Hij kust goede vriendin op de mond
zondag 21 maart 2021 om 12:44
Ik weet even niet wat ik met deze situatie aanmoet en ik zou graag jullie meningen horen.
Sinds een maand of 3 heb ik een relatie met mijn buurman. Ik vond hem al langer leuk, maar dacht dat hij gevoelens had voor de andere buurvrouw. Zij waren heel close en ik kon zien dat ze goed met elkaar konden opschieten. Buurvrouw had ook al een keer laten vallen dat ze de buurman erg leuk vond. Of dat vriendschappelijk was of dat ze meer gevoelens voor hem had zei ze niet, maar ik kon aan haar zien dat ze hem leuk vond en dat ze ook met hem flirtte.
Uiteindelijk kregen buurman en ik dus wat met elkaar een paar maanden geleden. Op gezamenlijke feestjes was/is de buurvrouw er ook altijd bij maar ik had met hun band geen problemen omdat ik dacht dat het tussen buurman en mij goed zat.
Afgelopen vrijdag gebeurde er wel iets raars. Wij waren met zijn 3en bij de buurman en ik besloot om vroeg naar bed te gaan aangezien ik doodmoe was. Ik liet buurman en buurvrouw alleen, waar ik niets raars in zag. Toen ik alleen in mijn bed lag bekroop me wel een raar gevoel. Ik kon horen dat ze niet naar huis ging aangezien onze deuren naast elkaar liggen en op een gegeven moment ging de muziek hard aan en waren ze (denk ik) aan het dansen. Ze hadden in ieder geval veel plezier samen, dat kon ik horen. Uiteindelijk is de buurvrouw de hele nacht daar gebleven en mijn buurman bekende me de volgende ochtend dat hij haar bij het afscheid een kus op de mond had gegeven. En dat hij daar eerlijk over wilde zijn tegen mij.
Hoe weet ik nou of ik hem moet geloven? Zoenen is voor mij echt vreemdgaan en een kus op de mond vind ik eerlijk gezegd ook al best ver gaan, zeker omdat ik zie hoe goed hun band is. Ik voel zelf in ieder geval niet de behoefte om een andere man op de mond te kussen.
Buurman verzekerde me ervan dat er niets meer speelt, dat het puur vriendschappelijk was, etc.etc. Vanochtend kreeg ik ook een berichtje van de buurvrouw, met haar excuses omdat ze zo dronken waren.
IK weet nu helemaal niet meer wat ik moet denken. Hoe weet ik nu of het bij die ene kus is gebleven? Een kus op de mond is niet het einde van de wereld, maar ik vind het wel vreemd dat ze zich er allebei zo uitvoerig voor moeten excuseren. Is er dan misschien toch meer gebeurd??
Ik word gek van wantrouwen en jaloezie en weet niet meer wat ik moet geloven.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Sinds een maand of 3 heb ik een relatie met mijn buurman. Ik vond hem al langer leuk, maar dacht dat hij gevoelens had voor de andere buurvrouw. Zij waren heel close en ik kon zien dat ze goed met elkaar konden opschieten. Buurvrouw had ook al een keer laten vallen dat ze de buurman erg leuk vond. Of dat vriendschappelijk was of dat ze meer gevoelens voor hem had zei ze niet, maar ik kon aan haar zien dat ze hem leuk vond en dat ze ook met hem flirtte.
Uiteindelijk kregen buurman en ik dus wat met elkaar een paar maanden geleden. Op gezamenlijke feestjes was/is de buurvrouw er ook altijd bij maar ik had met hun band geen problemen omdat ik dacht dat het tussen buurman en mij goed zat.
Afgelopen vrijdag gebeurde er wel iets raars. Wij waren met zijn 3en bij de buurman en ik besloot om vroeg naar bed te gaan aangezien ik doodmoe was. Ik liet buurman en buurvrouw alleen, waar ik niets raars in zag. Toen ik alleen in mijn bed lag bekroop me wel een raar gevoel. Ik kon horen dat ze niet naar huis ging aangezien onze deuren naast elkaar liggen en op een gegeven moment ging de muziek hard aan en waren ze (denk ik) aan het dansen. Ze hadden in ieder geval veel plezier samen, dat kon ik horen. Uiteindelijk is de buurvrouw de hele nacht daar gebleven en mijn buurman bekende me de volgende ochtend dat hij haar bij het afscheid een kus op de mond had gegeven. En dat hij daar eerlijk over wilde zijn tegen mij.
Hoe weet ik nou of ik hem moet geloven? Zoenen is voor mij echt vreemdgaan en een kus op de mond vind ik eerlijk gezegd ook al best ver gaan, zeker omdat ik zie hoe goed hun band is. Ik voel zelf in ieder geval niet de behoefte om een andere man op de mond te kussen.
Buurman verzekerde me ervan dat er niets meer speelt, dat het puur vriendschappelijk was, etc.etc. Vanochtend kreeg ik ook een berichtje van de buurvrouw, met haar excuses omdat ze zo dronken waren.
IK weet nu helemaal niet meer wat ik moet denken. Hoe weet ik nu of het bij die ene kus is gebleven? Een kus op de mond is niet het einde van de wereld, maar ik vind het wel vreemd dat ze zich er allebei zo uitvoerig voor moeten excuseren. Is er dan misschien toch meer gebeurd??
Ik word gek van wantrouwen en jaloezie en weet niet meer wat ik moet geloven.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
gelaarsdekat wijzigde dit bericht op 25-04-2021 23:05
0.69% gewijzigd

zondag 21 maart 2021 om 13:20
Zo vroeg in een relatie verwacht ik dat het gezellig en relaxt is.
Bovendien geef je aan dat het vertrouwen in jouw lief aangetast is.
En bovenop dit alles woon je naast beide personen..
Ik zou het bij goede kennisen houden.
Nu kan dat nog, als er meer jaloersheid, mot en wantrouwen gaat spelen dan word het een onhoudbare leefsituatie.
Ik vind dat je echt een beetje strategisch en rationeel moet zijn in deze.
Bovendien geef je aan dat het vertrouwen in jouw lief aangetast is.
En bovenop dit alles woon je naast beide personen..
Ik zou het bij goede kennisen houden.
Nu kan dat nog, als er meer jaloersheid, mot en wantrouwen gaat spelen dan word het een onhoudbare leefsituatie.
Ik vind dat je echt een beetje strategisch en rationeel moet zijn in deze.

zondag 21 maart 2021 om 13:23
Ik zou het al niet zo tof vinden als mijn vriend zonder mij met een andere vrouw verder zou gaan feesten en ik zou er al helemaal geen trek in hebben om me te moeten zitten afvragen wat er nou precies gebeurd is.
Als we samen iets doen en een van de twee is moe of niet lekker, dan is dat het einde van de avond en als hij of ik alleen weggaat, dan weten we gewoon dat er niets gebeurd.
Als ik dat vertrouwen niet heb, dan wil ik geen relatie. Veel te veel stress.
Als we samen iets doen en een van de twee is moe of niet lekker, dan is dat het einde van de avond en als hij of ik alleen weggaat, dan weten we gewoon dat er niets gebeurd.
Als ik dat vertrouwen niet heb, dan wil ik geen relatie. Veel te veel stress.
zondag 21 maart 2021 om 13:27
Hier moet je geen zin in hebben. Die andere vrouw weet dat jullie wat hebben dus die had tegelijk met jou weg moeten gaan en eigenlijk moet zij gewoon uit zijn buurt blijven. Ik vind het een afknapper dat jouw vriend met haar blijft zitten en het zo laat aflopen. Dus nee ik zou keihard wegrennen. Dit levert nu al gezeik op en die kus op de mond is al helemaal de druppel.

zondag 21 maart 2021 om 13:35
Kan het zijn dat je vriend gezeik wil voorkomen door het te vertellen? Omdat hij voelde dat het voor de buurvrouw meer betekende dan voor hem? Dat hij misschien inzag dat die kus perfect stookmateriaal is voor de buurvrouw, om twijfels te zaaien bij TO met een gebeurtenis die ze naar hartenlust uit z'n verband kan trekken maar de buurman niet kan ontkennen?
zondag 21 maart 2021 om 13:36
Ik denk dat misschien wel alleen een kus is gebeurd. Maar niet zo'n een van doei hè was gezellig. Maar zo'n kus van flieberflapper tong erbij en halverwege de trap denken oh kut dit kan echt niet. En dan samen eens geworden dat het maar een vriendschappelijke kus was.
- Fight for your right to party -
zondag 21 maart 2021 om 13:39
Oh ja, scherp! Vriend heeft het gelijk verteld, zodat de excuses van de buurvrouw niet als een donderslag bij heldere hemel zouden komen. Nu heeft hij het eerlijk opgebiecht, en kwam haar berichtje nog nasudderend. Slimme vriend.kindrebel schreef: ↑21-03-2021 13:35Kan het zijn dat je vriend gezeik wil voorkomen door het te vertellen? Omdat hij voelde dat het voor de buurvrouw meer betekende dan voor hem? Dat hij misschien inzag dat die kus perfect stookmateriaal is voor de buurvrouw, om twijfels te zaaien bij TO met een gebeurtenis die ze naar hartenlust uit z'n verband kan trekken maar de buurman niet kan ontkennen?
zondag 21 maart 2021 om 13:44
Wat ook kan is dat het wel gewoon een kus op de mond was ter afscheid en ze in een Awkward onbedoelde romantische toestand zijn beland (dat wilde de andere vrouw wel, maar de buurman schrok van deze plotselinge sfeerverandering). Het schuldig voelen zit dan meer in het "omg wat voelden we daar nou in een splitsecond?" Dit hoeft niet te betekenen dat ze verliefd zijn op elkaar, dit kan gewoon zo maar gebeuren, ter iedereens schrik.
- Fight for your right to party -
zondag 21 maart 2021 om 13:48
Ik zou hier geen trek in hebben. Een buurvrouw die op mijn vriend aast en mijn vriend die het allemaal wel spannend en gezellig vindt.
Jij ligt jezelf in je bed op te vreten en je vermoedens worden ook nog eens bevestigd.
Je weet dondersgoed wat hier aan de hand is.
Ik geloof best dat jouw vriend jou leuk vindt, maar zo lang hij het ook leuk vindt om geile uitdaagspelletjes met de buurvrouw te spelen, zou hij wat mij betreft mooi kunnen oprotten.
Hij is de stress niet waard. 3 maanden en nu al gezeik. Dit wordt niks.
Jij ligt jezelf in je bed op te vreten en je vermoedens worden ook nog eens bevestigd.
Je weet dondersgoed wat hier aan de hand is.
Ik geloof best dat jouw vriend jou leuk vindt, maar zo lang hij het ook leuk vindt om geile uitdaagspelletjes met de buurvrouw te spelen, zou hij wat mij betreft mooi kunnen oprotten.
Hij is de stress niet waard. 3 maanden en nu al gezeik. Dit wordt niks.

zondag 21 maart 2021 om 13:52
Nou dit. Volgens mij ben je 2e keus.Sjaantje37 schreef: ↑21-03-2021 13:50En waarom heeft hij eigenlijk een relatie met jou terwijl hij overduidelijk de buurvrouw leuker vindt en zijn hem.
zondag 21 maart 2021 om 13:56
zondag 21 maart 2021 om 14:01
Arcoíris zondag 21 maart 2021 om 13:19
GelaarsdeKat schreef: ↑21-03-2021 13:15
Vriend is al jaloers als ik over andere mannen praat dus ik zou dit sowieso al niet doen.
Alarmbellen!
Dit lijkt me inderdaad minstens,een net zo groot probleem.
GelaarsdeKat schreef: ↑21-03-2021 13:15
Vriend is al jaloers als ik over andere mannen praat dus ik zou dit sowieso al niet doen.
Alarmbellen!
Dit lijkt me inderdaad minstens,een net zo groot probleem.
nighttripper wijzigde dit bericht op 21-03-2021 14:01
2.30% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?

zondag 21 maart 2021 om 14:01
Ik prijs mij elke dag weer gelukkig dat ik leef zonder achterdocht. Wat een rijkdom.

zondag 21 maart 2021 om 14:02
Nou, ik denk dat jouw onderbuikgevoel het bij het juiste eind heeft. Buurvrouw vind jouw vriend leuk, en jouw vriend vindt haar leuk of in ieder geval haar aandacht. Ik denk niet dat het 'een kus geven op de mond' het enige is wat er gebeurd is. Ze hebben blijkbaar beide geen moeite om openlijk samen te flirten, dansen en een feestje bouwen zonder jou, dus het lijkt me duidelijk. Onder het mom van eerlijk zijn biecht hij waarschijnlijk iets op wat niet zo erg is, om te maskeren wat er echt gebeurd is.
Ik zou hier geen zin in hebben, to. Jouw vriend vindt het wel lekker zo, al die vrouwelijke aandacht zo lekker binnen handbereik. Ik zou er mee stoppen, dit wordt hem niet.
Ik zou hier geen zin in hebben, to. Jouw vriend vindt het wel lekker zo, al die vrouwelijke aandacht zo lekker binnen handbereik. Ik zou er mee stoppen, dit wordt hem niet.
zondag 21 maart 2021 om 14:06
Dit.Jufjoke schreef: ↑21-03-2021 14:02Nou, ik denk dat jouw onderbuikgevoel het bij het juiste eind heeft. Buurvrouw vind jouw vriend leuk, en jouw vriend vindt haar leuk of in ieder geval haar aandacht. Ik denk niet dat het 'een kus geven op de mond' het enige is wat er gebeurd is. Ze hebben blijkbaar beide geen moeite om openlijk samen te flirten, dansen en een feestje bouwen zonder jou, dus het lijkt me duidelijk. Onder het mom van eerlijk zijn biecht hij waarschijnlijk iets op wat niet zo erg is, om te maskeren wat er echt gebeurd is.
Vertrouw maar op je gevoel/intuïtie of hoe je het ook wilt noemen.

zondag 21 maart 2021 om 14:06
Ik beschouw mezelf niet als een overdreven jaloers persoon, maar ik zou het sowieso niet waarderen als mijn man vrouwen op hun mond kust, ik vind dat niet onder gewone vormen van begroeten of afscheid nemen vallen. Kussen op de mond vind ik iets voor partners.ZonnedauwRegenboog schreef: ↑21-03-2021 13:44Wat ook kan is dat het wel gewoon een kus op de mond was ter afscheid en ze in een Awkward onbedoelde romantische toestand zijn beland (dat wilde de andere vrouw wel, maar de buurman schrok van deze plotselinge sfeerverandering). Het schuldig voelen zit dan meer in het "omg wat voelden we daar nou in een splitsecond?" Dit hoeft niet te betekenen dat ze verliefd zijn op elkaar, dit kan gewoon zo maar gebeuren, ter iedereens schrik.
Daar mogen andere mensen natuurlijk anders over denken, maar met mijn man zit ik daar graag mee op één lijn.

zondag 21 maart 2021 om 14:07
Wat hierboven al wordt gezegd. 3 maanden, dan moet alles nog licht en leuk en verliefderig en simpel zijn en moet je al helemaal niet raar willen doen met andere mensen.
Ik denk dat je vriend je wel oprecht leuk vindt, maar dat hij niet zo goed kan omgaan met aandacht en geflirt van anderen. Vind ik eigenlijk zijn probleem. Ik zou op zoek gaan naar iemand die er wat volwassener in staat. Zou geen zin hebben om politie agentje te moeten spelen.
Ik denk dat je vriend je wel oprecht leuk vindt, maar dat hij niet zo goed kan omgaan met aandacht en geflirt van anderen. Vind ik eigenlijk zijn probleem. Ik zou op zoek gaan naar iemand die er wat volwassener in staat. Zou geen zin hebben om politie agentje te moeten spelen.

zondag 21 maart 2021 om 14:09
Oooh, jij mag niet eens over andere mannen praten maar hij mag wel met een andere vrouw 's nachts in zijn huis dronken worden en haar kussen op de mond. Terwijl jij aan de andere kant van de muur ligt notabene.
Dat ook nog. Nou, no brainer. Veel geluk buurman, met de buurvrouw. Wat een rare buurmannen bestaan er toch.
Dat ook nog. Nou, no brainer. Veel geluk buurman, met de buurvrouw. Wat een rare buurmannen bestaan er toch.
zondag 21 maart 2021 om 14:24
Als het een afscheidskus op de mond uit gewoonte was geweest (zoals wel meer mensen doen) dan had ie je het nooit verteld. Iemand die dit uit gewoonte doet staat er ook niet bij stil dat het raar zou kunnen zijn, en dus ook niet zou hoeven vertellen tegen jou. Dus dit is sowieso meer geweest dan gewoon een afscheidszoen...
(en ik gok inderdaad dat het indekken was om gezeik later te voorkomen, zoals KindRebel zei)
Waarom bleef zou trouwens daar trouwens heel de nacht, als ze op dezelfde campus woont?
(en ik gok inderdaad dat het indekken was om gezeik later te voorkomen, zoals KindRebel zei)
Waarom bleef zou trouwens daar trouwens heel de nacht, als ze op dezelfde campus woont?
kit_kat wijzigde dit bericht op 21-03-2021 14:27
9.62% gewijzigd

zondag 21 maart 2021 om 14:26
Eens.Jufjoke schreef: ↑21-03-2021 14:06Ik beschouw mezelf niet als een overdreven jaloers persoon, maar ik zou het sowieso niet waarderen als mijn man vrouwen op hun mond kust, ik vind dat niet onder gewone vormen van begroeten of afscheid nemen vallen. Kussen op de mond vind ik iets voor partners.
Daar mogen andere mensen natuurlijk anders over denken, maar met mijn man zit ik daar graag mee op één lijn.