Hoe uitmaken?!
zaterdag 14 maart 2009 om 18:28
Hallo!
Ik wil een punt zetten achter mijn relatie met een man. Voor zover je het nog een relatie kunt noemen. Hoe kan ik het nou het beste uitmaken? (dat klinkt wel puberaal zeg, uitmaken..sjonge)
Ik zie hem niet, dus het face to face zeggen gaat lastig worden. Kans dat ik nog wéken moet wachten. Via sms, telefoon, mail zou ik zelf niet fijn vinden.. een beetje laf...
PS: ik heb geen ruzie met hem ofzo en hij weet van niks dat ik dit wil.. Heeft ook geen zin meer om erover te praten. Het is gewoon klaar voor mij.
Iemand nog goede suggesties?
Ik wil een punt zetten achter mijn relatie met een man. Voor zover je het nog een relatie kunt noemen. Hoe kan ik het nou het beste uitmaken? (dat klinkt wel puberaal zeg, uitmaken..sjonge)
Ik zie hem niet, dus het face to face zeggen gaat lastig worden. Kans dat ik nog wéken moet wachten. Via sms, telefoon, mail zou ik zelf niet fijn vinden.. een beetje laf...
PS: ik heb geen ruzie met hem ofzo en hij weet van niks dat ik dit wil.. Heeft ook geen zin meer om erover te praten. Het is gewoon klaar voor mij.
zaterdag 14 maart 2009 om 18:30
quote:sweetcandy schreef op 14 maart 2009 @ 18:28:
Hallo!
Ik zie hem niet, dus het face to face zeggen gaat lastig worden. Kans dat ik nog wéken moet wachten. Via sms, telefoon, mail zou ik zelf niet fijn vinden.. een beetje laf... waarom zie je hem niet? tja als het niet anders kan dan face to face, een brief schrijven?
Hallo!
Ik zie hem niet, dus het face to face zeggen gaat lastig worden. Kans dat ik nog wéken moet wachten. Via sms, telefoon, mail zou ik zelf niet fijn vinden.. een beetje laf... waarom zie je hem niet? tja als het niet anders kan dan face to face, een brief schrijven?

zaterdag 14 maart 2009 om 18:40
Als je niet bij hem langs kunt rijden (wat ik wel zeer te prefereren vind) dan het toch maar uitmaken via een brief of mail ofzo? Geen ellenlange mail, gewoon simpel de mededeling dat het wat jou betreft klaar is.
Ik proef hier een beetje uit dat het geen langdurige vaste relatie is, maar meer een scharrel? Dan kan t gebeuren dat je elkaar lang niet ziet, en is de mededeling dat het voor jou klaar is ook voldoende.
Maar langsgaan is wel een stuk netter, als t mogelijk is!
Ik proef hier een beetje uit dat het geen langdurige vaste relatie is, maar meer een scharrel? Dan kan t gebeuren dat je elkaar lang niet ziet, en is de mededeling dat het voor jou klaar is ook voldoende.
Maar langsgaan is wel een stuk netter, als t mogelijk is!
zaterdag 14 maart 2009 om 18:45
Ik vind het trouwens nogal laf om te zeggen 'er is anders een kans dat ik nog wééken moet wachten'. Jij hebt klaarblijkelijk niet eerder gezegd dat je ermee wilt stoppen. Het lijkt me stug dat je het ineens vandaag bedacht hebt. Je hebt het dus niet eerder gezegd. Dan moet je op de blaren zitten en óf weken wachten óf naar hem toegaan.
Mocht je dit onzin/belachelijk/onmogelijk vinden, zou ik voor de boerenkooloptie van Eow gaan. Pas op dat je geen hutspot maakt, dat werkt slecht bij dit soort berichten.
Mocht je dit onzin/belachelijk/onmogelijk vinden, zou ik voor de boerenkooloptie van Eow gaan. Pas op dat je geen hutspot maakt, dat werkt slecht bij dit soort berichten.
Peas on earth!
zaterdag 14 maart 2009 om 18:46
Nee, het is wel echt een relatie. Ken hem inmiddels een jaar, waarvan een half jaar een relatie. Hij woont 300 km verderop en ik kan het er niet op gokken dat ik ineens voor zijn deur sta en hij er niet is.... Het heeft ook geen nut om van te voren aan te geven dat ik langskom, want hij is áltijd druk (reden van uitmaken o.a.) en zegt dan wel dat het niet goed uitkomt enzo.
Mail.. geen idee of hij die leest Misschien ooit wel haha, maar niet binnen een bepaald tijdsbestek.
Dusja.. een brief schrijven.. Ik weet het niet.. Ik zou liever persoonlijk met hem willen spreken, dus dan is de telefoon handiger. Maar dat komt op mij zo ontzettend raar over :S... dan bel je : sorry maar ik wil niet verder met je... hang je weer op en that's it.. ?
Het is mijn eerste vriend, dus uitmaak-ervaringen heb ik nog niet,pppfff
Mail.. geen idee of hij die leest Misschien ooit wel haha, maar niet binnen een bepaald tijdsbestek.
Dusja.. een brief schrijven.. Ik weet het niet.. Ik zou liever persoonlijk met hem willen spreken, dus dan is de telefoon handiger. Maar dat komt op mij zo ontzettend raar over :S... dan bel je : sorry maar ik wil niet verder met je... hang je weer op en that's it.. ?
Het is mijn eerste vriend, dus uitmaak-ervaringen heb ik nog niet,pppfff
zaterdag 14 maart 2009 om 18:46
Ruim 2 maanden heb ik mijn ex vriend voor het laatst gezien. Er was niks aan de hand. Dat dacht ik dus.
Hij heeft nooit meer iets laten horen. Ik heb 1 keer gebeld en 1 keer een sms gestuurd. Dus het was mij duidelijk; het is opgezegd door hem d.m.v. lullig gedrag. Had hij een toespraak gehouden dan was dat, natuurlijk, ook niet goed gevallen bij mij. Want ik ben was van mening dat er niks was. Soms denk ik er nog wel aan maar het is zoalss het is; voorbij. En ik hoef geen brief, mail,sms, gesprek of telefoontje van hem omdat nog eens te horen/lezen.
Hij heeft nooit meer iets laten horen. Ik heb 1 keer gebeld en 1 keer een sms gestuurd. Dus het was mij duidelijk; het is opgezegd door hem d.m.v. lullig gedrag. Had hij een toespraak gehouden dan was dat, natuurlijk, ook niet goed gevallen bij mij. Want ik ben was van mening dat er niks was. Soms denk ik er nog wel aan maar het is zoalss het is; voorbij. En ik hoef geen brief, mail,sms, gesprek of telefoontje van hem omdat nog eens te horen/lezen.
zaterdag 14 maart 2009 om 18:50
Je verzint smoezen, je wilt de makkelijkste weg kiezen en daar graag excuses voor hebben. Je wilt zelfs hém de schuld geven van het op een nare manier uitmaken.
Ik vind dat als je nog enig respect hebt voor je partner, dat je hem belt, zegt dat je hem zeer dringend wilt spreken. Accepteer geen ´ik heb het druk´. Als jij genoeg duidelijk maakt het dat belangrijk is zal hij daar best naar luisteren en als dat écht niet lukt kun je ook aan de telefoon zeggen wat er mis is. Maar dan nóg zou je een afspraak moeten maken omdat het nou eenmaal wél zo netjes is om iemand face to face uitleg te geven.
De relatie is voor 50% jóuw verantwoordelijkheid, dus je hebt de plicht om het op een normale, respectvolle manier uit te maken.
Ik vind dat als je nog enig respect hebt voor je partner, dat je hem belt, zegt dat je hem zeer dringend wilt spreken. Accepteer geen ´ik heb het druk´. Als jij genoeg duidelijk maakt het dat belangrijk is zal hij daar best naar luisteren en als dat écht niet lukt kun je ook aan de telefoon zeggen wat er mis is. Maar dan nóg zou je een afspraak moeten maken omdat het nou eenmaal wél zo netjes is om iemand face to face uitleg te geven.
De relatie is voor 50% jóuw verantwoordelijkheid, dus je hebt de plicht om het op een normale, respectvolle manier uit te maken.
zaterdag 14 maart 2009 om 18:54
Ik zou in ieder geval een poging wagen: hem bellen en vertellen dat je langs wilt komen en dat dat belangrijk voor je is. Óf jullie maken dan een afspraak e je kunt het hem persoonlijk vertellen óf hij wil niet met je afspreken (te druk etc, zoals jij schrijft) en dan doe je het ter plekke telefonisch.
Peas on earth!
zaterdag 14 maart 2009 om 19:01
jaajajaa nu krijg ik gelijk al oordelen dat ik hem de schuld wil geven en smoezen verzint... terwijl niemand hier weet hoe alles in elkaar zit. Die reacties hoefde ik ook niet dus ik wilde alleen suggesties.
Goed, ik ga hem bellen en proberen een afspraak te maken
(al heeft hij aangegeven heel maart niet te kunnen....) Als hij inderdaad geen moeite toont om af te spreken, dan ga ik het wel heel laf via de telefoon doen. Dat is dan niet anders
Zou wel het heel vervelend vinden als het via de telefoon moest gaan, maar ik wil er niet mee rond blijven lopen totdat hij tijd heeft.
(al heeft hij aangegeven heel maart niet te kunnen....) Als hij inderdaad geen moeite toont om af te spreken, dan ga ik het wel heel laf via de telefoon doen. Dat is dan niet anders

zaterdag 14 maart 2009 om 19:05
quote:sweetcandy schreef op 14 maart 2009 @ 19:01:
jaajajaa nu krijg ik gelijk al oordelen dat ik hem de schuld wil geven en smoezen verzint... terwijl niemand hier weet hoe alles in elkaar zit. Die reacties hoefde ik ook niet dus ik wilde alleen suggesties.
Zou wel het heel vervelend vinden als het via de telefoon moest gaan, maar ik wil er niet mee rond blijven lopen totdat hij tijd heeft.als hij tóch steeds aan geeft niet te kunnen, dan zit er niks anders op om hem te bellen. ik vind dat dan overigens niet laf (mits je alle andere wegen hebt geprobeerd)

zaterdag 14 maart 2009 om 19:05
Dat is dus flauwekul, je krijgt suggesties, maar geen suggesties die je aanstaan. Je wilt kennelijk alleen maar horen dat je hem gewoon even moet smsen en dat dat een prima oplossing is. Ik denk alleen dat je gewoon niet gek veel moeite gaat doen om een afspraak te maken. Je klinkt alsof je je al voorgenomen hebt om het hoe dan ook door de telefoon te doen. Moet je zelf weten hoor, maar open je nou een topic om er zelf wijzer van te worden of om je bevestiging te krijgen voor wat je al gepland hebt?
zaterdag 14 maart 2009 om 19:06

zaterdag 14 maart 2009 om 19:19
Als de afstand maar 300 km is (ik dacht dat ie aan de andere kant van de wereld zou zitten voor z'n werk dat je dat als excuus gebruikt om niet persoonlijk langs te gaan) bel hem dan en zeg hem dat je hem NU iets wilt vertellen en graag face2face. Als hij dan nog zegt dat ie geen tijd heeft om langs te komen of om jou te ontvangen dan zeg je 't 'm door de telefoon dat het voor jou over is omdat geen tijd voor elkaar hebben geen basis is voor 'n relatie.
zaterdag 14 maart 2009 om 19:20
Bellen, zeggen dat je hem wilt zien, dat het belangrijk is en naar hem toe wilt komen (hem naar jou toe laten komen vind ik not done, je laat iemand niet 300 km heen en 300 km terug rijden voor de mededeling "Het is uit"). Kan hij niet, dan geef je aan dat je denkt niet verder te willen met de relatie, maar dat je daar met hem persoonlijk over wil praten. Geeft hij dan nog geen sjoege, dan maak je het telefonisch uit.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

zaterdag 14 maart 2009 om 19:23
Als 'n man waarmee ik 'n relatie heb een hele maand geen tijd heeft voor mij, en niet omdat ie ver weg in 't buitenland zit, dan beschouw ik de relatie als over. Misschien moet je gewoon helemaal niets meer van je laten horen als hij jou zo verwaarloost en doorgaan met je leven zonder hem, laat hem dan maar op z'n neus kijken als hij over 3 maanden misschien opeens weer 'ns zin heeft in 'n neukpartijtje met je en bij je voor de deur staat.
Bedenk me dat hij misschien op dit moment wel de zelfde tactiek hanteert om jou te lozen...
Bedenk me dat hij misschien op dit moment wel de zelfde tactiek hanteert om jou te lozen...

zaterdag 14 maart 2009 om 22:22
Helemaal niks meer van je laten horen en iemand in onzekerheid laten, zoals iemand hier suggereerde, lijkt me geen goed idee. Is erg lullig om zo te doen. Ik denk dat het beste idee is om naar hem toe te rijden en het hem te zeggen. Hij is toch ooit weleens thuis??? Al is het maar om de planten water te geven?
En als je dat niet ziet zitten, dan gewoon telefonisch. Veel meer suggesties zijn er gewoon niet, vrees ik.
En als je dat niet ziet zitten, dan gewoon telefonisch. Veel meer suggesties zijn er gewoon niet, vrees ik.