Hij valt normaal op kleine brunettes, ik ben blond

24-03-2020 10:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vriend zei laatst dat hij toen hij mij zag dacht 'wat raar, ik val normaal op kleine brunettes. Maar deze blonde meid heeft iets, ik weet niet wat het is maar ik vind haar interessant'. Nou prima. Ik ben groter en blond.
Maar nu is het zo dat hij minder zin heeft in seks dan andere mannen die ik voorheen kende. En ook heeft hij eens beaamt dat mijn dijen wellicht wat steviger kunnen (ik zei dat dit 1 van mijn doelen was met sporten). Zou het kunnen dat hij me toch net minder aantrekkelijk vindt dan die kleine brunettes maar wel voor me gaat (want dat doet hij!) omdat ik verder veel heb wat hij zoekt qua karakter? Hij zegt ook vaak dat het zo fijn en ontspannen met mij is. Hij zegt ook dat de verliefdheid anders is en beter. Niet zo dierlijk en hormonaal als toen hij jonger was maar heel volwassen en stabiel. Overigens zegt hij wel vaak dat ik mooi en knap ben
daraknakat wijzigde dit bericht op 24-03-2020 10:44
12.56% gewijzigd
Ab_Normaal schreef:
24-03-2020 18:51
En knap!!!
ja daar ben ik ook benieuwd naar
T0mmy_gun schreef:
24-03-2020 18:48
Zegt 'ie eigenlijk wel eens dat hij je mooi vindt?
hoeft niet, hij zegt dat hij valt op kleine latina’s met curves

zij is een oer hollandse boomlange kleideerne met spillepoten
T0mmy_gun schreef:
24-03-2020 19:21
ja daar ben ik ook benieuwd naar
Denk niet dat hij dat gezegd heeft. Dat wordt normaal alleen tegen brunettes gezegd
Oh ze is een struise tante. Een kranige dame. Ik denk dat hij geyle neucksex met Latina's wil maar iemand met brede heupen nodig heeft om te baren.
T0mmy_gun schreef:
24-03-2020 19:35
Oh ze is een struise tante. Een kranige dame. Ik denk dat hij geyle neucksex met Latina's wil maar iemand met brede heupen nodig heeft om te baren.
Als hij werpheupen wil dan moet hij niet zeuren over de dijen van TO.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-03-2020 11:49
waarom vraag je je niet af of die vriend wel normaal is. Met zijn opmerkingen probeert hij je onzeker te maken
Precies dit en heel herkenbaar!
Mijn ex deed dat ook en gaf steeds tussendoor een opmerking waarvan ik dacht waarom zegt hij dat en ik merkte dat ik steeds onzekerder werd. Maar dan ook direct achter de opmerking aan zeggen van maar ik heb gekozen voor jou en dat soort dingen.
Blijf in jezelf geloven !
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:43
Als hij werpheupen wil dan moet hij niet zeuren over de dijen van TO.
Ik neem het effe voor hem op. Zij zeurt zelf om hem te testen en dan moet hij zeggen schatjepoepieliefie je bent het vleesgeworden mooie, goede, schone en ene en perfectie op pootjes en je moet noooooit iets aan jezelf veranderen. Maar dat snapt zo'n vent niet, die werpt een blik op die benen en zegt mwah kan wat gespierder ja. En gaat dan verder met z'n kruiswoordpuzzel. En nou heeft hij het gedaan.
S-Meds schreef:
24-03-2020 19:24
hoeft niet, hij zegt dat hij valt op kleine latina’s met curves

zij is een oer hollandse boomlange kleideerne met spillepoten
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
24-03-2020 10:52
iemand die niet weet wanneer hij zijn mond moet houden, die is pas niet mijn type
Nou inderdaad. Beter gewoon je masker opzetten en alles bij elkaar liegen. Eerlijk en oprecht, da’s echt niet meer van deze tijd.

Panda1987 schreef:
24-03-2020 10:54
Heb je überhaupt al eens met hem besproken dat jij vind dat hij niet zo vaak sex wil? Niet echt eerlijk om hier wel te gaan klagen zonder eerst zelf actie te ondernemen...

En dat hij normaal op een ander type valt kan toch? Wees blij dat hij daar eerlijk over is, hij had ook kunnen liegen.

Verder is hij helemaal gek op je dus wat is het probleem dan? Praat met hem in plaats van met ons...
+1
Alle reacties Link kopieren
Ook hier ajb regelmatige reacties van TO op de gestelde vragen. Anders is het niet leuk meer.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
ManInVrouwenWereld schreef:
25-03-2020 21:01
Nou inderdaad. Beter gewoon je masker opzetten en alles bij elkaar liegen. Eerlijk en oprecht, da’s echt niet meer van deze tijd.




+1
Je hoeft niet altijd eerlijk en oprecht te zijn. Zo typisch Nederlands en lomp. Leer ook eens te reflecteren en soms je mond te houden, dat zijn minstens zulke mooie kwaliteiten. Of loop jij ook op straat iedere willekeurige voorbijganger je mening te geven, onder het mom van eerlijkheid duurt het langst?
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
25-03-2020 22:17
Je hoeft niet altijd eerlijk en oprecht te zijn. Zo typisch Nederlands en lomp. Leer ook eens te reflecteren en soms je mond te houden, dat zijn minstens zulke mooie kwaliteiten. Of loop jij ook op straat iedere willekeurige voorbijganger je mening te geven, onder het mom van eerlijkheid duurt het langst?
Tot hier wilde ik nog serieus ingaan op je post.
Lachattenoir schreef:
25-03-2020 22:17
Je hoeft niet altijd eerlijk en oprecht te zijn. Zo typisch Nederlands en lomp. Leer ook eens te reflecteren en soms je mond te houden, dat zijn minstens zulke mooie kwaliteiten. Of loop jij ook op straat iedere willekeurige voorbijganger je mening te geven, onder het mom van eerlijkheid duurt het langst?
Afbeelding
ManInVrouwenWereld schreef:
25-03-2020 22:46
Tot hier wilde ik nog serieus ingaan op je post.
En waarom zou je er dan ineens niet meer serieus op ingaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven