Hoe hier geen vechtscheiding van te maken

20-10-2021 12:30 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het oude topic laten verwijderen. Ik had er nog wel willen reageren maar wilde wachten tot de moderators gereageerd hadden. zij hebben het dus verwijderd.

Omdat ik veel steun gehad heb aan de vele reacties wil ik toch een nieuw topic openen. Ik hoop de de reageerders daar nog beetje voor de geest hebben wat er zoal stond.

betrof lastige situatie waarbij wij in onze relatie een andere blik hebben over hoe dingen gingen.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Je topic is denk ik niet voor niks verwijderd?
Dan had je dat andere topic dus ook kunnen laten staan.
Of denk je dat ze dit niet leest? :facepalm:
-Janna- schreef:
20-10-2021 12:32
Huh? Je topic is denk ik niet voor niks verwijderd?

Aaaaaaaaaandacht.....
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals dank.
Ik kan de OP nu wel zo laten staan en evt reacties aanpassen.
Mijn verzoek ik om mijn posts svp niet te quoten zodat ik ze altijd nog aan kan passen. Ik kan in mijn emotie soms toch teveel details geven merkte ik. en soms hebben jullie die nodig om een zo objectief mogelijke mening te geven over de situatie

de laatste vragen waren hoe het nu ging.

Nou steeds slechter kan ik zeggen. Zowel met mij als met haar. en ook de kinderen. die merken het meer en meer

We hebben het eindrapport ontvangen. Conclusie is dat we maar in therapie moeten [verwijderd gedeelte] Het is niet te achterhalen waar de waarheid ligt. Daarom moeten we vooral gaan werken aan onze communicatie [verwijderd gedeelte]
gewoonik wijzigde dit bericht op 20-10-2021 12:48
23.55% gewijzigd
Ik voel niet de behoefte te reageren wanneer ik niet weet waar het over gaat. Nu doe ik het toch, maar eigenlijk alleen om je duidelijk te maken dat dit voor menigeen onduidelijk is.
Gewoonik schreef:
20-10-2021 12:35
[...]

Je moet je shit gewoon niet op een forum zetten in jouw situatie.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2021 08:26
Reden: Quote verwijderd
78.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee sorry is geen aandacht. Ik ga de posts wat verdelen. Ik heb HEEL STERK. het gevoel dat ze niet mee heef gelezen. Het ging er mij meer om dat ik wel even een update wilde geven aan al diegenen die me geholpen hebben. Ik voel me zwaar alleen hier. stom genoeg helpt dit een beetje. Ik kijk even hoe het loopt en zal de posts daarna weer aanpassen.

deze zijn tot nu toe ook niet meer naar ons als gezin te herleiden. Dat andere topic wel. vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Gewoonik schreef:
20-10-2021 12:35
je zit er zelf lekker positief in, zeg maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2021 11:53
Reden: Quote verwijderd
71.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
20-10-2021 12:33
Aaaaaaaaaandacht.....
En mss wel ja? maar heb echt veel steun en tips ervaren uit andere topic.

Wil je ajb je quote verwijderen?
Maar als ze heeft meegelezen stopt ze niet ineens met meelezen. En dus kan ze je weer vinden. Niet dat je je verhaal niet mag doen, integendeel. Maar wees je bewust van de zaken die jij als niet prettig ervaart.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 20-10-2021 12:41
3.61% gewijzigd
Gewoonik schreef:
20-10-2021 12:39
Nee sorry is geen aandacht. Ik ga de posts wat verdelen. Ik heb HEEL STERK. het gevoel dat ze niet mee heef gelezen. Het ging er mij meer om dat ik wel even een update wilde geven aan al diegenen die me geholpen hebben. Ik voel me zwaar alleen hier. stom genoeg helpt dit een beetje. Ik kijk even hoe het loopt en zal de posts daarna weer aanpassen.

deze zijn tot nu toe ook niet meer naar ons als gezin te herleiden. Dat andere topic wel. vandaar.

Je moet je shit gewoon niet.op een forum zetten.
Zoek een therapeut.
Gewoonik schreef:
20-10-2021 12:41
En mss wel ja? maar heb echt veel steun en tips ervaren uit andere topic.

Wil je ajb je quote verwijderen?

Nee.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-10-2021 12:41
je zit er zelf lekker positief in, zeg maar
Ja best wel. eerlijk gezegd. Maar wil je ajb je quote verwijderen pls? dank je.
Kom op….ga je nu iedereen vragen quotes te verwijderen. Dat is alsof je een boek moet lezen, maar de hoofdstukindeling er uit knipt.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
20-10-2021 12:39
Je moet je shit gewoon niet op een forum zetten in jouw situatie.
Niet quoten werd er gevraagd..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
zoek een therapeut
begin een dagboek

maar ga niet een forum misbruiken en de regels aanpassen
bloosje schreef:
20-10-2021 12:43
Niet quoten werd er gevraagd..

Tja.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
20-10-2021 12:41
Nee.
Jammer. Mag ik vragen waarom niet?

Maar goed.

@Ikkuz en vele anderen (ik ben ontzettend slecht in namen en nieuw op dit forum dus sorry):
Dank. Ik hoop snel op een of andere manier een update te geven. Maar ik zei het eerder. heeft echt ogen geopend. En eelrijk: ze vallen nog steeds dicht soms hoor...maar steeds minder. Het is wel zwaar en waar klote kan ik zeggen.

Ik weet wel dat ze toch aan het doen is wat jullie zeiden. Mij zwart maken en omdraaien. Met de meest vreemde en vreselijke dingen.
Ik had niet gedacht dat ze dat zou durven doen.

Helaas laat ik het hier maar bij dan.
wellicht via een PB kan ik een update geven.

En aan de rest sorry voor de verwarring.

PS: Oh en therapie voor mezelf is gezocht. Adv ook. eerst poging tot mediation.
gewoonik wijzigde dit bericht op 20-10-2021 12:51
17.28% gewijzigd
Gewoonik schreef:
20-10-2021 12:46
Jammer. Mag ik vragen waarom niet?

Maar goed.

@Ikkuz en vele anderen (ik ben ontzettend slecht in namen en nieuw op dit forum dus sorry):
Dank. Ik hoop snel op een of andere manier een update te geven.

Ik weet wel dat ze toch aan het doen is wat jullie zeiden. Mij zwart maken en omdraaien. Met de meest vreemde en vreselijke dingen.
Ik had niet gedacht dat ze dat zou durven doen.

Helaas laat ik het hier maar bij dan.
wellicht via een PB kan ik een update geven.

En aan de rest sorry voor de verwarring.
Lijkt me beter ja.
Ik geloof er overigens niets van dat jij hier geen aandeel in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Dus VT vindt niks van het zwartmaken, geen toets bij de kinderen hoe dit zit, en laat jullie weer gaan en veel succes er mee? Met de therapie die zij toch nooit wil? Wat kan de huisarts met deze conclusie, wat zachte dwang toepassen ergens?

Gast, ik vrees dat er niets anders op zit dan te scheiden. Dit wordt nooit meer beter. En laat je niet zomaar uit huis zetten, ga dan zelf met de kinderen weg. Jij zorgt er wel voor dat de kinderen de helft van de tijd met haar zijn, dat geloof ik 100%, van haar kant is dat zeer twijfelachtig.

O en Merys' tampon zit scheef dus gewoon lekker posten als je dat wil. Dit zou hier nooit tegen een vrouw gezegd worden.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Posten is natuurlijk prima, maar al die eigen regeltjes vind ik wel ehhhhh bijzonder.
Ik heb je vorige topic gelezen en heel eerlijk gezegd kon ik niet zo goed begrijpen waarom zoveel mensen die reageerden de problematiek die je beschrijft heel erg vonden. Daardoor had ik steeds het gevoel dat ik van de tig pagina's misschien een paar pagina's gemist had.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo had je gedacht dat ze dat nooit zou durven doen? Dat doet ze toch continue? Je een pedo noemen, je kinderen je een pedo laten noemen? En je denkt dat de kinderen er nú ​wat van mee krijgen?

Ik laat dit topic verder maar. Word hier veel te boos van.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gemist dat ze de kinderen inprent dat hij een pedofiel is en dat ze vervolgens tegen de instanties zegt dat hij zichzelf een pedofiel noemt? Dat soort gekmakend gemanipuleer en gedraai?

Dat ze een emmer koud water aan zijn kant van het bed leeggooit wanneer hij o wee wat later opblijft om iets voor zichzelf te doen? Dat ze alles verdraait zodat alles zijn schuld is? Dat hij de silent treatment krijgt? Dat ze idioot doet over chatgesprekken van 20 jaar geleden? Dat ze er duidelijk van geniet in al haar onderliggende paniek dat ze hem in de tang heeft?

Ja, het ligt ook héus aan hém hoor!!!! Ja doei. Dat wijf is knettergek door haar trauma's, doe daar wat aan i.p.v. je pleasende en zachte man tot waanzin te drijven en de kinderen mee te mishandelen. Dit is huiselijk geweld.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven