Hoe kom ik de kerstdagen door, alleen??

24-12-2008 21:01 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is voorbij met mijn vriend en mij. Wellicht komt het ooit nog wel een keer goed, maar daar koop ik nu niets voor!

Vind het vreselijk, die kerstdagen. Voel me nu al doodongelukkig en dan is het nog slechts kerstavond. Vanavond alleen, morgen alleen, overmorgen alleen. Alleen vrijdagavond ga ik nog even wat drinken bij een vriendin. Hoe ga ik deze dagen ooit doorkomen?
quote:Miserable schreef op 25 december 2008 @ 16:10:

Thnx, pantertje. Je bent een schat!

Dat kan natuurlijk ook, gewoon al je gevoel uitschakelen voor je medemens.... Ik ga daar volgend jaar ook eens iets mee proberen met kerst, nu ik hoor dat jij hier zo gelukkig mee bent. Bedankt voor de tip!!!En jij vindt sarcasme wel aardig overkomen?
Neeeeeeeeeee, geen All you need kijken!!! Dat is inderdaad niet bevorderlijk voor je gemoed als je alleen bent! Ik heb het gisteravond bewust overgeslagen.

Inderdaad, probeer te relativeren! Dat doe ik al jaren en het begint eindelijk te werken! Verwen jezelf met het betere badder-, scheer- en smeerwerk (dat zei iemand eerder ook al).

En bedenk: het zijn maar twee dagen...

Voor alle eenzamen onder ons: hou vol! 't Wordt vanzelf 2009!
Nou... ik ben ook nog nog flink aan de liefdesverdriet en ik vond AYN kijken juist lekker. Het idee dat het dus nog wel bestaat, die echte liefde. Gaf me moed!
Oh okee

Laten we het erop houden dat smaken verschillen...
Hé Vinyl, wat een leuke Kerst-Kermit heb je!
Hahaha, gelukkig verschillen ze ja!

Maar ben het deels met je eens, dus duik ik nu lekker onder de douche voor het betere smeer- en scheerwerk

(om dan zo bij een vriendin aan te kloppen met de mama mia film, hapjes en een fles wijn)

PS. ja, leuke Kermit he? Ik word er gewoon blij van!
Hee Miserable, Hoop dat je de dag een beetje leuk bent doorgekomen met alle genoemde tips. Zit zelf vandaag ook alleen. Voelt wel vreemd aan, is nl mijn eerste kerst alleen. Maar probeer maar zo te denken dat ik voorgaande jaren het ook niet echt geweldig vond die verplichte bezoekjes bij schoonouders. Ga mijzelf straks trakteren op een maaltijd van de Surinamer. Hopen dat ie open is.
ach meisss,wat rot voor je.

mijn dagen zien er ook anders uit dan ik mij had voorgesteld.maar het helpt mij altijd om te denken,

aan anderen die ut nog beroerder hebben als ik..en dat zijn er echt heel vee!!

verder lekker eten en drinken en doen waar jij zin in hebt.

hou je taai,hoor.geen man is ut waard om (te) lang in een dip te blijven hangen!!! knuff voor jou en alle anderen die zich beroerd voelen!!
Oei had mijn pc aangelaten en die stond nog op het forum. Fijn dat kaarsje en alle andere wensen. Dat helpt echt een beetje. Lief van jullie. Maar ik kom net uit het ziekenhuis en waarschijnlijk moet mijn man vandaag opnieuw geopereerd worden. (Heeft afgelopen maandag al een zware achter de rug) Het is afwachten wat de chirurg straks zegt en niet te hopen. Ik ga zo ook meteen weer terug. Ik wil toch alle eenzamen hier verder fijne dagen wensen. Maak er ondanks alles wat van.
Jeetje Zoebie wat een vreselijk nieuws.

Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat het een beetje meevalt. Gelukkig zijn de kinderen vanavond bij je.

Dikke knuffff sterk mens!
quote:Zoebie schreef op 25 december 2008 @ 17:17:

Oei had mijn pc aangelaten en die stond nog op het forum. Fijn dat kaarsje en alle andere wensen. Dat helpt echt een beetje. Lief van jullie. Maar ik kom net uit het ziekenhuis en waarschijnlijk moet mijn man vandaag opnieuw geopereerd worden. (Heeft afgelopen maandag al een zware achter de rug) Het is afwachten wat de chirurg straks zegt en niet te hopen. Ik ga zo ook meteen weer terug. Ik wil toch alle eenzamen hier verder fijne dagen wensen. Maak er ondanks alles wat van.lieve Zoepie,ook voor jou en je gezin een hele dikke knuff!!!!
zoebie....heel veel sterkte...

ik heb geslapen vandaag en ff bij me ouders geweest...en zo ga ik me huis es verbouwen haha
Zoebie, ik zal met al met duimen voor je duimen ivm je man. Dat helpt al om te relativeren, jij hebt het duidelijk een stuk zwaarder dan ik.

Ik heb een redelijke dag, hoewel.... heb aardig wat rode wijn naar achteren geslagen al, ben half verdoofd. Daarnaast ben ik vandaag ronduit kwaad op mijn ex. Wat een lul! Morgen ga ik toch naar mijn ouders en 's avonds naar een vriendin. Ga zo maar lekker vroeg slapen, dan is het in theorie dus al bijna voorbij. Allemaal zo bedankt voor jullie steun en tips.

En pantertje, nee, sarcasme vind ik ook niet echt tof en helpt ook niet, maar vind jouw reactie nog steeds keihard en errrrug kort door de bocht. Zie dat je inderdaad lang niet altijd zo reageert op mensen, maar vind het niet erg leuk dat je op mij dan wel zo hard moet reageren. En iedere keer als jij weer terug reageert vind ik het nog minder leuk. De sarcastische versie klinkt een stuk beter dan de ongezouten versie, geloof mij, dus laten we het hierbij laten aub. Ga jouw fijne niet-eenzame kerst liever doorbrengen op andere topics waar je wel aardig kunt zijn....
het is trouwens panter en niet pantertje
Pfff, ik heb vandaag ook moeite met kerst, ben blij dat de 1e kerstdag erop zit zeg. Geen grote onoverkomelijkheden hier, iedereen die me lief is, inclusief ikzelf , is gezond, alive and kicking, wat wil een mens nog meer? Maar ik voel me vandaag toch heel erg zielig en alleen. Kerst en ruzie met je lief is geen fijne combinatie.
[quote]Miserable schreef op 24 december 2008 @ 21:17:

Nou, ik vind jouw reactie in ieder geval niet echt tof. Lees mijn vorige topic maar, mijn ex heeft me pas belazerd en ik voel me nou niet echt in de feeststemming. Heb heus wel vrienden, maar net als bovengenoemd, de meesten hebben zelf een gezinnetje en vinden het gezellig om het met het gezin te vieren. Als ik een gezin zou hebben, lijkt me dat ook heerlijk.

En inderdaad, door de relatie is mijn band met vriendinnen ook wat anders geworden....[/quote]

Nee niet door de relatie maar door jezelf, bedenk dus dat vriendinnen net zo belangrijk zijn als je partner als leermomentje!

Hoop dat je je tijd doorgekomen bent met leuke dingen doen al is het dan eventjes in je eentje!
Raar kerstdiner was het. Wel erg gezellig. maar ik durde geen wijntje te nemen. Voor het geval dat het ziekenhuis nog zou bellen. Maar dat is niet gebeurd. Jullie kaarsjes en duimen hebben dus geholpen. Morgen gaan ze verder kijken. De kinderen zijn net allemaal de deur uit. Maar er was toch een lege plek aan tafel. Buiten de plaats van onze dochter, die al 13 jaar leeg is. Moest er vanavond hevig aan denken. En natuurlijk de verhalen die er op zo;n dag weer allemaal naar voren komen. Wat mis je haar en hem dan opeens. Gelukkig heb ik drie lieve schoondochters die me de keuken uitgestuurd hebben. Het is hier nog een bende, maar ik ben bekaf. Ze wilden nog opruimen, maar het was al laat genoeg. Ik ga naar bed. Morgen zie ik wel verder. Het afwasmachientje draait op volle toeren en de rest gooi ik er morgen gewoon in. Iedereen hier super bedankt voor alle steun en reacties.Het heeft me werkelijk de dag door geholpen. Miserable, ik hoop toch dat je de dag een ietsiepietsie goed bent doorgekomen. Het zal best zwaar geweest zijn in je uppie. Zo'n topic helpt dan best wel. Ondanks de soms wat harde reacties hier. Ik wil je morgen in ieder geval een hele fijne dag wensen. En ook iedereen die morgen weer alleen zit. Sterkte. Och daar ben ik er dan ook eentje van!!
mooi motto heb jij, Zoebie
Welk motto bedoel je?
Het wordt altijd weer lente
Ohhh bedoel je die. Tsja ik ben nu eenmaal een geboren optimist, hoewel dat vandaag ver te zoeken was. Ik had het er een stuk moeilijker mee dan gisteren, maar dat kwam door een zeer depri telefoontje van mijn man. Het gaat nog steeds niet erg goed, maar gelukkig wel weer wat beter dan gisteren en vanmorgen. Nu maar hopen dat het zo blijft gaan. Hij zou voor oudjaar thuis zijn, maar dat zit er blijkbaar niet in. Dus dat wordt ook oud en nieuw in mijn uppie....
Verdorie, Miserable, dat ik het nu pas lees! Ik had graag met je geruild. Dan had jij naar mijn schoonmoeder gemogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven