Hij wil mij niet omdat hij met mij is vreemdgegaan

03-02-2009 15:46 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen zin meer in dat iedereen mijn verhaal leest.

Ik doe er niet meer aan mee
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 15:46:

Het begon ongeveer 2,5 jaar geleden.

We hebben het een aantal keren geprobeert om ermee te stoppen maar elke keer kwamen we tot elkaar.

en met de kerstbrunche ging het weer fout. Ik mocht erbij zijn en ontwijkte hem, maar ik kon hem niet blijven ontwijken. En ja zoals je het raad gingen we verder met waar we mee bezig waren.

zijn ex vrouw die ons probeert tegen te werken.Tsja, het overkomt je allemaal ook maar he? Wanneer neem jij je leven in eigen handen?
"Hij denkt dat ik vreemd zou gaan als we een relatie zouden hebben terwijl ik al 2 jaar zielsveel van hem hou en nooit meer vreemd zou gaan, dat brengt ook veel ellende met zich mee."

Eh, hij is zelf toch ook vreemdgegaan met jou? Lekker gevalletje van pot verwijt de ketel.

Lieve schat, ik denk dat deze man een eikel is, van jou wil profiteren, maar verder geen respect voor je heeft en duidelijk op je neerkijkt. Kies voor jezelf en wijs hem de deur.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Wil je echt verder met deze man die dan wel, dan niet met jou een relatie wil?

Je bent toch geen jojo.

Ik vind het een enorme kauuteesmoes, zeker van iemand die zelf zo systematisch is vreemd gegaan tijdens zijn relatie.

Het lijkt mij dat hij alleen seks met je wil, maar verder niks.
Cum non tum age
Eigenlijk is het dus nog nooit een langere tijd goed gegaan tussen jullie. Hij wil er iedere keer mee stoppen, maar kiest er dan toch weer voor het bed met jou te delen. Waarop jij dan weer een relatie wilt en hij aangeeft dat niet (meer) te willen.

Je wilt een relatie met hem? Of zou je graag willen dat een relatie met hem zou zijn zoals jij denkt dat dat mogelijk is, wanneer hij niet zou zijn zoals hij is?
en for heavens sake, geen uitstapjes met de kinderen! Laat die schapen toch buiten zo'n puberale romance!
Jij bent niet met hem vreemd gegaan, hij is met jou vreemd gegaan.

Je laat je gebruiken!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Jullie zijn kennelijk alletwee niet zo te vertrouwen in relaties, geen wonder dat hij dat niet aandurft en wat naief dat jij dat wel durft.
Lijkt er op dat hij niet zo van jou houdt, maar jou voral gebruikt als toevlucht en rebound.

Hij is immers gescheiden, niet omdat ie voor jou koos, maar omdat zijn vrouw hem er uit trapte na herhaald bedrog. onbewust neemt ie jou dat mss wel kwalijk, dat ie door zijn affaire met jou, zijn gezin is kwijtgeraakt. krom en onterecht, maar zo werkt het menselijk brein .

Ik vind het trouwens wel heel erg vreemd dat een vent die zelf in staat is om twee jaar lang zijn vrouw te bedriegen, jou aan de kant zet vanwege een vertrouwensissue. Jij was degene met wie hij vreemd ging, hij was degene die vreemdging, en in plaats van dat jij je afvraagt of ie bij jou niet hetzelfde zal doen, mekkert hij over een jeugdzonde van jou. sterker nog, hij ging daten met anderen terwijl jullie nog sex hadden en verzweeg dat, dus eigenlijk bedriegt ie je nu al.

Waarom hou jij zo zielsveel van en man die te weinig ballen had om te kiezen totdat er voor hem werd gekozen? waarom accepteer jij het dat imand die zelf niet vies is van liegen en bedriegen jou dat verwijt? waarom neem je een man die al 3x bij je wegging aangeft te blijven twijfelen en dus niet echt voor je gaat telkens weer terug?

Waar zijn jouw ballen, je ruggengraat en je eigenwaarde?

Of kort gezegd: Kan iemand dat run-Forest-run, bordje ff plakken?
Lees alle vreemdgangers/moralridders/minaar/sv topics eens door en doe er je voordeel mee
Ain't that a bitch!
Hij geeft wel aan een vriendschap met mij te willen en mij als een vriendin niet kwijt te willen. Hij geeft ook aan dat hij het gevoel heeft dat hij nou meer tegen me kan zeggen en dat doet hij ook. Hij verteld me nou ook over zakelijke dingen veel. ( Hij is zelfstandig ondernemer, en ik werk er ook niet meer heb zelf ontslag genomen).

Ik heb het zo wel leuk met hem, maar wil heel graag meer.

Ik heb hem vanochtend een mail gestuurd dat het onzin is dat hij niet met mij verder kan maar wel alles met me doet wat je in een relatie ook doet behalve tegen andere zeggen dat je een vriendin hebt. Ik heb ook het idee dat hij een beetje de weg kwijt is ivm zijn scheiding ( die is niet makkelijk geweest) en hij vecht nog steeds voor zijn kinderen om die meer te zien.
Het klinkt mij in de oren alsof hij niet voor jou kiest, maar voor de seks met jou. En jij pikt dat.
Peas on earth!
Je kunt hem niet overhalen of dwingen dingen zo te zien als jij ze ziet. Als hij niet voor jou kan kiezen, dan doe je daar niks aan.

Uit je verhaal krijg ik de indruk dat hij geen beslissing kan nemen. Misschien komt hij op een punt dat hij het wel kan. Misschien ook niet.

Enige dat er voor jou opzit is afstand nemen en verder gaan met je leven.

Denk ik, hoor...
Sorry, maar dit lijkt nooit wat te worden. Wanneer is het wel goed gegaan? Nooit zo te lezen. Er kwam altijd weer het een en ander naar boven.

Hem aan de kant zetten, hij heeft bovendien zijn kans gehad, vooruit kijken en niet meer achterom. Hoppa.
Relatie? Maar dit is toch geen relatie? Jullie affaire is ook na zijn scheiding een affaire gebleven.

Tijd om verder te gaan lijkt me. Deze man gaat je geen gelukkige toekomst bieden en jij hem ook niet. Hoe je dat doet, verder gaan?

Om te beginnen: hou je slaapkamerdeur dicht en je kleren aan. Stop met steeds sex hebben. Sex is geen effectief middel om iemand aan je te binden. Niet voor vrouwen tenminste, want het lijkt hem wel aardig te lukken om jou gebonden te houden op die manier.......
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Mijn vraag 'Of zou je graag willen dat een relatie met hem zou zijn zoals jij denkt dat dat mogelijk is, wanneer hij niet zou zijn zoals hij is?' was eigenlijk retorisch.

Ik denk dat je droomt van een relatie met hem, omdat je graag geloven wilt dat hij daartoe in staat is, die leuke relatie met jou. Terwijl deze man niet klinkt alsof hij de juiste persoon is voor zo'n leuke relatie. Sterker nog, jullie hebben al meermalen bewezen voor jezelf en elkaar dat jullie niet in staat zijn om een leuke relatie te hebben.

Waarom hou je zo vast aan een wensbeeld, en niet aan de realiteit?
quote:Poezewoes schreef op 03 februari 2009 @ 16:01:

Relatie? Maar dit is toch geen relatie? Jullie affaire is ook na zijn scheiding een affaire gebleven.

Tijd om verder te gaan lijkt me. Deze man gaat je geen gelukkige toekomst bieden en jij hem ook niet. Hoe je dat doet, verder gaan?

Om te beginnen: hou je slaapkamerdeur dicht en je kleren aan. Stop met steeds sex hebben. Sex is geen effectief middel om iemand aan je te binden. Niet voor vrouwen tenminste, want het lijkt hem wel aardig te lukken om jou gebonden te houden op die manier.......
Cum non tum age
Omdat we echt leuke tijden hebben gehad en het was niet altijd ellende.

We hebben het er wel eens over gehad wat we van elkaar verwachten in een relatie. We willen wel allebei vrijheid in de zin van ook nog leuke dingen met onze vriendinnen. Ik heb vroeger een heel ander leven gehad, maar voel me prettiger met het leven wat ik nou heb. En dat heb ik ook ergens aan hem te danken. Hij vind het moeilijk dat ik terug val in mijn oude leventje waar hij zich niet in kan vinden
Aha, dus nu is het eigenlijk jóuw schuld, omdat jij terugvalt in je oude leventje? Wat is dat oude leventje dan, waar hij zich niet in kan vinden?
Peas on earth!
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 15:57:

Hij geeft wel aan een vriendschap met mij te willen en mij als een vriendin niet kwijt te willen. Hij geeft ook aan dat hij het gevoel heeft dat hij nou meer tegen me kan zeggen en dat doet hij ook. Hij verteld me nou ook over zakelijke dingen veel. ( Hij is zelfstandig ondernemer, en ik werk er ook niet meer heb zelf ontslag genomen).

Ik heb het zo wel leuk met hem, maar wil heel graag meer.

Ik heb hem vanochtend een mail gestuurd dat het onzin is dat hij niet met mij verder kan maar wel alles met me doet wat je in een relatie ook doet behalve tegen andere zeggen dat je een vriendin hebt. Ik heb ook het idee dat hij een beetje de weg kwijt is ivm zijn scheiding ( die is niet makkelijk geweest) en hij vecht nog steeds voor zijn kinderen om die meer te zien.Lees: hij wil sex
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Je bent heel simpel een mooie goedkope hoer voor hem...

hij kan langskomen wanneer het hem uitkomt , jij hoeft alleen maar je benen van elkaar te doen en huppa hij heeft je weer waar hij je hebben wil.. Ennnn hij hoeft geen geld te betalen aan je..

Af en toe wat leuke kadootjes misschien om jou zoet te houden..

Meid .. GROW UP schop die kerel de laan uit
En trouwens... das ook niet echt consistent. Eerst wil hij ermee stoppen omdat jij degene bent met wie hij is vreemdgegaan, nu wil hij ermee stoppen omdat jij in je oude leventje (wat dat ook maar is) terugvalt...?
Peas on earth!
What goes around comes around verhaal!

Hij wil wel een relatie met jou: een sex relatie.....

Helaas geen Daniëlle Steel einde bij deze "lovestory".......
Levensloop: vind jij dit zelf klinken als een gelijkwaardige relatie?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven