Vertrouwen is een groot goed, maar niet voor iedereen weggelegd. Zullen we het volgende afspreken? Ik de seks en het vertrouwen; jij een gebroken hart, desillusie en een verbroken relatie. Deal? Ik hoop snel wat van je te horen.. Wat een vreselijk bericht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Van een bezette man blijf je met je tengels af. Klaar.

Zo simpel is het.

Dat je er uberhaubt over na denkt zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven