Hij voelt niet hetzelfde
woensdag 12 augustus 2020 om 17:06
Hi allemaal,
J en ik waren na een periode van klooien met elkaar eind 2018 begin dit jaar weer bij elkaar gekomen. Wat een goede vriendschap werd, werd uiteindelijk meer. Sinds april zijn we eigenlijk met elkaar om gegaan alsof we een relatie hadden. We sliepen regelmatig bij elkaar, deden leuke dingen en hadden geen andere intieme contacten. Het was fijn, we vertrouwden elkaar en konden bij elkaar terecht als het tegenzat. De intimiteit die we beiden nodig hadden konden we bij elkaar zoeken. De huidhonger werd gestild.
Sinds een aantal weken merkte ik bij mezelf dat ik jaloers werd, controlerend en ik maakte me gek met allerlei doemscenario’s. Afgelopen zondag liep het gesprek al stroef, hij nam afstand, raakte me niet meer aan. Hij wilde terug naar die goede vriendschap. Ik heb toen al mijn moed bij elkaar verzameld en gezegd wat ik voelde. Dat ik verliefd op hem ben en meer wil dan “friends with benefits” om het maar zo te zeggen.
We hebben veel gepraat, beiden gehuild en geknuffeld. Hij gaat mij missen als vriendin. De kleine dagelijkse dingen kunnen niet meer. Heb namelijk gezegd voorlopig geen contact te willen, omdat ik over hem heen moet komen. Mocht ik er klaar voor zijn, wil ik de vriendschap weer oppakken. Maar dit kan ik niet van mezelf verwachten.
Hij vindt me lief, aardig, grappig, zorgzaam noem maar op. Maar hij heeft “het gevoel” niet. En hij zei met 100% zekerheid dat dit ook niet gaat komen.
Nu is het natuurlijk nog vers en hoop ik dat hij bijdraait. Dat hij zich voor z’n kop slaat dat ‘ie me laat lopen. Maar ik vraag me af, hoe groot is deze kans? Is het echt zo dat als een man besloten heeft het gevoel niet te hebben, dat het ook niet meer komt?
Wordt het tijd voor mij om verder te gaan?
Liefs,
R
J en ik waren na een periode van klooien met elkaar eind 2018 begin dit jaar weer bij elkaar gekomen. Wat een goede vriendschap werd, werd uiteindelijk meer. Sinds april zijn we eigenlijk met elkaar om gegaan alsof we een relatie hadden. We sliepen regelmatig bij elkaar, deden leuke dingen en hadden geen andere intieme contacten. Het was fijn, we vertrouwden elkaar en konden bij elkaar terecht als het tegenzat. De intimiteit die we beiden nodig hadden konden we bij elkaar zoeken. De huidhonger werd gestild.
Sinds een aantal weken merkte ik bij mezelf dat ik jaloers werd, controlerend en ik maakte me gek met allerlei doemscenario’s. Afgelopen zondag liep het gesprek al stroef, hij nam afstand, raakte me niet meer aan. Hij wilde terug naar die goede vriendschap. Ik heb toen al mijn moed bij elkaar verzameld en gezegd wat ik voelde. Dat ik verliefd op hem ben en meer wil dan “friends with benefits” om het maar zo te zeggen.
We hebben veel gepraat, beiden gehuild en geknuffeld. Hij gaat mij missen als vriendin. De kleine dagelijkse dingen kunnen niet meer. Heb namelijk gezegd voorlopig geen contact te willen, omdat ik over hem heen moet komen. Mocht ik er klaar voor zijn, wil ik de vriendschap weer oppakken. Maar dit kan ik niet van mezelf verwachten.
Hij vindt me lief, aardig, grappig, zorgzaam noem maar op. Maar hij heeft “het gevoel” niet. En hij zei met 100% zekerheid dat dit ook niet gaat komen.
Nu is het natuurlijk nog vers en hoop ik dat hij bijdraait. Dat hij zich voor z’n kop slaat dat ‘ie me laat lopen. Maar ik vraag me af, hoe groot is deze kans? Is het echt zo dat als een man besloten heeft het gevoel niet te hebben, dat het ook niet meer komt?
Wordt het tijd voor mij om verder te gaan?
Liefs,
R
anoniem_364635 wijzigde dit bericht op 12-08-2020 17:42
2.05% gewijzigd
woensdag 12 augustus 2020 om 17:11
En ergens weet ik dit ook wel. Maar wil het nog niet beseffen. Word heel moeilijk verliefd. Mijn gevoelens voor hem zijn zo sterk, puur en oprecht.Snoezelientje_ schreef: ↑12-08-2020 17:08Wordt het tijd voor mij om verder te gaan?
Ja.
Sterkte, is niet leuk maar op hem blijven wachten terwijl het niet gaat gebeuren ook niet.![]()
woensdag 12 augustus 2020 om 17:11
Ja, ik denk dat het inderdaad tijd is om verder te gaan. Om het los te laten. Zie onder ogen dat er geen enkele reden is waarom hij nu opeens bij zou draaien, zoals jij dat noemt. Hij wilde geen relatie met jou. Hij heeft de mogelijkheid plenty gehad, en hij wil dat niet. Dat is rot, en heel pijnlijk als je verliefd bent. Maar jezelf voor de gek houden heeft geen zin. Vrienden blijven ook niet.
Het slijt, echt.
Het slijt, echt.
woensdag 12 augustus 2020 om 17:17
Zegt het vrouwtje.huurvrouwtje schreef: ↑12-08-2020 17:12´Komt er weer een vrouwtje´ gestopt met lezen en zag net nog: ´huidhonger´...
sterkte!
woensdag 12 augustus 2020 om 17:19
In combinatie met je Nickname is dit echt een hele domme opmerking.huurvrouwtje schreef: ↑12-08-2020 17:12´Komt er weer een vrouwtje´ gestopt met lezen en zag net nog: ´huidhonger´...
sterkte!
En To, ja, je moet verder met je leven. Sterkte.
woensdag 12 augustus 2020 om 17:33
Komt er weer een oudje met een tip aan.
Stop met al die ingewikkelde relaties, ONS, FWB, etc etc. Dat is echt nergens goed voor, het is spelen met gevoel en het leid nergens naar.
Doe net als wij deden in de jaren 90.
Als je iemand leuk vind, dan ga je afspreken. Klikt dat na 2 weken nog, dan vraag je verkering en ga je elkaar nog meer ontdekken. Je blijft elkaar trouw. En lukt dat niet, dan maak je het uit.
Stop met al die ingewikkelde relaties, ONS, FWB, etc etc. Dat is echt nergens goed voor, het is spelen met gevoel en het leid nergens naar.
Als je iemand leuk vind, dan ga je afspreken. Klikt dat na 2 weken nog, dan vraag je verkering en ga je elkaar nog meer ontdekken. Je blijft elkaar trouw. En lukt dat niet, dan maak je het uit.
woensdag 12 augustus 2020 om 17:43
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.Because schreef: ↑12-08-2020 17:33Komt er weer een oudje met een tip aan.
woensdag 12 augustus 2020 om 17:43
Dat lijkt me fantastischBecause schreef: ↑12-08-2020 17:33Komt er weer een oudje met een tip aan.
woensdag 12 augustus 2020 om 17:45
Nou, ga er voor. Zat leukere mannen willen dat ook best wel hoor.
Wil iemand dat niet, next.