Hoe ga ik hiermee om?

29-05-2010 17:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vandaag werd ik telefonisch benaderd door een meisje wat sinds kort ook een ex van een ex van mij is...

Ik heb tot sept wat met deze jongen gehad.

De relatie duurde 3 maanden, niet echt lang maar mijn gevoel voor hem zat heel diep. Ik kende hem al langer, ik had steeds een zwak voor deze jongen.

Wat deze meid me vertelde deed me echter versteld staan...

Mijn ex, laat ik hem hier R. noemen schijnt een dubbele agenda te hebben. Hij overlapt de ene relatie met de andere of heeft zelfs meerdere meiden tegelijkertijd (bij het meisje wat ik sprak zelfs 4 meiden in 1 week in bed...). De eerste maand dat ik wat met hem had was hij nog met een andere meid (ik wist niet beter dan dat hij single was).

Hij deelt ook met iedereen het bed en het liefst zonder bescherming...

In dit gesprek heb ik niet verder gevraagd naar wat deze ex (ze had toegang tot zijn internet-account op verschillende (ook dating) sites en tot zijn telefoongegevens (zo kwam ze ook aan mijn gegevens, hij schijnt mijn nr nog in zijn telefoon te hebben en me regelmatig te googlen) in de periode dat ik wat met hem heb nog met andere uitgespookt heeft want ik heb er niks aan en het doet alleen maar pijn.

Ben nog niet zo lang weer single (dit was met een andere jongen) en het meest zit mij dwars dat ik destijds niets gemerkt heb, mijn laatste ex zijn gevoel was niet genoeg om met mij verder te gaan en ook dat kwam als een donderslag bij heldere hemel.

Waar ik nu bang voor ben is dat ik in een evt volgende relatie heel wantrouwig zal worden juist omdat ik vreemdgaan totaal niet gemerkt heb... Ik weet dat ik het allemaal los van elkaar moet zien en dat niet iedereen zo is maar ik merk wel dat het me geraakt heeft en ik bang ben voor eventuele gevolgen wat betreft vertrouwen in een volgende relatie.

Het blijft door mijn hoofd spoken dus mensen die weten hoe ik me van die gedachtes kan afleiden: alle tips zijn welkom!

Voor alle duidelijkheid: ik ben BLIJ dat ik van hem af ben en zou hem niet terug willen, hij neemt echter regelmatig contact op met zijn exen dus als hij dat probeert ben ik gewaarschuwd

BVD!
Tja... een foute man, daar kun jij niks aan doen.

Het klinkt misschien niet zo zinnig wat ik zeg maar je hebt geen reden om het op jezelf te betrekken.
Viva naar de knoppen.
Heb je al bedacht hetgeen zij jou heeft verteld niet eens waar hoeft te zijn?

Jullie relatie is ruim acht maanden geleden beëindigd. Laat je testen op een SOA (als je dat nog niet hebt gedaan) en leef verder gewoon je leven. Het is verspilling van tijd en energie om hier helemaal in te duiken.
Ja, doe een test!
Bij een relatie van maar 3 maanden zou ik niet teveel stilstaan. Dat het maar 3 maanden heeft geduurd geeft al aan dat er iets niet goed was. De meeste relaties duren toch wel langer.

En een volgende relatie is een volgende relatie, die kun je nooit vergelijken met vorige relaties. Zinloos om in een nieuwe relatie onzeker te zijn door iets wat gebeurd is in een in mijn ogen niet al te serieuze korte 'relatie'.

Ik zou mij meer zorgen maken om SOA's.
Geen zorgen mensen, ik heb me laten testen en wonder boven wonder heb ik niks

Zijn relaties duren zowiezo niet vaak langer dan 3 maanden omdat hij zegt bindingsangst te hebben...
mmmmm.. 1 ding is duidelijk.. hij spoort niet (doet mij weer denken aan een ex...)

wees blij dat je schoon bent, tuurlijk ben je gekwetst maar niemand is hetzelfde en er lopen ook goeie mannen rond..

doe het volgende keer rustig aan en kijk de kat een beetje uit de boom voordat je halsoverkop ergens aan begint.
Volledig eens met Wuiles.
Wat raar dat de ex van jouw ex anderen exen belt om te vertellen dat hij zeer waarschijnlijk vreemd is gegaan toen jullie samen waren. Wat heeft zij daar mee te maken?
quote:Deetje24 schreef op 29 mei 2010 @ 17:52:

Hij deelt ook met iedereen het bed en het liefst zonder bescherming...Ik kom nog uit de oude doos maar ik ben nooit snel met een jongen naar bed gegaan, eerst moest er een klik zijn, dan daten, dan een relatie en elkaar wat leren kennen, je prettig & verliefd voelen en dan pas seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven