Hij kust goede vriendin op de mond
zondag 21 maart 2021 om 12:44
Ik weet even niet wat ik met deze situatie aanmoet en ik zou graag jullie meningen horen.
Sinds een maand of 3 heb ik een relatie met mijn buurman. Ik vond hem al langer leuk, maar dacht dat hij gevoelens had voor de andere buurvrouw. Zij waren heel close en ik kon zien dat ze goed met elkaar konden opschieten. Buurvrouw had ook al een keer laten vallen dat ze de buurman erg leuk vond. Of dat vriendschappelijk was of dat ze meer gevoelens voor hem had zei ze niet, maar ik kon aan haar zien dat ze hem leuk vond en dat ze ook met hem flirtte.
Uiteindelijk kregen buurman en ik dus wat met elkaar een paar maanden geleden. Op gezamenlijke feestjes was/is de buurvrouw er ook altijd bij maar ik had met hun band geen problemen omdat ik dacht dat het tussen buurman en mij goed zat.
Afgelopen vrijdag gebeurde er wel iets raars. Wij waren met zijn 3en bij de buurman en ik besloot om vroeg naar bed te gaan aangezien ik doodmoe was. Ik liet buurman en buurvrouw alleen, waar ik niets raars in zag. Toen ik alleen in mijn bed lag bekroop me wel een raar gevoel. Ik kon horen dat ze niet naar huis ging aangezien onze deuren naast elkaar liggen en op een gegeven moment ging de muziek hard aan en waren ze (denk ik) aan het dansen. Ze hadden in ieder geval veel plezier samen, dat kon ik horen. Uiteindelijk is de buurvrouw de hele nacht daar gebleven en mijn buurman bekende me de volgende ochtend dat hij haar bij het afscheid een kus op de mond had gegeven. En dat hij daar eerlijk over wilde zijn tegen mij.
Hoe weet ik nou of ik hem moet geloven? Zoenen is voor mij echt vreemdgaan en een kus op de mond vind ik eerlijk gezegd ook al best ver gaan, zeker omdat ik zie hoe goed hun band is. Ik voel zelf in ieder geval niet de behoefte om een andere man op de mond te kussen.
Buurman verzekerde me ervan dat er niets meer speelt, dat het puur vriendschappelijk was, etc.etc. Vanochtend kreeg ik ook een berichtje van de buurvrouw, met haar excuses omdat ze zo dronken waren.
IK weet nu helemaal niet meer wat ik moet denken. Hoe weet ik nu of het bij die ene kus is gebleven? Een kus op de mond is niet het einde van de wereld, maar ik vind het wel vreemd dat ze zich er allebei zo uitvoerig voor moeten excuseren. Is er dan misschien toch meer gebeurd??
Ik word gek van wantrouwen en jaloezie en weet niet meer wat ik moet geloven.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Sinds een maand of 3 heb ik een relatie met mijn buurman. Ik vond hem al langer leuk, maar dacht dat hij gevoelens had voor de andere buurvrouw. Zij waren heel close en ik kon zien dat ze goed met elkaar konden opschieten. Buurvrouw had ook al een keer laten vallen dat ze de buurman erg leuk vond. Of dat vriendschappelijk was of dat ze meer gevoelens voor hem had zei ze niet, maar ik kon aan haar zien dat ze hem leuk vond en dat ze ook met hem flirtte.
Uiteindelijk kregen buurman en ik dus wat met elkaar een paar maanden geleden. Op gezamenlijke feestjes was/is de buurvrouw er ook altijd bij maar ik had met hun band geen problemen omdat ik dacht dat het tussen buurman en mij goed zat.
Afgelopen vrijdag gebeurde er wel iets raars. Wij waren met zijn 3en bij de buurman en ik besloot om vroeg naar bed te gaan aangezien ik doodmoe was. Ik liet buurman en buurvrouw alleen, waar ik niets raars in zag. Toen ik alleen in mijn bed lag bekroop me wel een raar gevoel. Ik kon horen dat ze niet naar huis ging aangezien onze deuren naast elkaar liggen en op een gegeven moment ging de muziek hard aan en waren ze (denk ik) aan het dansen. Ze hadden in ieder geval veel plezier samen, dat kon ik horen. Uiteindelijk is de buurvrouw de hele nacht daar gebleven en mijn buurman bekende me de volgende ochtend dat hij haar bij het afscheid een kus op de mond had gegeven. En dat hij daar eerlijk over wilde zijn tegen mij.
Hoe weet ik nou of ik hem moet geloven? Zoenen is voor mij echt vreemdgaan en een kus op de mond vind ik eerlijk gezegd ook al best ver gaan, zeker omdat ik zie hoe goed hun band is. Ik voel zelf in ieder geval niet de behoefte om een andere man op de mond te kussen.
Buurman verzekerde me ervan dat er niets meer speelt, dat het puur vriendschappelijk was, etc.etc. Vanochtend kreeg ik ook een berichtje van de buurvrouw, met haar excuses omdat ze zo dronken waren.
IK weet nu helemaal niet meer wat ik moet denken. Hoe weet ik nu of het bij die ene kus is gebleven? Een kus op de mond is niet het einde van de wereld, maar ik vind het wel vreemd dat ze zich er allebei zo uitvoerig voor moeten excuseren. Is er dan misschien toch meer gebeurd??
Ik word gek van wantrouwen en jaloezie en weet niet meer wat ik moet geloven.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
gelaarsdekat wijzigde dit bericht op 25-04-2021 23:05
0.69% gewijzigd
zondag 21 maart 2021 om 12:52
Mijn man kust al zijn goede vrienden en vriendinnen op de mond. Dat kan een gewoonte zijn.
Het gaat niet zozeer om een dronken kus, maar om het gevoel wat jij bij hen krijgt. En dat gevoel zou ik serieus nemen.
Bijv. door samen te bespreken wat jouw grens is in het contact met anderen. Passeert hij die grens (dronken of niet), dan weet je dat hij jouw grenzen niet respecteert en kun je daarnaar handelen.
Het gaat niet zozeer om een dronken kus, maar om het gevoel wat jij bij hen krijgt. En dat gevoel zou ik serieus nemen.
Bijv. door samen te bespreken wat jouw grens is in het contact met anderen. Passeert hij die grens (dronken of niet), dan weet je dat hij jouw grenzen niet respecteert en kun je daarnaar handelen.
merl0t wijzigde dit bericht op 21-03-2021 12:52
0.37% gewijzigd
Hips, hopsakee en pierlala.

zondag 21 maart 2021 om 12:56
Nee, een kus op de mond zonder tong is geen vreemdgaan. Maar dat hij juist haar een kus op de mond geeft vind ik wel lastig. Ik zie hun goede band, het plezier wat ze hebben, het feit dat zij had aangegeven hem leuk te vinden. En dan vraag ik me af of het bij een kus op de mond is gebleven of dat er meer is gebeurd. Maar daar zal ik dus nooit achter gaan komen vrees ik

zondag 21 maart 2021 om 12:57
‘Buurman, wat doet u nu?!’
Alle gekheid op een stokje: als zij jou een sms heeft gestuurd om haar excuses aan te bieden, zijn ze een grens over gegaan. Als het een ‘gewoonte’ zou zijn om elkaar een zoen op de mond te geven, zou het niet in hen opkomen hier excuses voor aan te bieden. Denk zo maar dat er wel meer gebeurd is dan enkel een zoen op de mond.
Alle gekheid op een stokje: als zij jou een sms heeft gestuurd om haar excuses aan te bieden, zijn ze een grens over gegaan. Als het een ‘gewoonte’ zou zijn om elkaar een zoen op de mond te geven, zou het niet in hen opkomen hier excuses voor aan te bieden. Denk zo maar dat er wel meer gebeurd is dan enkel een zoen op de mond.

zondag 21 maart 2021 om 12:59
Ja, dat denk ik ook. Sowieso is het berichtje van haar een manier om te stoken.Steenbokje79 schreef: ↑21-03-2021 12:57‘Buurman, wat doet u nu?!’
zondag 21 maart 2021 om 13:01
zondag 21 maart 2021 om 13:02
Dat is dus precies mijn gevoel. Ze voelen zich allebei schuldig over iets, terwijl ze ze over iets wat een gewoonte was voor beiden niet schuldig zouden voelen lijkt mij. Ik vrees daarom dus ook dat er meer is gebeurd, zeker omdat er veel alcohol in het spel was.Steenbokje79 schreef: ↑21-03-2021 12:57‘Buurman, wat doet u nu?!’

zondag 21 maart 2021 om 13:03
Dan had vriend het niet speciaal benoemd, lijkt me.Merl0t schreef: ↑21-03-2021 12:52Mijn man kust al zijn goede vrienden en vriendinnen op de mond. Dat kan een gewoonte zijn.
TO, je bent net samen en nog wat onzeker. Niet raar, hoor. Ook omdat je weet dat er wel een bepaalde aantrekkingskracht tussen hun twee.
Je kunt er niet zoveel mee. Krijg je het idee dat het toch meer is, doordat hij veel over haar praat of haar veel opzoekt, dan toch eens een gesprek erover voeren.
Voor nu jezelf niet gek maken en genieten van de verliefdheid. Laat het los.
Of maak het uit, als je denkt dat er meer speelt.
anoniem_275457 wijzigde dit bericht op 21-03-2021 13:44
5.26% gewijzigd
zondag 21 maart 2021 om 13:06
Misschien was het niet zo boeiend en inderdaad een foutje, maar zij stookt sowieso door dat bericht te sturen. Vraag is of je een relatie wilt waarbij je je vriend niet alleen durft te laten omdat zijn grenzen kennelijk vervagen na een drankje en er al iemand zit te azen hierop, nu ze weet hoe makkelijk hij is. Lekker ontspannen als je allemaal bij elkaar woont.
zondag 21 maart 2021 om 13:11
Oh verschrikkelijk, ik zou hier zo geen zin in hebben. Toedeledokie. Duwen ze jou in de rol van jaloers mens. Als je er toch mee doorgaat zou als ik jou was niet ‘happen’ en geen aandacht besteden aan dat gedrag en rustig afwachten of vriend echt voor jou gaat. Nare situatie, lijkt me geen leuke man.

zondag 21 maart 2021 om 13:15
Ik zou dit zelf niet zo gedaan hebben. Vriend ligt te slapen en ik ga lekker feesten met een mannelijke vriend en de muziek ook nog eens zo keihard zetten dat vriendlief niet kan slapen. En die mannelijke vriend ga ik daarna ook nog eens op de mond kussen.
Vriend is al jaloers als ik over andere mannen praat dus ik zou dit sowieso al niet doen.
Vriend is al jaloers als ik over andere mannen praat dus ik zou dit sowieso al niet doen.
gelaarsdekat wijzigde dit bericht op 21-03-2021 13:20
4.89% gewijzigd

zondag 21 maart 2021 om 13:18
'Ik kon horen dat ze niet naar huis ging aangezien onze deuren naast elkaar liggen en op een gegeven moment ging de muziek hard aan en waren ze (denk ik) aan het dansen. Ze hadden in ieder geval veel plezier samen, dat kon ik horen.'
Ze waren in ieder geval geen potje Twister aan het spelen....en dansen ook niet.
Ze waren in ieder geval geen potje Twister aan het spelen....en dansen ook niet.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 21-03-2021 13:19
4.10% gewijzigd

zondag 21 maart 2021 om 13:19
Alarmbellen!GelaarsdeKat schreef: ↑21-03-2021 13:15Vriend is al jaloers als ik over andere mannen praat dus ik zou dit sowieso al niet doen.
zondag 21 maart 2021 om 13:19
O wat een catch!GelaarsdeKat schreef: ↑21-03-2021 13:15Ik zou dit zelf niet zo gedaan hebben. Vriend ligt te slapen en ik ga lekker feesten met een mannelijke vriend en de muziek ook nog eens zo keihard zetten dat vriendlief niet kan slapen. En die mannelijke vriend ik ga ik daarna ook nog eens op de mond kussen.
Honey, you should see me in a crown