Hoe moet ik zijn gedrag interpreteren?

30-10-2008 18:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een jongen leuk, al een tijd. Maar door hoe hij zelf doet, zo wisselend in zijn gedrag (wat vooral van de laatste tijd is), wil ik hem helemaal niet meer leuk vinden.

Ik geloof niet dat hij mij maar een vervelend kind vind, omdat hij daarvoor te aardig doet, te geinteresseerd doet. Maar daarentegen geloof ik ook niet dat hij mij echt leuk vind omdat hij bij vlagen echt heel irritant doet. En dat irritante is vooral van de laatste tijd. Ik ken hem al een tijd en hij kwam in het begin heel aardig over.

Hij was wel bezig met mijn aandacht te trekken, alleen op een positieve manier. Zich bemoeien met mijn gesprekken met een ander, grapjes maken, gek doen en dan kijken of ik het zag.

De laatste tijd wisselt hij dit gedrag af met gewoon ronduit vervelend doen. Vervelend op de manier van irritante opmerkingen maken waar ik geen weerwoord op heb. Volgens mij heeft hij dat niet eens door. Ik word daardoor juist stil en heb zoiets van dan vertel ik gewoon zo min mogelijk aan hem. Want ik heb daar gewoon geen zin in. Dus ik vermijd een beetje dat contact.

Waardoor hij op een positieve manier en negatieve manier doorgaat. Positief door gewoon wat fatsoenlijks (maar redelijk onzinnigs) aan me te vragen zodat ik wel op hem moet antwoorden. En negatief door als ik tegen een ander wat liep te discusieren zich ermee te bemoeien. Waardoor ik weer wat tegen hem zeg. Waarna hij daar weer op inhaakt met een erg grove reactie.

Ik had wel door dat hij dat niet persoonlijk bedoelde en richting mij. Maar ik had wel zoiets van 'jaa....' dus dat zei ik en ik draaide me om. Omdat ik er gewoon niks op te zeggen had en ik had zoiets van waar slaat het op? Waarop hij gelijk naar me toekwam om te zeggen dat hij mij niet bedoelde, dat hij er niks mee bedoelde. En me daarbij een tijdje over mn rug zat te wrijven.

Dat is dus ook zoiets, hij zit de laatste tijd continu toevallig expres aan me. handen op mn schouders, dat gewrijf over mn rug heen. ineens dat ie aan me moet zitten echt om niks. Dat in combinatie met aardig doen, grapjes maken, vervelende opmerkingen maken, onfatsoenlijke dingen uitkramen. Ik volg hem niet meer en weet echt niet meer wat ik van hem moet denken...?

Ik ga me echt afvragen of hij maar een spelletje zit te spelen (wat voor een weet ik dan ook niet?). Omdat hij na zo'n belachelijke actie ook makkelijk om een gunst kan vragen met zn allerliefste lach erbij. Terwijl hij makkelijk ook bij iemand anders diezelfde gunst kan vragen en dat weet hij.
Is het niet gewoon een kwestie van 'meisjes plagen, zoentjes vragen'?
Hij wil aandacht. Mag jij raden waarom .

Ik hoop voor je dat hij snel bedenkt dat iemand mee uitvragen misschien effectiever is.
Hij vindt je leu-heuk....
hoe oud is hij???
Volgens mij zijn jullie nog niet zo oud of wel?
Denk ook dat hij je leuk vind.
Is het misschien een idee om niet zoveel na te denken over het gedrag van een ander? Dit is al het derde topic dat je opent over het gedrag van een man, waarbij je je afvraagt of de betreffende man er meer mee bedoeld.

Je moet zelf weten hoeveel topics je opent hoor, daar ga ik niet over, maar ik zie een patroon hier.
Vraag het hem gewoon: Vind je me leuk???
quote:plompiedom schreef op 30 oktober 2008 @ 19:33:

hoe oud is hij???

23..

quote:Madhe schreef op 30 oktober 2008 @ 19:40:

Is het misschien een idee om niet zoveel na te denken over het gedrag van een ander? Dit is al het derde topic dat je opent over het gedrag van een man, waarbij je je afvraagt of de betreffende man er meer mee bedoeld.

Je moet zelf weten hoeveel topics je opent hoor, daar ga ik niet over, maar ik zie een patroon hier.

Misschien dat jij niet zoveel nadenkt omdat jij zeker van jezelf bent en weet wat je moet doen in situaties?

Ik kan het niet helpen dat ik zoveel nadenk en afvraag wat iemand bedoeld. Wellicht omdat ik onzeker ben en gauw denk dat iemand me maar in de maling neemt. Ja ik weet dat ik daar dan aan moet werken.. Maar goed ik zal in ieder geval geen topic meer openen hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven