Hoe slappe was vergeten

08-03-2017 20:20 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een man ontmoet die 3 jaar geleden naar Nederland is gekomen (komt uit het Midden Oosten).

Hij praat perfect engels en redelijk Nederlands.

In het begin (de eerste maanden) was hij erg netjes en aardig. De perfecte man.

Daarna kwam zijn ware aard meer naar boven. Dit omdat ik te nieuwsgierig was en te veel vroeg. Ik mocht niet zoveel vragen stellen omdat hij daar niet van houdt.

Het punt is.

Alles is de schuld van een ander (de mensen die hier leven). De mensen in Nederland zijn niet aardig voor de buitenlanders volgens hem.

Hij heeft geen baan (al zolang hij hier is niet).

Ik heb hem actief geholpen om een baan te vinden (in het metaal). Nu geeft hij aan dat dat niets voor hem is en dat hij dan vroeg op moet ????.

Ook heeft hij in zijn eigen land op hoger niveau gewerkt. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dat hier niets voorstelt en dat hij hier onderaan zal moeten starten, vooral omdat hij de taal niet goed genoeg machtig is.

Ik werd hier redelijk boos om omdat ik vind dat je zo ongeveer alles aan moet pakken om een cv op te kunnen bouwen hier in Nederland.

Voor dit alles (in het begin) heb ik hem wel een aantal maal geld gegeven. Dit omdat ik zijn situatie erg sneu vond. Ik heb zelf een goede baan en zit er financieel goed bij.

Ook wilde hij na een tijdje buiten afspreken in plaats van binnen. Dit doet hij als hij boos is. Het lijkt wel een soort van straffen.

Zijn langste relatie is 1,5 jaar en hij is 35 jaar.

Ook reageert hij vaak dagen niet terwijl hij wel online is. Lijkt wel alsof hij wil dat ik hem constant benader.

Ik gaf aan het genoeg te vinden en dat hij me zo niet mag en kan behandelen. Hij geeft aan niets verkeerd te doen.

Hij kan ook zo lief zijn. Ik merk dat ik te veel aan het dromen ben over hoe het zou kunnen zijn.

Ik krijg het gevoel dat hij me alleen maar leuk vind om het geld en voor de gezelligheid.

Ik weet inmiddels dat dit niets gaat worden. Maar hoe zet ik hem uit mijn hoofd???

Ik laat inmiddels niets meer van me horen, maar zo makkelijk gaat dat niet. Ik denk er constant aan. Ook al werk ik en heb ik een goed sociaal leven.

Het grappige is dat als ik er zelf buiten sta, ik makkelijk zeg, "dumpen die handel". Maar nu zit ik er zelf in en merk dat het toch een stuk moeilijker is dan verwacht.

Hij

-laat me veel regelen

- doet aan silence treatment

- kan temperament hebben

- heeft het financieel totaal niet breed

- heeft geen werk

- zoekt na enorm aandringen wel eindelijk actief

- laat weinig van zich horen

- als ik bel neemt hij vaak niet op, terwijl ik weet dat hij thuis is

- er zijn vaak misverstanden omdat hij de taal niet 100% machtig is

- zegt vaak "maybe" zodat ik zelf mag gokken wat het antwoord moet zijn

- geeft mij vaak de schuld van discussies

Het nare is dat ik aan mezelf begin te twijfelen, hij heeft altijd een excuus / heb het verkeerd begrepen / of heb het zelf naar gemaakt volgens hem.

Heeft er iemand goede tips om deze persoon eindelijk te kunnen vergeten?
Ik kan echt niks leuks aan dit heerschap ontdekken of ligt dat aan mij?
Kweek een ruggegraat en regel wat eigenwaarde.
Geef jezelf een vette schop onder je reet...
Ja, je zelfrespect zoeken.
+ wat voorgangers (en ik durf te wedden ook veel forummers hierna) zeggen
dumpen die handel, kun je best
Laat je titel even veranderen in slappe zak.
Ik geef mezelf inderdaad een schop en laat ook niets meer van me horen.

Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken.
Je wilt die man vergeten. Wat heeft dat met slappe was te maken?
Ik wilde net vragen wat er met de slappe was is van deze vangst.
Snap alleen het slappe was verhaal niet , zo goed zit hij dus niet in zijn slappe was .
quote:Star schreef op 08 maart 2017 @ 20:25:

Laat je titel even veranderen in slappe zak.Goed plan, ik zag elke keer een nare man voor me die tegen to klaagt over de was.
Kanaal in met die kerel.
quote:Renaissance schreef op 08 maart 2017 @ 20:26:

[...]

Goed plan, ik zag elke keer een nare man voor me die tegen to klaagt over de was. Ja zoiets. Niet genoeg stijfsel gebruikt.
Pfff

Gewoon lekker de rambam laten krijgen die vent.

Wat een slachtofferrol
Ik snap 't niet .. met een beetje geluk heeft hij ook nog 'losse handjes' en is hij helemaal perfect
Hier hield ik het geen uur mee uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je moet een vent geen geld geven.
quote:shifty schreef op 08 maart 2017 @ 20:28:

Ik snap 't niet .. met een beetje geluk heeft hij ook nog 'losse handjes' en is hij helemaal perfect

Vooral ook als je dan "totaal onverwacht" door de pil heen en door 't condoom heen nog es zwanger wordt / bent.

Waarschijnlijk dan ook nog net van een tweeling.
quote:Star schreef op 08 maart 2017 @ 20:25:

Laat je titel even veranderen in slappe zak. was dat wat ze bedoelde
Dumpen. Geen geld en energie meer insteken. Hij profiteert alleen maar van je, hij gebruikt je!
Een vent straft een vrouw niet. Ze is namelijk volwassen.
Ja die slappe was, ben helemaal verward door de titel, maar na het verhaal gelezen te hebben begrijp ik dat je slappe hap bedoelt.
Maar dumpen natuurlijk die handel. Wat is dat nou joh? Zo'n man die je emotioneel treitert?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven