hij wilde de hele date alleen maar seksen!!

18-11-2009 15:51 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het toch even kwijt; ik heb 4 weken geleden een hele leuke jongen ontmoet doordat een vriend van mij ons allebei had uitgenodigd voor een etentje met z'n drieen. Het klikte heel goed en aan het eind van de avond is er gezoend en een beetje gesekst (we hebben 'het' ook nu nog steeds niet gedaan maar al de rest wel). Hij is blijven slapen en had me de volgende dag op een heerlijke lunch getrakteerd. Die week erna heeft hij 2 keer gebeld en toen heeft hij me weer mee uit eten genomen waarna we weer hebben gesekst. Daarna is ie 2 weken op vakantie gegaan. Tijdens de vakantie heb ik nauwelijks iets van hem gehoord maar hij heeft wel gebeld op de dag dat hij vertrok en terugkwam en daarna ook nog een keer. Tot zo ver so far so good maar nu hebben we afgelopen weekend dus weer een date gehad en hij was compleet geobsedeerd door eerst zoenen en later seksen. We zijn nog wel even uit eten geweest maar verder wilde hij eigenlijk alleen maar zoenen en seksen en we hebben nauwelijks gekletst. Op een gegeven moment vroeg ik of hij het alleen leuk vindt om met me te zoenen of dat ie ook wel met me wil praten. Toen zie ie dat als ik niet meer met hem zou willen zoenen, hij ook best samen naar het theater ofzo zou willen gaan :-/. Maar daarna was hij weer all over me. Hij toonde gewoon niet echt interesse om me beter te leren kennen. Ik ben wel blijven slapen en toen ik de volgende dag na het douchen zei dat ik maar weer eens ging zei hij alleen ' oke'. Later die dag kreeg ik nog wel een sms met 'was weer gezellig!' - nogal algemeen dus. Mijn vraag is of iemand hier er iets van snapt. Toen ik hem net leerde kennen zei hij dat hij op zoek was naar een serieuze relatie en het geen tijd meer vond voor scharrels maar ik vind dit zelf wel heeeeeel erg op een scharrel lijken en daar heb ik helemaal geen zin. Zit nu te denken om hem maar gewoon op de man af te vragen wat zijn intenties zijn. Iemand suggesties want ik snap er helemaal niks meer van!!!! Thanks!
Volgens mij zijn zijn intenties jou toch nu wel duidelijk? En ja, hard roepen dat je vooral geen scharrel meer wilt, is natuurlijk een duidelijke indicatie vantevoren... (not)

Gewoon denken "Jammer, next!"
Als je zeker wilt weten dat hij écht een serieuze relatie waarom duik je dan meteen met hem het bed in? Da's namelijk een héle goede versiertruc, 'ik wil een vaste relatie'.

Heb je hem ooit aangegeven dat je meer wilt dan alleen seks, heb je hem gevraagd of jullie wat anders konden gaan doen dan seks? Zo niet, doe dat eens.
Wat is er mis mee met stoppen met dit "daten" als het voor jou niet goed voelt?

Hij zal vast op zoek zijn naar een serieuze relatie. Dan zal hij ook echt nog even verder zoeken. Dit klinkt inderdaad meer als een scharrel. Aan de andere kant laat jij dit ook toe. Jij gaat hier in mee.

Als iemand helemaal geil van je wordt, wil dit trouwens niet zeggen dat er geen serieuze relatie inzit. Maar als jij zekerheid wil, kun je beter even wachten met de seks.
Hij wil gewoon alleen maar neuken, zo klinkt het iig......

Zo ben ik ook btw als ik iemand superleuk.lief/geil vind maar ik wil ook wel wat van diegene ook beter leren kennen, na het neuken dan.
Neem je eigen advies ter harte zou ik zeggen en vraag t hem
Wat hij doet zegt meer dan wat hij zegt: hij wil alleen seks en verder niets. Wil jij dat ook? Mooi! Wil jij dat niet? Dan zou ik het afkappen en als je het toch nog wil proberen dan in iedergeval voorlopig geen seks meer hebben.
Het is zoals het is
quote:Madhe schreef op 18 november 2009 @ 15:54:

Wat is er mis mee met stoppen met dit "daten" als het voor jou niet goed voelt?

Eens!
.
Zus
Welk deel van zijn gedrag begrijp je niet?
.
haha, pretty clear jullie reacties.

Ja, wat ik zei, we hebben dus nog niet geneukt maar al de rest was blijkbaar ook niet zo'n goed idee. Hij lijkt op het eerste gezicht heel sympathiek en de eerste 2 dates hadden we juist onwijs veel gepraaten hij zei onwijs vaak dat hij ie me lief en slim vindt enzo en de telefoongesprekken duurden ook een uur. Ik had dus gewoon niet verwacht dat hij deze laatste date compleet geobsedeerd zou zijn door seks...

Volgende keer dan toch maar alle kleding de eerste 5 dates ofzo goed dicht geknoopt houden? Heb misschien idd te veel toegelaten, seksuele aantrekkingskracht is ook enorm maar uiteindelijk wil ik niet dat we daarin blijven steken.. zucht!
Lijkt me duidelijk. Je hebt meteen al met hem geseks. De man hoeft niet meer te jagen en heeft daarom ook geen interesse.
Waarom niet eigenlijk??

Ik bedoel sex is toch ook erg belangrijk en leuk, dat praten komt echt wel hoor, tot vervelens toe.
quote:wuiles schreef op 18 november 2009 @ 15:57:

Welk deel van zijn gedrag begrijp je niet?Dat vroeg ik me ook af. Hij is duidelijk. Als jij het niet zo wilt dan moet jij daar iets aan doen.
en als je hem nu belt dan... korte gesprekken of net zo als eerst?
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
ha gisselle is van the rules, wat lekker nostalgisch!

Even door je geilheid heen bijten en met hem naar dat theater, jij wil hem beter leren kennen, dan moet je het seksen zelf ook even laten, ik bedoel, laat wel of niet seksen/praten/dingen doen niet van hem afhangen, dat werkt niet, dan kiest ie wat ie al doet en dat is de fysieke kant van het elkaar beter leren kennen.
Tip: wil je een man leren kennen wacht met seks..

wil je seks maar, geen relatie...doe wat je niet laten kan
quote:Gisselle schreef op 18 november 2009 @ 16:06:

Lijkt me duidelijk. Je hebt meteen al met hem geseks. De man hoeft niet meer te jagen en heeft daarom ook geen interesse.

dat zou betekenen dat je nooooit sex moet hebben?

je kunt hem msschien nog 1 kans geven, en als hij wat anders wil dan jij, dan is dat snel genoeg duidelijk.

toch?
quote:Zennah schreef op 18 november 2009 @ 16:15:

Tip: wil je een man leren kennen wacht met seks..

wil je seks maar, geen relatie...doe wat je niet laten kan Ik ben 10 jaar getrouwd met een man waar ik de eerste avond mee lag te seksen, dus dat zegt echt niks.
belde hem gister - voor het eerst trouwens want hij belde tot nu toe altijd - maar toen zat hij net bij vrienden een film te kijken. Hij had trouwens wel door dat ik wat minder luchtig klonk dan normaal want hij vroeg nog of ik voor iets speciaals belde of dat ik gewoon even gezellig wou babbelen. Ik zie dat het niet per se gezellig babbelen zou zijn en toen hebben we afgesproken vandaag te bellen.

Maar goed, weet dus eigenlijk helemaal niet of het wel zo slim is hierover te bellen en het gewoon te vragen of dat ik beter kan wachten (maar hou niet van wachten ) tot hij belt en dan maar zien wat ik doe
quote:zusenzo schreef op 18 november 2009 @ 16:07:

Waarom niet eigenlijk??

Ik bedoel sex is toch ook erg belangrijk en leuk, dat praten komt echt wel hoor, tot vervelens toe.ook wel mee eens
o, ben 28.. maar tot nu toe vooral vaste relateis gehad dus van het daten heb ik duidelijk nog geen kaas gegeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven