hij wilde de hele date alleen maar seksen!!

18-11-2009 15:51 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het toch even kwijt; ik heb 4 weken geleden een hele leuke jongen ontmoet doordat een vriend van mij ons allebei had uitgenodigd voor een etentje met z'n drieen. Het klikte heel goed en aan het eind van de avond is er gezoend en een beetje gesekst (we hebben 'het' ook nu nog steeds niet gedaan maar al de rest wel). Hij is blijven slapen en had me de volgende dag op een heerlijke lunch getrakteerd. Die week erna heeft hij 2 keer gebeld en toen heeft hij me weer mee uit eten genomen waarna we weer hebben gesekst. Daarna is ie 2 weken op vakantie gegaan. Tijdens de vakantie heb ik nauwelijks iets van hem gehoord maar hij heeft wel gebeld op de dag dat hij vertrok en terugkwam en daarna ook nog een keer. Tot zo ver so far so good maar nu hebben we afgelopen weekend dus weer een date gehad en hij was compleet geobsedeerd door eerst zoenen en later seksen. We zijn nog wel even uit eten geweest maar verder wilde hij eigenlijk alleen maar zoenen en seksen en we hebben nauwelijks gekletst. Op een gegeven moment vroeg ik of hij het alleen leuk vindt om met me te zoenen of dat ie ook wel met me wil praten. Toen zie ie dat als ik niet meer met hem zou willen zoenen, hij ook best samen naar het theater ofzo zou willen gaan :-/. Maar daarna was hij weer all over me. Hij toonde gewoon niet echt interesse om me beter te leren kennen. Ik ben wel blijven slapen en toen ik de volgende dag na het douchen zei dat ik maar weer eens ging zei hij alleen ' oke'. Later die dag kreeg ik nog wel een sms met 'was weer gezellig!' - nogal algemeen dus. Mijn vraag is of iemand hier er iets van snapt. Toen ik hem net leerde kennen zei hij dat hij op zoek was naar een serieuze relatie en het geen tijd meer vond voor scharrels maar ik vind dit zelf wel heeeeeel erg op een scharrel lijken en daar heb ik helemaal geen zin. Zit nu te denken om hem maar gewoon op de man af te vragen wat zijn intenties zijn. Iemand suggesties want ik snap er helemaal niks meer van!!!! Thanks!
Hij vindt je óf helemaal geweldig, dat hij niks liever wil dan met jou in bed liggen...... maar meer voor de hand liggend vind ik deze: Hij vind je leuk voor de sex, meer niet
hij vindt mij leuk voor seks en/of vriendschap - niet voor relatie

clear enough
Op naar de volgende herfstblues!
pfff... Zo zie je maar weer dat je vooral niet teveel moet luisteren naar mannen als ze in hun date fase zitten.

'ik ben niet op zoek naar een scharrel maar behandel vervolgens wel elke super leuke vrouw zo'

Ik ben gewoon verontwaardigd aahh, en het is niet eens mijn date, het is jouw date. Die je heel verstandig verwijderd hebt...

Stel je voor dat je wel een relatie met hem had gekregen en je had de versie 'ik wil graag trouwen maar kan hem niet in mijn broek houwen' moeten meemaken, of de 'ik wil graag kinderen maar vergeet ze meestal uren omdat ik zélf met de PSP speel'...

Goede bedoelingen my ass, goede handelingen daar hebben we wat aan. Next!
Goed van je, zeg! Heel adequaat gehandeld, vooral door gelijk zijn telefoonnummer te verwijderen.
God, ja, sukkel #$%#$%#

Had nog wel gezegd dat er geen 'hard feelings' waren maar dat ik ook weinig aanleiding zag om verder nog contact te hebben, laat staan vriendschap. Hij zei: 'maar we kunnen toch altijd heel leuk praten samen?' waarop ik antwoordde dat ik er wat gespreksstof betreft werkelijk niks aan vond het laatste weekend. Maar goed, volgens mij was ik zelfs nog te aardig :-/

Iig absoluut geen contact meer (heb ook zijn facebook maar meteen geblokt), misschien maakt dat dan tenminste nog een beetje indruk, geen idee..
Waarom ben je nu ineens zo boos? Hij was toch eerlijk, en daarnaast is daten altijd een gok natuurlijk.
ja, je hebt gelijk! Egodeukje vrees ik
Hij was inderdaad eerlijk, dat is heel fijn.

En nu is ie uit je leven, mooi!

Ego aan de kant en tijd voor een feestje het komende weekend, zou ik zeggen.
Indeed! :-)
tof herfstblues, no nonsense, lekker duidelijk. En respect dat ie er open en eerlijk over was, man naar mn hart!
Heb je goed opgelost! ;)

en inderdaad.... NEXT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven