Hoe uitmaken
dinsdag 9 december 2008 om 18:23
Hey. ik heb al 1.5jaar een relatie maar ik wil ervan af.
Alleen ik weet niet hoe ik beginnen moet.
Zij heeft zoo veel slechte punten en ik zit hier al behoorlijk lang mee..
Iedereen om mij heen zegt ook al dat ik uitmaken moet, iedereen zegt ook dat ze niet goed is enzo. En dat klopt maar ik durf het gewoon niet uit te maken.
Ik ben 4x vreemdgegaan ( ja ik weet het het is verkeerd ! ) omdat ik ook niet genoeg bij haaar krijg en haar niet aantrekkelijk genoeg vind. Maar ik blijf bij haar terwijl ik dat helemaal niet wil ..
-wacht even, even liedje opnieuw afspelen-
oke.. duss ik wil vragen hoe ik het het beste kan vertellen tegen haar dat ik er een eidn aan maken wil. want ik zit hier echt heel lang mee, ik praat met mijn vrienden erover en die zeggen allemaal : ga naar haar toe en vertel het gewoon .. alleen dat durf ik gewoon niet ! maar wil er wel van af..
Dussss help !!!
btw: ben 15 jaar =D ( zij ook ) dus niet getrouwd of werk of weet ik veel allemaal xD
Iedereen om mij heen zegt ook al dat ik uitmaken moet, iedereen zegt ook dat ze niet goed is enzo. En dat klopt maar ik durf het gewoon niet uit te maken.
Ik ben 4x vreemdgegaan ( ja ik weet het het is verkeerd ! ) omdat ik ook niet genoeg bij haaar krijg en haar niet aantrekkelijk genoeg vind. Maar ik blijf bij haar terwijl ik dat helemaal niet wil ..
oke.. duss ik wil vragen hoe ik het het beste kan vertellen tegen haar dat ik er een eidn aan maken wil. want ik zit hier echt heel lang mee, ik praat met mijn vrienden erover en die zeggen allemaal : ga naar haar toe en vertel het gewoon .. alleen dat durf ik gewoon niet ! maar wil er wel van af..
Dussss help !!!
btw: ben 15 jaar =D ( zij ook ) dus niet getrouwd of werk of weet ik veel allemaal xD
dinsdag 9 december 2008 om 18:39
Lastig. Hoe eng je het ook vindt toch naar haar toe gaan en zeker niet benoemen dat ze zoveel slechte eigenschappen heeft en dat je vrienden ook zeggen dat je het uit moet maken.
Zeg concreet waarom je het met haar uit wilt maken: uit elkaar gegroeid, je houdt niet meer van haar, nog niet toe aan een vaste relatie, gewoon wat jij voelt. Hij het bij jezelf en kies een goed moment uit. Misschien op een vrijdag zodat ze niet direct de volgende dag naar school moet maar er een weekend overheen gaat. Succes
Zeg concreet waarom je het met haar uit wilt maken: uit elkaar gegroeid, je houdt niet meer van haar, nog niet toe aan een vaste relatie, gewoon wat jij voelt. Hij het bij jezelf en kies een goed moment uit. Misschien op een vrijdag zodat ze niet direct de volgende dag naar school moet maar er een weekend overheen gaat. Succes
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

dinsdag 9 december 2008 om 19:34
quote:Zamirah schreef op 09 december 2008 @ 19:07:
Niet meer de telefoon opnemen en niet meer de deur voor haar opendoen.
Dit klinkt hard, maar voor sommige mensen is alleen dat duidelijke taal.
Pardon?
Is dat de moderne manier om een relatie (op die leeftijd zou ik het verkering noemen maar ala) uit te maken?
We hebben het niet over iemand die contact blijft zoeken terwijl het uit is. We hebben het over iemand die niet weet dat haar vriendje het uit wil maken omdat vriendje het niet durft te vertellen.
Edit: en dit noem ik niet hard, dit noem ik onbeschoft.
Niet meer de telefoon opnemen en niet meer de deur voor haar opendoen.
Dit klinkt hard, maar voor sommige mensen is alleen dat duidelijke taal.
Pardon?
Is dat de moderne manier om een relatie (op die leeftijd zou ik het verkering noemen maar ala) uit te maken?
We hebben het niet over iemand die contact blijft zoeken terwijl het uit is. We hebben het over iemand die niet weet dat haar vriendje het uit wil maken omdat vriendje het niet durft te vertellen.
dinsdag 9 december 2008 om 19:39
dinsdag 9 december 2008 om 20:05
quote:ika35 schreef op 09 december 2008 @ 19:34:
[...]
Pardon?
Pardon????
Doorgaan met iemand terwijl je daar helemaal geen zin in hebt noem ik pas onbeschoft. Eén keer duidelijke taal en that's it.
Vaak merk je al wel dat de ander er niet zoveel zin meer in heeft en zo niet, dan heb je een bord voor je kop.
[...]
Pardon?
Pardon????
Doorgaan met iemand terwijl je daar helemaal geen zin in hebt noem ik pas onbeschoft. Eén keer duidelijke taal en that's it.
Vaak merk je al wel dat de ander er niet zoveel zin meer in heeft en zo niet, dan heb je een bord voor je kop.

dinsdag 9 december 2008 om 20:13
quote:Billboy schreef op 09 december 2008 @ 18:23:
Dussss help !!!
Huh? Je bent toch aan het typen? - Oh, wacht even, even de telefoon opnemen...
Ja, ben ik weer.
Wat voor een jongen wil je zijn? er zo eentje die het over de telefoon of per sms-je doet, of iemand die gewoon ballen heeft en het in het bijzijn van de persoon doet? Kortom "Be a man about it", gewoon doen.
Dussss help !!!
Huh? Je bent toch aan het typen? - Oh, wacht even, even de telefoon opnemen...
Ja, ben ik weer.
Wat voor een jongen wil je zijn? er zo eentje die het over de telefoon of per sms-je doet, of iemand die gewoon ballen heeft en het in het bijzijn van de persoon doet? Kortom "Be a man about it", gewoon doen.

woensdag 10 december 2008 om 02:07
quote:Zamirah schreef op 09 december 2008 @ 20:05:
[...]
Pardon????
Mijn 'onbeschoft' sloeg op jouw "Niet meer de telefoon opnemen en niet meer de deur voor haar opendoen."
Dat is wat anders dan "Eén keer duidelijke taal en that's it." want dat vind ik de juiste manier.
[...]
Pardon????
Mijn 'onbeschoft' sloeg op jouw "Niet meer de telefoon opnemen en niet meer de deur voor haar opendoen."
Dat is wat anders dan "Eén keer duidelijke taal en that's it." want dat vind ik de juiste manier.
donderdag 11 december 2008 om 12:31
Goh toch leuk, dat alles leuk is zolang JIJ( zamirah)) het leuk vindt en dan wel alles willen en als JIJ op een dag besluit dat het voor jou niet meer leuk is kan de ander met 1 gesprek oprotten. Anders de deur in je gezicht Zoo jemig .Goh wat een liefdevol persoon ben jij. Zou geen relatie met jou willen hebben, zou me niet fijn voelen bij iemand die zo mensen achter zich laat brrr...