Hoe vaak "daten" jullie?

01-10-2008 21:34 3 berichten
Aanstaande vrijdag gaan we weer lekker een filmpje pakken en daarna duiken we nog even de dorpskroeg in. Fijn weer even met elkaar en filmpje kijken vinden we allebei heerlijk. Hoeven we tenminste niets tegen elkaar te zeggen of te zien

Ik vroeg me af hoe vaak jullie tijd maken voor elkaar en of dat dan echt weggaan is of gewoon lekker thuis, kaarsje aan. Vindt je het moeilijk en schiet het er vaak bij in? Merk je dat het allemaal anders is nu (eventueel door komst van kids of drukker wat werk betreft) en wil je er wat aan doen maar komt het er niet van? Of zijn er echt vaste datums waarop jullie ALTIJD tijd maken voor elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan geregeld uit (ongeveer 1 keer per 2 weken schat ik) maar ook als we doordeweek thuis gewoon samen op de bank liggen voelt dat aan als intiem samenzijn. We geven commentaar op het journaal, op de reclames, we hebben lol, we bespreken dingen van het werk, onze kinderen en kleinkinderen, alles wat ons bezighoudt. En intussen lig ik met mijn hoofd op de benen van mijn man en geeft hij mij een lekkere schoudermassage, of omgekeerd. (En dikwijls ook een intiemere 'massage' ) Dat voelt echt wel als 'tijd voor elkaar' aan, maar die hoeven we dus niet te 'maken', die is er vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben minimaal 2/3 dagen in de week dat we heerlijk samen op de bank hangen, uit eten gaan of de kroeg induiken.

Maar wij hebben geen kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven