hij wilde de hele date alleen maar seksen!!
woensdag 18 november 2009 om 15:51
Ik moet het toch even kwijt; ik heb 4 weken geleden een hele leuke jongen ontmoet doordat een vriend van mij ons allebei had uitgenodigd voor een etentje met z'n drieen. Het klikte heel goed en aan het eind van de avond is er gezoend en een beetje gesekst (we hebben 'het' ook nu nog steeds niet gedaan maar al de rest wel). Hij is blijven slapen en had me de volgende dag op een heerlijke lunch getrakteerd. Die week erna heeft hij 2 keer gebeld en toen heeft hij me weer mee uit eten genomen waarna we weer hebben gesekst. Daarna is ie 2 weken op vakantie gegaan. Tijdens de vakantie heb ik nauwelijks iets van hem gehoord maar hij heeft wel gebeld op de dag dat hij vertrok en terugkwam en daarna ook nog een keer. Tot zo ver so far so good maar nu hebben we afgelopen weekend dus weer een date gehad en hij was compleet geobsedeerd door eerst zoenen en later seksen. We zijn nog wel even uit eten geweest maar verder wilde hij eigenlijk alleen maar zoenen en seksen en we hebben nauwelijks gekletst. Op een gegeven moment vroeg ik of hij het alleen leuk vindt om met me te zoenen of dat ie ook wel met me wil praten. Toen zie ie dat als ik niet meer met hem zou willen zoenen, hij ook best samen naar het theater ofzo zou willen gaan :-/. Maar daarna was hij weer all over me. Hij toonde gewoon niet echt interesse om me beter te leren kennen. Ik ben wel blijven slapen en toen ik de volgende dag na het douchen zei dat ik maar weer eens ging zei hij alleen ' oke'. Later die dag kreeg ik nog wel een sms met 'was weer gezellig!' - nogal algemeen dus. Mijn vraag is of iemand hier er iets van snapt. Toen ik hem net leerde kennen zei hij dat hij op zoek was naar een serieuze relatie en het geen tijd meer vond voor scharrels maar ik vind dit zelf wel heeeeeel erg op een scharrel lijken en daar heb ik helemaal geen zin. Zit nu te denken om hem maar gewoon op de man af te vragen wat zijn intenties zijn. Iemand suggesties want ik snap er helemaal niks meer van!!!! Thanks!
woensdag 18 november 2009 om 15:54
Als je zeker wilt weten dat hij écht een serieuze relatie waarom duik je dan meteen met hem het bed in? Da's namelijk een héle goede versiertruc, 'ik wil een vaste relatie'.
Heb je hem ooit aangegeven dat je meer wilt dan alleen seks, heb je hem gevraagd of jullie wat anders konden gaan doen dan seks? Zo niet, doe dat eens.
Heb je hem ooit aangegeven dat je meer wilt dan alleen seks, heb je hem gevraagd of jullie wat anders konden gaan doen dan seks? Zo niet, doe dat eens.
woensdag 18 november 2009 om 15:54
Wat is er mis mee met stoppen met dit "daten" als het voor jou niet goed voelt?
Hij zal vast op zoek zijn naar een serieuze relatie. Dan zal hij ook echt nog even verder zoeken. Dit klinkt inderdaad meer als een scharrel. Aan de andere kant laat jij dit ook toe. Jij gaat hier in mee.
Als iemand helemaal geil van je wordt, wil dit trouwens niet zeggen dat er geen serieuze relatie inzit. Maar als jij zekerheid wil, kun je beter even wachten met de seks.
Hij zal vast op zoek zijn naar een serieuze relatie. Dan zal hij ook echt nog even verder zoeken. Dit klinkt inderdaad meer als een scharrel. Aan de andere kant laat jij dit ook toe. Jij gaat hier in mee.
Als iemand helemaal geil van je wordt, wil dit trouwens niet zeggen dat er geen serieuze relatie inzit. Maar als jij zekerheid wil, kun je beter even wachten met de seks.
woensdag 18 november 2009 om 15:56
woensdag 18 november 2009 om 16:05
haha, pretty clear jullie reacties.
Ja, wat ik zei, we hebben dus nog niet geneukt maar al de rest was blijkbaar ook niet zo'n goed idee. Hij lijkt op het eerste gezicht heel sympathiek en de eerste 2 dates hadden we juist onwijs veel gepraaten hij zei onwijs vaak dat hij ie me lief en slim vindt enzo en de telefoongesprekken duurden ook een uur. Ik had dus gewoon niet verwacht dat hij deze laatste date compleet geobsedeerd zou zijn door seks...
Volgende keer dan toch maar alle kleding de eerste 5 dates ofzo goed dicht geknoopt houden? Heb misschien idd te veel toegelaten, seksuele aantrekkingskracht is ook enorm maar uiteindelijk wil ik niet dat we daarin blijven steken.. zucht!
Ja, wat ik zei, we hebben dus nog niet geneukt maar al de rest was blijkbaar ook niet zo'n goed idee. Hij lijkt op het eerste gezicht heel sympathiek en de eerste 2 dates hadden we juist onwijs veel gepraaten hij zei onwijs vaak dat hij ie me lief en slim vindt enzo en de telefoongesprekken duurden ook een uur. Ik had dus gewoon niet verwacht dat hij deze laatste date compleet geobsedeerd zou zijn door seks...
Volgende keer dan toch maar alle kleding de eerste 5 dates ofzo goed dicht geknoopt houden? Heb misschien idd te veel toegelaten, seksuele aantrekkingskracht is ook enorm maar uiteindelijk wil ik niet dat we daarin blijven steken.. zucht!
woensdag 18 november 2009 om 16:14
ha gisselle is van the rules, wat lekker nostalgisch!
Even door je geilheid heen bijten en met hem naar dat theater, jij wil hem beter leren kennen, dan moet je het seksen zelf ook even laten, ik bedoel, laat wel of niet seksen/praten/dingen doen niet van hem afhangen, dat werkt niet, dan kiest ie wat ie al doet en dat is de fysieke kant van het elkaar beter leren kennen.
Even door je geilheid heen bijten en met hem naar dat theater, jij wil hem beter leren kennen, dan moet je het seksen zelf ook even laten, ik bedoel, laat wel of niet seksen/praten/dingen doen niet van hem afhangen, dat werkt niet, dan kiest ie wat ie al doet en dat is de fysieke kant van het elkaar beter leren kennen.
woensdag 18 november 2009 om 16:15
quote:Gisselle schreef op 18 november 2009 @ 16:06:
Lijkt me duidelijk. Je hebt meteen al met hem geseks. De man hoeft niet meer te jagen en heeft daarom ook geen interesse.
dat zou betekenen dat je nooooit sex moet hebben?
je kunt hem msschien nog 1 kans geven, en als hij wat anders wil dan jij, dan is dat snel genoeg duidelijk.
toch?
Lijkt me duidelijk. Je hebt meteen al met hem geseks. De man hoeft niet meer te jagen en heeft daarom ook geen interesse.
dat zou betekenen dat je nooooit sex moet hebben?
je kunt hem msschien nog 1 kans geven, en als hij wat anders wil dan jij, dan is dat snel genoeg duidelijk.
toch?
woensdag 18 november 2009 om 16:16
woensdag 18 november 2009 om 16:17
belde hem gister - voor het eerst trouwens want hij belde tot nu toe altijd - maar toen zat hij net bij vrienden een film te kijken. Hij had trouwens wel door dat ik wat minder luchtig klonk dan normaal want hij vroeg nog of ik voor iets speciaals belde of dat ik gewoon even gezellig wou babbelen. Ik zie dat het niet per se gezellig babbelen zou zijn en toen hebben we afgesproken vandaag te bellen.
Maar goed, weet dus eigenlijk helemaal niet of het wel zo slim is hierover te bellen en het gewoon te vragen of dat ik beter kan wachten (maar hou niet van wachten ) tot hij belt en dan maar zien wat ik doe
Maar goed, weet dus eigenlijk helemaal niet of het wel zo slim is hierover te bellen en het gewoon te vragen of dat ik beter kan wachten (maar hou niet van wachten ) tot hij belt en dan maar zien wat ik doe