Hoe nu verder

18-04-2017 10:38 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik wil even mijn verhaal kwijt en kijken wat andere er van vinden.

Ik heb iemand leren kennen het klikt heel goed.

We hebben nu al een aantal maanden goed contact en willen er allebei ook verder mee, het lijkt erop dat we een relatie hebben maar dat hebben we nog niet gezegt.

Hij is 9 jaar ouder dan mij, alleen nu is het zo is heb best verkeerde types gehad en me flink vergist, waardoor me familie zo iets heeft van blijf maar alleen want iedere keer denk ik een goeie te treffen en dat is dan niet zo, en ik weet dat als ik nu aankom met ik heb iemand leren kennen hun er niks mee te maken willen hebben en er ook niet achter staan. Ik nam vrij snel een relatie met iemand, en dat was ook fout, daarom deed ik het nu rustiger aan en eerst iemand leren kennen en veel dingen samen ondernemen, hij komt ook echt serieuzer over en verstandig, hij heeft een goede baan ik kan met hem overal over praten en anders om ook, maar doordat ik weet hoe me familie er achter staat kan ik er niet echt van genieten. En ik hem hem ook alles verteld over me verleden en ex vriendjes. Ik zit nu echt met een dubbel gevoel ik vind hem echt super leuk en hij mij ook
Hoe oud ben je : jaar of 16 ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee 26
Die goede baan zou voor mij de doorslag geven, ik zeg: DOEN!
Hallolaaa!

Wat hebben jullie dan nu wel als jullie geen relatie hebben?
Ik bedoel daar mee dat hij een heel ander type is dan waar ik eerder altijd op viel
Ja ik denk dat we ook een relatie hebben hoor, want we willen allebei verder
quote:Lolaaa88 schreef op 18 april 2017 @ 10:41:

Nee 26Jouw leven toch? Als je je er goed bij voelt, gewoon voor gaan.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Als hij echt zo leuk is, en ook echt goed voor je is, ziet jouw familie dat vanzelf. Ik kwam ook altijd met de grootste idioten thuis. Bij mijn huidige vriend zagen ze ook wel dat hij heel anders was en dat hij echt goed voor me was. Je familie wil jou gewoon gelukkig zien. Als hij jou echt gelukkig maakt, dan zie zij dat ook wel.
Ja het is ook mijn leven maar het voelt niet fijn als iedereen er zo over denkt,
Ja oké.. maar dan krijg je van die reacties van ja van die dacht je ook dat die goed voor je was en normaal was enzo
quote:Lolaaa88 schreef op 18 april 2017 @ 10:46:

Ja oké.. maar dan krijg je van die reacties van ja van die dacht je ook dat die goed voor je was en normaal was enzoAls jij al 10 loosers hebt versleten begrijp ik best dat ze argwanend zijn. Maar je vriend is een leuke vent, dus ik nem aan dat ze dat zelf ook zo door zullen hebben.
leef voor jezelf en niet voor een ander.... wat jouw familie van je leven vindt is totaal niet boeiend, tenzij je jezelf steeds in gevaarlijke of gevoelige situaties brengt waar zij jou uit moeten redden.

Omdat je familie zegt dat je geen relatie aan moet gaan kies je er maar voor om je leven single door te brengen? T moet niet gekker worden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ja... dat gaan ze dan toch zeggen tot het tegendeel is bewezen? Wie weet bewijs je dat met hem. Niet dat je ook maar enige verklaring schuldig bent. Jouw leven, jouw beslissing.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Is hij veel anders dan die anderen? (die leken in het begin ook goeie)
Ja hij heeft gewoon een stabiel leven en alles goed voor elkaar komt serieus en volwassen over, die vorige types hadden geen stabiel leven en achteraf problemen met zich zelf
Ze vinden ook na alles wat ik heb mee gemaakt ik een tijd alleen moet blijven en richten op mezelf Mja ik ben hem nou eenmaal tegen gekomen en het klikt echt goed...
quote:biol schreef op 18 april 2017 @ 10:48:

leef voor jezelf en niet voor een ander.... wat jouw familie van je leven vindt is totaal niet boeiend, tenzij je jezelf steeds in gevaarlijke of gevoelige situaties brengt waar zij jou uit moeten redden.

Omdat je familie zegt dat je geen relatie aan moet gaan kies je er maar voor om je leven single door te brengen? T moet niet gekker worden.Dit!
Je hoeft hem voorlopig toch niet voor te stellen aan je familie?

Wel raar dat ze zeggen 'blijf jij maar alleen'. Dus je bent 26 en zij verwachten dat je de rest van je leven alleen door gaat brengen omdat zij niet meer geconfronteerd willen worden met een eventuele mafklapper?

Ga gewoon verder met deze man en hou je familie er voorlopig buiten.
quote:Lolaaa88 schreef op 18 april 2017 @ 10:52:

Ze vinden ook na alles wat ik heb mee gemaakt ik een tijd alleen moet blijven en richten op mezelf Mja ik ben hem nou eenmaal tegen gekomen en het klikt echt goed...Wat ze vinden mogen ze houden.
Hoe lang ben je nu dan alleen geweest?
Je bent 26, jouw leven en beslissingen

Je familie bedoelt het vast goed en ik snap hun zorgen maar als jouw eigen gevoel hierover goed is

Doen
quote:Lolaaa88 schreef op 18 april 2017 @ 10:52:

Ze vinden ook na alles wat ik heb mee gemaakt ik een tijd alleen moet blijven en richten op mezelf Mja ik ben hem nou eenmaal tegen gekomen en het klikt echt goed...Jullie kunnen het toch gewoon rustig aan doen. Je hoeft hem toch nog niet voor te stellen aan je familie
.
ZO.

Meer kon ik qua commentaar niet bedenken.
quote:badmeester schreef op 18 april 2017 @ 13:01:

ZO.

Meer kon ik qua commentaar niet bedenken.Zuid-Oost?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven