hoe snel weer daten?

17-04-2017 12:09 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ongeveer 3 weken vrijgezel en heb de behoefte om weer te gaan daten. Is dit wel gezond of ben ik gewoon op zoek naar een rebound?
50/50
Hangt ervan af hoe lang en serieus je vorige relatie was en je al los bent van je ex
quote:bolleke82 schreef op 17 april 2017 @ 12:13:

Hangt ervan af hoe lang en serieus je vorige relatie was en je al los bent van je exwe waren niet zolang samen ongeveer 7 maanden
quote:sneeuwvlokjee schreef op 17 april 2017 @ 12:15:

[...]

we waren niet zolang samen ongeveer 7 maandenWat maakt het uit? Er bestaat geen draaiboek hoe om te gaan met een relatie breuk. Als jij weet dat jullie toch niet meer bij elkaar komen en je voor je gevoel alles eraan gedaan hebt, ga je toch lekker daten? Je hoeft je niet gelijk in een relatie te storten. Casual daten om je ego op te vijzelen,is ook prima.
Wanneer je ernaast genoeg groenten en fruit eet kan het wel denk ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zolang jij je er goed bij voelt is het prima lijkt me
Hangt volledig van de persoon af.

Sommigen moeten na het uitgaan van een relatie 3 maanden nationale rouw afkondigen, anderen kunnen meteen weer daten.

Als jij je er goed bij voelt, doen.
Ik ben nog niet over hem heen, hoop dat het verdriet wat minder word als ik ga daten.
quote:sneeuwvlokjee schreef op 17 april 2017 @ 12:33:

Ik ben nog niet over hem heen, hoop dat het verdriet wat minder word als ik ga daten.Duh. Dan weet je toch waarom je wilt daten. Waarom stel je de vraag?

Ik ben nog niet over hem heen, hoop dat het verdriet wat minder word als ik ga daten.Zo werkt dat niet. Je bent even afgeleid, maar gevoel moet echt slijten.

Ik ben nog niet over hem heen, hoop dat het verdriet wat minder word als ik ga daten.Wees daar dan wel eerlijk over tegenover de personen die je date.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 17 april 2017 @ 12:35:

[...]

Zo werkt dat niet. Je bent even afgeleid, maar gevoel moet echt slijten.Bij sommigen werkt dat dus wel. Ik heb dat ooit gehad toen mijn vriendin het uitmaakte. Ik ben meteen weer gaan daten, en binnen 3 maanden had ik een nieuwe met wie ik nog steeds ben. En, inderdaad, tijdens die 3 mnd dating periode miste ik mijn oude vriendin soms maar dat ging snel over.
Ik kan ook snel vergeten als er iets anders voor in de plaatst komt.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 17 april 2017 @ 12:35:

[...]

Zo werkt dat niet. Je bent even afgeleid, maar gevoel moet echt slijten.

Ik ben na een relatie heel snel gaan daten, en nu al een jaar met hem samen

Kan best, ook al had ik mijn twijfels of ik niet te snel ging daten
Waarom zou dat te snel zijn? Op moment dat ik over een ex heen was stond ik er voor open. Bij de ene was dat snel en bij de andere duurde dat lang.
Wauw, je ex heeft echt een toppertje laten lopen.. quote:sneeuwvlokjee schreef op 17 april 2017 @ 12:50:

Ik kan ook snel vergeten als er iets anders voor in de plaatst komt.
You're a diamond dear, they can't break you
Als je een leuk persoon tegenkomt maakt tijd niet zoveel uit zolang je niet gaat rebounden.

Mijn beste vriendin kwam een week nadat haar 4 jarige relatie uitging haar huidige vriend tegen. Ze zijn nu 7 jaar samen en hebben twee kinderen.

Ikzelf had pas na ruim een jaar de behoefte om weer te daten toen de relatie met de vader van mijn dochter overging en ik mijn huidige man tegenkwam. Nu bijna 3 jaar geleden.
quote:Shine_bright1 schreef op 17 april 2017 @ 13:31:

Wauw, je ex heeft echt een toppertje laten lopen..

[...]

Wat bedoel je daarmee?
quote:sneeuwvlokjee schreef op 17 april 2017 @ 13:37:

[...]

Wat bedoel je daarmee?Dat een man geen hapje op een feestje is.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 17 april 2017 @ 13:41:

[...]

Dat een man geen hapje op een feestje is.Dus? Ik volg je niet helemaal.
Waarom zou dat fout zijn?

Hetzelfde vind ik met liefdesverdriet. Volgens veel forumsters hier moet je dan liefdesverdriet hebben. Ik heb dat nog nooit gehad
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 13:48:

Waarom zou dat fout zijn?

Hetzelfde vind ik met liefdesverdriet. Volgens veel forumsters hier moet je dan liefdesverdriet hebben. Ik heb dat nog nooit gehad Wat een zegen had ik dat maar.
quote:sneeuwvlokjee schreef op 17 april 2017 @ 13:47:

[...]

Dus? Ik volg je niet helemaal.

Laat gaan dat commentaar, sommigen hier weten altijd precies te vermelden wat je wel en niet mag doen

Doe wat jij denkt dat goed is.
Ik snap oprecht je vraag niet als je zelf zegt dat je nog veel verdriet hebt is het toch duidelijk dat je niet 'gewoon' kan daten? Dat zegt nog niet dat het ongezond is. Wel dat het lullig is als je een nieuwe man op deze manier hoop geeft, terwijl jij nog met je ex bezig bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven