Hoe nieuwe contacten maken?
dinsdag 2 december 2008 om 11:19
Vorig jaar maart is mijn relatie na 6 jaar uitgegaan. Sindsdien heb ik een paar maanden iets gehad met iemand die een relatie bleek te hebben en op 1 date geweest.. in 21 maanden.
Nu vraag ik mij af.. hoe/waar ontmoeten jullie mensen? Spreken jullie wel eens onbekenden aan? Zou ik een gesloten houding hebben?
Voordat dat op tafel komt: ik ben niet wanhopig, verdrietig, incompleet zonder man... eigenlijk weet ik niet een zeker of ik wel klaar ben voor een relatie, maar een beetje leven in de brouwerij is geen overbodige luxe!
Deze vragen kunnen overigens ook betrekking hebben op platonische relaties.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Nu vraag ik mij af.. hoe/waar ontmoeten jullie mensen? Spreken jullie wel eens onbekenden aan? Zou ik een gesloten houding hebben?
Voordat dat op tafel komt: ik ben niet wanhopig, verdrietig, incompleet zonder man... eigenlijk weet ik niet een zeker of ik wel klaar ben voor een relatie, maar een beetje leven in de brouwerij is geen overbodige luxe!
Deze vragen kunnen overigens ook betrekking hebben op platonische relaties.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
dinsdag 2 december 2008 om 11:49
Precies, Lalein, da was ook mijn idee. Gewoon gezellig.
Ik ga er best vaak op uit, maar ik heb vooral jongensvrienden, dat werkt dan weer averechts, he? En als ik met mijn zusje ben wordt zij altijd aangesproken,haha.
Maar je hebt gelijk, ik ga je advies opvolgen.
Ik ga trouwens ook best regelmatig alleen, naar het museum bijvoorbeeld, of ergens wat eten/drinken met een boekje. Heerlijk!
Ik ga er best vaak op uit, maar ik heb vooral jongensvrienden, dat werkt dan weer averechts, he? En als ik met mijn zusje ben wordt zij altijd aangesproken,haha.
Maar je hebt gelijk, ik ga je advies opvolgen.
Ik ga trouwens ook best regelmatig alleen, naar het museum bijvoorbeeld, of ergens wat eten/drinken met een boekje. Heerlijk!

maandag 15 december 2008 om 22:06
dinsdag 16 december 2008 om 01:38
dinsdag 16 december 2008 om 19:30
En als je geen uitgaanstypje bent, behoefte hebt aan aandacht van mannen, een leuke date wil oid dan kun je ook altijd kijken op datingsites. Even goed zoeken want er zijn daar echt wel leuke, serieuze mannen te vinden.
Zou wel een betaalde site nemen, dan ligt de drempel wat hoger en is men denk ik wat serieuzer.
Zou wel een betaalde site nemen, dan ligt de drempel wat hoger en is men denk ik wat serieuzer.