Hoe kan ik het beste
zaterdag 25 december 2010 om 16:48
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 25 december 2010 @ 16:46:
Waarom denk ik nou 'yes'?Ben ik heel erg als ik Tina dacht?
TO, wat dacht je hem gewoon eens uit te nodigen voor een borrel
(als de leeftijd van 18+ natuurlijk al bereikt is natuurlijk)
Anders gewoon een sinas!
Waarom denk ik nou 'yes'?Ben ik heel erg als ik Tina dacht?
TO, wat dacht je hem gewoon eens uit te nodigen voor een borrel
(als de leeftijd van 18+ natuurlijk al bereikt is natuurlijk)
Anders gewoon een sinas!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 25 december 2010 om 16:58
Als je verliefd op iemand bent, dan ken je diegene al. Anders ben je gewoon een bakvis die verliefd wordt op een beeld wat ze van iemand heeft.
Maar goed, je kent hem dus.
Nodig hem uit voor de bios, een borrel, zeg dat je band lek is en dat je niet weet hoe je hem moet plakken, wens hem op 1 januari een fantastisch nieuwjaar en hoe kun je dat beter beginnen dan een afspraak met jou, stuur hem een vervroegd valentijnkaartje, laat een gemeenschappelijke vriend/collega/tante een toch-niet-zo-blind date regelen.
En als je dat allemaal niet durft: gewoon 'hoi' zeggen en naar hem lachen, en hopen dat hij wel meer lef heeft.
Maar goed, je kent hem dus.
Nodig hem uit voor de bios, een borrel, zeg dat je band lek is en dat je niet weet hoe je hem moet plakken, wens hem op 1 januari een fantastisch nieuwjaar en hoe kun je dat beter beginnen dan een afspraak met jou, stuur hem een vervroegd valentijnkaartje, laat een gemeenschappelijke vriend/collega/tante een toch-niet-zo-blind date regelen.
En als je dat allemaal niet durft: gewoon 'hoi' zeggen en naar hem lachen, en hopen dat hij wel meer lef heeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 25 december 2010 om 17:01
zaterdag 25 december 2010 om 17:08
Tja Sum, misschien ben jij gewoon blind voor zulke flirtpogingen...
Maar het mag van TO niet te opzichtig zijn. Dus die borrels Fanta's die we voorstellen zijn misschien wel heul eng...
Toch maar beginnen met lachen en 'hoi' (Of wat tegenwoordig hip of cool is...) zeggen?
Maar het mag van TO niet te opzichtig zijn. Dus die borrels Fanta's die we voorstellen zijn misschien wel heul eng...
Toch maar beginnen met lachen en 'hoi' (Of wat tegenwoordig hip of cool is...) zeggen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje