Hoe hebben jullie je partner ontmoet???
zondag 8 maart 2009 om 19:58
Aangezien ik lichtelijk bang begin te worden dat ik nooit meer een leuke vent tegen t lijf loop, kan ik wel wat inspiratie gebruiken! Hoe hebben jullie je partner/date/SV/ex ontmoet?!?!
Sappige details zijn ook welkom... hehe;-)
Helaas heb ik zelf weinig leuke verhalen op dat gebied, mijn grote exliefde heb ik in de brugklas ontmoet, dat heeft heel lang geduurd en sinds het over is heb ik eigenlijk geen leuke vent meer ontmoet:(
Ben benieuwd!
Sappige details zijn ook welkom... hehe;-)
Helaas heb ik zelf weinig leuke verhalen op dat gebied, mijn grote exliefde heb ik in de brugklas ontmoet, dat heeft heel lang geduurd en sinds het over is heb ik eigenlijk geen leuke vent meer ontmoet:(
Ben benieuwd!
zondag 8 maart 2009 om 20:18
In de kroeg, hij was niet zo nuchter en gooide een biertje over me heen toen hij struikelde, ik vond hem wel leuk, heb hem maar gezoend terwijl we nauwelijks 3 woorden hadden gewisseld en inmiddels zijn we 10 jaar 'verkering', 5 jaar huwelijk en 2 kinderen verder
Overigens bleek hij ook nuchter heel leuk, en vond hij mij nuchter ook heel leuk
Overigens bleek hij ook nuchter heel leuk, en vond hij mij nuchter ook heel leuk
zondag 8 maart 2009 om 20:22
Mijn eerste liefdes op school en tijdens uitgaan.
En mijn vriend nu was/is een kameraad van mijn broertje en vond hem vroeger altijd zo'n sukkel en had echt een hekel aan hem.Toen een paar jaar niet gezien en kwam hem tegen tijdens het uitgaan en mee geklets en dacht er verder niet over na die week erop weer gezien telefoon nummers uitgewisseld en had al gelijk een sms toen ik thuis was vond hem toen nog niet leuk genoeg en hij had ook nog vriendin.Nou die hele week zitten smsen en bellen hij is langs geweest.Begon hem steeds leuker te vinden maar ja hij had nog een vriendin en vond hem zo jong hij was toen 18 en ik 22.Nou goed we spraken steeds vaker wat af.Toen ging zijn vriendin vreemd met een ex van mij.Ja en toen was het makkelijk hij heeft uitgemaakt en nu zijn we 7 jaar verder.Wonen ook al weer 6 en een half jaar samen.(eerst bij mijn mams) En we hebben een zoon van 7 maand.
En mijn vriend nu was/is een kameraad van mijn broertje en vond hem vroeger altijd zo'n sukkel en had echt een hekel aan hem.Toen een paar jaar niet gezien en kwam hem tegen tijdens het uitgaan en mee geklets en dacht er verder niet over na die week erop weer gezien telefoon nummers uitgewisseld en had al gelijk een sms toen ik thuis was vond hem toen nog niet leuk genoeg en hij had ook nog vriendin.Nou die hele week zitten smsen en bellen hij is langs geweest.Begon hem steeds leuker te vinden maar ja hij had nog een vriendin en vond hem zo jong hij was toen 18 en ik 22.Nou goed we spraken steeds vaker wat af.Toen ging zijn vriendin vreemd met een ex van mij.Ja en toen was het makkelijk hij heeft uitgemaakt en nu zijn we 7 jaar verder.Wonen ook al weer 6 en een half jaar samen.(eerst bij mijn mams) En we hebben een zoon van 7 maand.
zondag 8 maart 2009 om 20:43
Ik ken hem van de middelbare school. Toen geen vonk bij mij (wel bij hem) Jaren later per toeval aan elkaars mailadres gevonden en eens afgesproken. Vonk was er toen wel. In juni dit jaar gaan we trouwen en we zijn ruim 7 jaar samen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 8 maart 2009 om 20:56
op t werk.... ik was de receptioniste en woonde al 5 haar samen... hij was de financiele man daar.
relatie was kut, hij was de redder...
nu zijn we 8 jaar samen, bijna 3 jaar getrouwd en hebben een zoontje van 3 mnd.
t leven kan gek lopen....
relatie was kut, hij was de redder...
nu zijn we 8 jaar samen, bijna 3 jaar getrouwd en hebben een zoontje van 3 mnd.
t leven kan gek lopen....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 8 maart 2009 om 20:57
Mijn man achter de pc (IT'er) en ik met 'mijn' groep (overblijf-)kinderen in de aula van de lagere school van mijn oudste zoon....
Omdat ik nogal een vervelende relatie aan het beeindigen was wilde ik eerst niet veel van hem weten. Toen mijn relatie echt over was is hij een keer koffie komen drinken. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een dochter erbij...
Omdat ik nogal een vervelende relatie aan het beeindigen was wilde ik eerst niet veel van hem weten. Toen mijn relatie echt over was is hij een keer koffie komen drinken. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een dochter erbij...