Hoe gaat dit aflopen?

21-11-2008 00:26 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Na een hele tijd alle verhalen hier op het relatietopic gevolgd te hebben, heb ik eindelijk besloten om zelf een topic te openen....

Sinds 2 weken is mijn relatie met nu ex-vriend na ruim 3 jaar stukgelopen, na een halfjaar langzaamaan uitelkaar te zijn gegroeid is het gevoel langzaam maar zeker tussen ons weggegaan. Op dit moment wonen we nog steeds in 1 huis maar ben ik op zoek naar andere woonruimte.

Nu zit ik met het volgende, ongeveer 1.5 maand geleden heb ik via via iemand leren kennen met wie het ontzettend klikt, we begonnen gewoon als vrienden, met leuk msncontact, en later (2 weken geleden) ook met voice (via msn) en nu sinds een week smsjes en telefoon. Op het moment dat we elkaar leerden kennen hadden we allebei nog een relatie en gingen onze gesprekken ook over normale luchtige onderwerpen, de laatste tijd zijn deze intiemer geworden.

Nu wil het feit dat deze leuke jongen ook ongeveer 2 weken geleden (zonder dat ik het wist) zijn relatie van 1.2 jaar (die ook de laatste tijd minder goed verliep), bijna gelijktijdig met mij heeft uitgemaakt.

We hadden voor dit weekend afgesproken om met elkaar wat te gaan drinken, na een periode van intensief contact, waarbij we elkaar al welgezien hebben dmv foto's en dergelijke, en er ook op dat vlak een wederzijdse klik is. Nu kreeg ik alleen gister en vandaag telefoon van hem dat hij ziek is, en eerlijk is eerlijk, als je hem hoort aan de telefoon, hij klinkt ook echt stront en strontverkouden,komt hij ziek over. De kans is nu groot dat onze afspraak niet doorgaat dit weekend, hij vind het niet leuk voor mij om de eerste ontmoeting met een ziek persoon door te brengen, en dat begrijp ik volkomen. Ik bedoel ik zou dan ook geen prettig gezelschap zijn... Alleen....nu is hij de laatste twee dagen ook wat kortaffer en veel minder frequent in zijn smsjes en begint bij mij wat onzekerheid om de hoek te kijken... Het contact kwam hiervoor van beiden kanten, hij verraste mij wel eens met een smsje en omgekeerd...

Wat ik me nu afvraag.. zou dit wat kunnen gaan worden? Het is lang geleden dat ik iemand zo leuk heb gevonden alleen op basis van de erg leuke en lange gesprekken die we tot nu toe hebben gehad...

Lol..... het is een lang verhaal, maar ben blij dat het er ff uit is..
mijn glazen bol zegt dat het moeilijk gaat worden en dat de kans groot is dat jullie beide voor mekaar een rebound gaan zijn, en dat hij misschien zich nu wel ineens beseft dat het beter is als hij de komende tijd even tijd voor zichzelf neemt...
Thanks voor je reactie rary! =D.....wat ik weet is dat mijn relatie eigenlijk een half jaar geleden qua gevoel al over was en we alleen bij elkaar zijn gebleven omdat niemand van ons de knoop door durfde te hakken....

Bij de jongen die ik heel leuk vind, ging het de laatse maanden in zijn relatie ook een stuk minder...

Het kan zijn dat je gelijk hebt wat hem betreft, maar van mijn kant betreft, was het gevoel al langer weg en heb ik toch al een flinke periode de tijd gehad om mijn relatie te verwerken...

Ps, had net ook een smsje van hem in reactie op een eerder smsje van mij dat ie me mist... en hoopt me morgen te spreken..

Tis zo lang geleden dat ik weer in zo'n nieuwe situatie heb gezeten, dat ik nu een beetje onzeker ben....
Kan best wat worden voor mijn gevoel, kun je niet zeggen aan de hand van sms'jes, MAAR:

Je doet dit niet om maar niet alleen te zijn na je lange relatie? Dit kan voor hem trouwens ook gelden. Dan is het rebound en wordt óf jij óf hij heel erg gekwetst.

Bovendien zitten jullie niet in een hele makkelijke situatie, allebei nog geen maand alleen en jij woont nog bij je ex-vriend in huis.

Succes en veel plezier - als de eerste date dan toch aanbreekt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven