Hoe kom ik van haar af?
vrijdag 29 mei 2009 om 14:18
Op de middelbare school zat er een meisje bij ons in de klas die erg gepest werd. Ik vond dat zielig en gaf haar aandacht. Gevolg: ze bleef maar achter me aanlopen! Uit medelijden ging ik af en toe met haar om, maar niet omdat ik haar nu zo leuk vond. Dat is eigenlijk altijd zo gebleven. Ik zoek haar nooit op, zij mij wel. Eigenlijk heel sneu! Ik ben nu bijna 30 en ze loopt me nog steeds achterna! Ik kom er gewoon niet vanaf en het begint gewoon op stalking te lijken! Heb haar al meerdere keren (per email, in een gesprek, aan de telefoon, via hyves) laten weten dat ik haar niet als vriendin zie. We zijn te verschillend, ze past niet bij me, ze praat heel veel over onderwerpen die me echt niet boeien, etc. Toch blijft ze proberen. Heb haar van hyves gegooid en toon zelf nooit initiatief. Als ze jarig is feliciteer ik haar niet eens. Zij zal echter geen verjaardag van mij overslaan... Ze komt vaak onverwacht langs en dan zeg ik haar dat ik echt geen behoefte heb aan contact. Dan gaat ze weer. Maar daarna stuurt ze bijv weer een mail met de vraag of ik het echt niet wil proberen, want ze mist me en ik ben zo'n goede vriendin. Ik neem eigenlijk de telefoon niet op als ze belt (nummermelder), maar vandaag belde ze me met een nieuw nummer. Dus daar was ze weer! Ik word er gek van! Hoe bot moet ik zijn?!?!
donderdag 4 februari 2010 om 15:56
quote:Edwindevries schreef op 22 juli 2009 @ 22:25:
Leuk onderwerp!
www.hoekomikvanhaaraf.nl voor tips en trucs om je relatie te beëindigen!
Jullie zijn allemaal welkom op het forum!"Die vieze kuthoer met haar uitgescheurde kut, prop hem in d'er kont! En als dat niet strak genoeg is prop je je ballen erbij! Mocht dat niet helpen dan stomp je haar in d'er gezicht als je hele hebben en houwen erin zit... Trekt het lekker samen.
Als dit niet lukt hoor ik het wel en zal ik met het geheime wapen moeten komen."
Bron: http://www.hoekomikvanhaaraf.nl/Forum1.php?topic=4
Ja, zo voelen we ons vast héél welkom :puke:
Leuk onderwerp!
www.hoekomikvanhaaraf.nl voor tips en trucs om je relatie te beëindigen!
Jullie zijn allemaal welkom op het forum!"Die vieze kuthoer met haar uitgescheurde kut, prop hem in d'er kont! En als dat niet strak genoeg is prop je je ballen erbij! Mocht dat niet helpen dan stomp je haar in d'er gezicht als je hele hebben en houwen erin zit... Trekt het lekker samen.
Als dit niet lukt hoor ik het wel en zal ik met het geheime wapen moeten komen."
Bron: http://www.hoekomikvanhaaraf.nl/Forum1.php?topic=4
Ja, zo voelen we ons vast héél welkom :puke:
donderdag 4 februari 2010 om 16:10
Coffee, ik heb net met verbazing het hele topic doorgelezen en kan me goed voorstellen dat je van opluchting juicht! Op mij komt deze vrouw echt gestoord over. Dat zij altijd het initiatief neemt en dat dat niet gezond is. Dan zegt ze: dat vind ik niet erg! Nee, maar jij vindt het wel erg, dus hoe egoïstisch is het om zoiets te zeggen?!
Het is allemaal heel zielig maar jij hoeft je niet verantwoordelijk te voelen voor alle ellende op de wereld. Vind het echt belachelijk om jezelf dan maar op te offeren. Ben je gek zeg. Goed dat je er een einde aan hebt gemaakt. En hoera dat het eindelijk gelukt is.
Het is allemaal heel zielig maar jij hoeft je niet verantwoordelijk te voelen voor alle ellende op de wereld. Vind het echt belachelijk om jezelf dan maar op te offeren. Ben je gek zeg. Goed dat je er een einde aan hebt gemaakt. En hoera dat het eindelijk gelukt is.
donderdag 4 februari 2010 om 16:52
Wel zielig hoor zo'n meisje zonder zelfrespect..
Als iemand niks meer laat horen is het voor mij over en uit.
Ik vind het goed van je dat je eerlijk naar haar bent geweest en hebt gezegd hoe je erover denkt.
Zo niets van je laten horen is ook zo onbeschoft.
Dus ik vind wel dat je wel alles hebt gedaan om het fatsoenlijk te lossen.
Ik denk dat er eerlijk gezegd niets anders overblijft dan bot te zijn...helaas..
Als iemand niks meer laat horen is het voor mij over en uit.
Ik vind het goed van je dat je eerlijk naar haar bent geweest en hebt gezegd hoe je erover denkt.
Zo niets van je laten horen is ook zo onbeschoft.
Dus ik vind wel dat je wel alles hebt gedaan om het fatsoenlijk te lossen.
Ik denk dat er eerlijk gezegd niets anders overblijft dan bot te zijn...helaas..
donderdag 4 februari 2010 om 17:00
quote:_coffee schreef op 04 februari 2010 @ 15:46:
Update: heb nooit meer iets van haar gehoord!!!!!!!!!! wat sneu, en wat onverdraagzaam dat jij iemand niet in je omgeving blieft omdat zij andere interesses heeft? Als je vindt dat iemand te vaak langskomt moet je daar heel duidelijk in zijn, maar in elk mens zit iets leuks.
Update: heb nooit meer iets van haar gehoord!!!!!!!!!! wat sneu, en wat onverdraagzaam dat jij iemand niet in je omgeving blieft omdat zij andere interesses heeft? Als je vindt dat iemand te vaak langskomt moet je daar heel duidelijk in zijn, maar in elk mens zit iets leuks.
donderdag 4 februari 2010 om 17:08
quote:meds schreef op 04 februari 2010 @ 17:00:
[...]
wat sneu, en wat onverdraagzaam dat jij iemand niet in je omgeving blieft omdat zij andere interesses heeft? Als je vindt dat iemand te vaak langskomt moet je daar heel duidelijk in zijn, maar in elk mens zit iets leuks.Dus jij zou met haar om blijven gaan? Je schrijft: in elk mens zit iets leuks. Dus ga je dan met elk mens om?
Of begrijp ik je nu verkeerd en is dit sarcastisch bedoeld?
[...]
wat sneu, en wat onverdraagzaam dat jij iemand niet in je omgeving blieft omdat zij andere interesses heeft? Als je vindt dat iemand te vaak langskomt moet je daar heel duidelijk in zijn, maar in elk mens zit iets leuks.Dus jij zou met haar om blijven gaan? Je schrijft: in elk mens zit iets leuks. Dus ga je dan met elk mens om?
Of begrijp ik je nu verkeerd en is dit sarcastisch bedoeld?
donderdag 4 februari 2010 om 17:32