Hij liegt..
maandag 4 juni 2018 om 20:33
Twee maanden terug heb ik via tinder een jongen leren kennen. We wonen 3 uur uitelkaar en daarom hebben we nog niet afgesproken, maar zouden dit deze maandag doen..
Afgelopen woensdag, dus op tijd, zei hij af, omdat hij ziek was. Hij zou deze dagen dan deze week in moeten halen. Nu zie ik op zijn instagram een post, die hij gisteren heeft geplaatst, dat het zijn laatste werkdag was en hierna een aantal dagen vrij is. Dus dat hij ziek was, is niet waar.
Hij weet niet dat ik zijn Instagram heb 'gevonden'.. Moet ik hier iets over zeggen of niet of moet ik hem maar gewoon negeren en vergeten?
Afgelopen woensdag, dus op tijd, zei hij af, omdat hij ziek was. Hij zou deze dagen dan deze week in moeten halen. Nu zie ik op zijn instagram een post, die hij gisteren heeft geplaatst, dat het zijn laatste werkdag was en hierna een aantal dagen vrij is. Dus dat hij ziek was, is niet waar.
Hij weet niet dat ik zijn Instagram heb 'gevonden'.. Moet ik hier iets over zeggen of niet of moet ik hem maar gewoon negeren en vergeten?
maandag 4 juni 2018 om 21:33
Je gaat afwachten en melden dat je geen zin meer hebt om te praten?!
Je blijft dus hoop houden?
Hup, gooi die deur dicht. Tenzij je zin hebt in om energie te stoppen in iets waarvan het nu al overduidelijk is dat het kansloos is. Ik vind dat hele Tindergebeuren sneu en kansloos, maar als je denkt daar een leuk exemplaar tegen te komen, dan kijk je toch even verder via die app?
maandag 4 juni 2018 om 21:54
Dat. Wat weerhoudt je in hemelsnaam om enig zelfrespect te tonen en deze gast te blokkeren. Next,.....?sinnombre schreef: ↑04-06-2018 21:33Je gaat afwachten en melden dat je geen zin meer hebt om te praten?!
Je blijft dus hoop houden?
Hup, gooi die deur dicht. Tenzij je zin hebt in om energie te stoppen in iets waarvan het nu al overduidelijk is dat het kansloos is. Ik vind dat hele Tindergebeuren sneu en kansloos, maar als je denkt daar een leuk exemplaar tegen te komen, dan kijk je toch even verder via die app?
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
maandag 4 juni 2018 om 23:09
Ik zou echt niet weten waarom ze zoveel moeite zou moeten doen. Het laatste gedeelte van je post vind ik logischer.Mar-ianne schreef: ↑04-06-2018 21:12Ik zou hem gaan toevoegen op instagtam (werkt dat zo? Ik zit niet op insta)
Dan weet hij ook dat je die post gezien hebt. En misschien stelt hij nog een nieuwe date voor. Dan kun je dat best doen toch? Misschien had hij wel een goede reden. Maar als je je er lullig over voelt dan zou ik gewoon stoppen met deze jongen. Waarschijnlijk kon hij niet of wou hij niet en heeft hij een smoes bedacht.