Hij heeft het na 3 jaar uitgemaakt via SMS

30-09-2009 16:12 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Volgende week ga ik 3 jaar met mijn vriend. Zou ik 3 jaar met mijn vriend gaan. Hij heeft mij vannacht via een smsje laten weten dat het over en uit is... Alles ging goed tussen ons, totdat we gisteravond ruzie kregen. Over iets doms, helemaal niet belangrijk... Later kreeg ik dus een smsje waarin stond dat ie het uitmaakte en dat hij mij niet meer wilde spreken.

Ik vind het ongelovelijk... Ik kijk de hele tijd op mijn telefoon, ik kan niet eten, niet slapen en me niet concentreren op andere dingen.

Ik blijf de hele tijd hopen dat ie spijt van zn beslissing heeft, of dat hij zegt mij te missen. Ik bedoel: ik denk dat woede in zich afspeelt, anders handel je het op een volwassenere manier af toch?

Ik weet ook zeker dat hij nog gevoelens voor mij heeft, maar ik vraag me af wat hij daarmee gaat doen...
Jij kan hem toch ook bellen om erover te praten? Waarom wacht je tot hij wat doet?
Ik vind het heel lullig voor je,maar wil je graag verder met iemand die een relatie van 3 jaar op deze manier beeindigt?

Ik weet niet waar 't over ging, maar ik vind het het een vreemde manier van doen. Ik snap dat je verdrietig bent, maar denk goed na voordat je contact zoekt oid. Sterkte!
Per sms???!! Na drie jaar???

Wat een figuur.

Ik zou wel even verhaal gaan halen als ik jou was.
pluk de dag
Als het een ruzie was over iets doms en iets onbelangrijks, waarom heb jij bijvoorbeeld niet gebeld ( desnoods een SMS eraan gewaagd ) om te zeggen dat het je speet ( of jouw aandeel erin in ieder geval ) ?

Waarom zou je dat nu alsnog niet doen? Of beter ; ga naar hem toe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
SG.. het eerste wat bij mij opkomt is dat je vriend er al een tijdje mee wil stoppen en nu een aanleiding op zijn bord geserveerd kreeg.

Hij heeft dit aangegrepen om zich er makkelijk vanaf te maken.

Ontzettend rot en pijnlijk voor je, onbegrip verdriet.... pffft. Liefdesverdriet.

Ik snap dat je er geen bal van begrijpt, de werkelijke reden krijg je waarschijnlijk niet te horen.

Knuffel...
jeetje, hadden jullie zon ruzie gisteravond/vanacht? Was het een terugkomende 'issue'?

heeft hij het wel vaker (tijdelijk) uitgemaakt?

Ik zou hem even 1-2 dagen laten afkoelen en dan contact met hem opnemen. Als hij je helemaal niet meer wilt zie/spreken, dan zou ik dat erg kinderachtig van m vinden!
Nou ja zeg...is hij aan het puberen of zo? Ik vind dit echt iets voor een knulletje van 15/16 jaar, die jou niet recht in het gezicht durft te zeggen dat het over is!

Zo iemand zou ik geen tijd meer in willen steken....ik snap dat het heel verdrietig is, maar als iemand na een ruzie zo iets doet...kun je hem beter kwijt dan rijk zijn...
Ik zou helemaal geen twee dagen wachten.

Hoe komt dat over bij de ander ? Ik zou denken " o, het doet haar niks, ze laat niet eens weten hoe erg ze het vindt "

Als je wil dat het goed komt, zul je daar zelf ook een rol in moeten spelen.
Ruzie over iets doms en dan maar meteen uitmaken. Waarom krijg ik het gevoel dat dit niet het hele verhaal is...
Subtiel. Ik werd via de mail gedumpt. Lekker makkelijk weer.

Ik denk dat je inderdaad moet vragen of dit in een vlaag van woede is gebeurd of dat hij het echt uit wilt maken. En ja, ik zou het ook moeilijk vinden om zelf te bellen, maar als je zekerheid wil hebben en ook waarom het uit is gegaan, kan je beter zelf bellen of langsgaan. Sterkte meis
De ruzie opzich ging nergens om, ik ben wel weggelopen en dat heeft hem iets gedaadn denk ik. Daarna kreeg ik dat smsje. Ik durf hem nu niet te bellen of te smsen omdat ik weet dat hij mij alleen maar meer gaat kwetsen. Ik zegt in het smsje mij niet meer te willen spreken. Ik wacht nu af op het moment dat hij iets van zich laat horen. Ik weet niet of dat goed is? Ik word echt helemaal gek, dit slaat nergens op.. maar ik weet dat als ik hem bel, sms, lastigval dat ie nog bozer gaat worden. Wat zouden jullie doen?
vreselijk kut is dat....!!!

En dan slaat de twijfel toe (althans dat was bij mij zo, ook via sms).... Moet je hem nou opbellen/spreken, moet je denken 'laat maar, hij is het niet waard', ondanks dat je gek op iemand bent? Ik heb me helemaal rotgepiekerd. Uiteindelijk de volwassen oplossing gekozen en een gesprek aangegaan. Heel rustig, heel normaal. Zijn zegje laten doen, mijn zegje gedaan. Pittig gesprek gevoerd..... En dan? Tja.. kijken of het daadwerkelijk over is, of dat er ergens een foutje in is geslopen en het zeker nog wel weer goed kan komen..

Succes!
quote:sweetgirl88 schreef op 30 september 2009 @ 16:19:

De ruzie opzich ging nergens om, ik ben wel weggelopen en dat heeft hem iets gedaadn denk ik. Daarna kreeg ik dat smsje. Ik durf hem nu niet te bellen of te smsen omdat ik weet dat hij mij alleen maar meer gaat kwetsen. Ik zegt in het smsje mij niet meer te willen spreken. Ik wacht nu af op het moment dat hij iets van zich laat horen. Ik weet niet of dat goed is? Ik word echt helemaal gek, dit slaat nergens op.. maar ik weet dat als ik hem bel, sms, lastigval dat ie nog bozer gaat worden. Wat zouden jullie doen?Langsgaan of bellen, NIET SMSEN. Het geeft niet als je gaat janken tijdens het gesprek, hij mag best wel weten dat ie je gekwetst heeft.
pluk de dag
Wat is dit voor man? Als jij belt, dan doe je dat omdat je hem (nog steeds?) belangrijk vindt, niet om te pesten. Als hij dat wél zo opvat en boos wordt (of nog bozer), zou ik 3 x nadenken of je met zo iemand verder wil...
Wat is er precies gebeurd, Sweetgirl?

En idd, ik zou ook even bij hem langsgaan! Kijk naar hem als hij uitlegt wat er aan de hand is. Vraag hem ook of dit al langer speelde of dat hij het echt om die onbelangrijke ruzie uit wilde maken.

De ruzie opzich ging nergens om, ik ben wel weggelopen en dat heeft hem iets gedaadn denk ik. Daarna kreeg ik dat smsje. Ik durf hem nu niet te bellen of te smsen omdat ik weet dat hij mij alleen maar meer gaat kwetsen. Ik zegt in het smsje mij niet meer te willen spreken. Ik wacht nu af op het moment dat hij iets van zich laat horen. Ik weet niet of dat goed is? Ik word echt helemaal gek, dit slaat nergens op.. maar ik weet dat als ik hem bel, sms, lastigval dat ie nog bozer gaat worden. Wat zouden jullie doen?

Ik zou wel bellen (waarschijnlijk al meteen na die sms ) want ik zou het te belachelijk voor woorden vinden om via de sms gedumpt te worden, maar goed dat moet jij natuurlijk zelf weten.

Vind het geen goed teken dat jij niet durft te bellen omdat hij dan nog bozer wordt. Wil je sowieso nog wel verder met deze relatie of is het wat jou betreft ook wel genoeg geweest?
ik dacht juist 1-2 dagen wachten om hem even goed af te laten koelen...als he hem belt als ie nog boos is...loopt het wellicht verder uit de hand....

Wat zouden jullie doen?Heb ik net al een paar keer gezegd, dacht ik.
Wees blij. Iemand die het via de sms uitmaakt is het niet waard.
Volgens mij doet hij dit alleen om je te kwetsen en te kjiken hoe ver hij kan gaan. Ik zou m lekker in zn sop gaar laten koken..
quote:gelukkigmeisje schreef op 30 september 2009 @ 16:23:

ik dacht juist 1-2 dagen wachten om hem even goed af te laten koelen...als he hem belt als ie nog boos is...loopt het wellicht verder uit de hand........... vráág het dan niet......

Jij kent hem het beste.
.als je hem belt als ie nog boos is...loopt het wellicht verder uit de hand....

Hoezo verder uit de hand??? Jeetje, wat een onvolwassen gedoe zeg! ALs hij niet de moeite wil nemen dit uit te praten, maar "alles uit de hand laat lopen....dan liet ik hém mooi lopen!
Wat een lafbek zeg.....uitmaken per SMS na 3 jaar relatie.....hoe oud is ie?? 14???

Hij is je niet waard.....
Ik mis hem wel... maar aan de andere kant vind ik dat hij geen recht heeft om mij dit aan te doen, toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven