Hoe verder na lezen SMS?

10-07-2009 17:14 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al zo'n 5 maanden een relatie met mijn vriendin. We hebben vorige maand een weekje vakantie geboekt samen, nu merk ik dat zij de laatste tijd wat afstandelijk is, ze is constant bezig met haar telefoon, staart wat voor zich uit.

Als ik gebeld word of een smsje ontvang, wil zij altijd weten wie het is en wat er in het smsje staat. Zo ben ik totaal niet. Als zij een sms krijgt dan ben ik daar niet nieuwsgierig naar, helaas is dat veranderd aangezien ze nu, in mijn ogen, wel extreem veel aandacht besteed aan haar telefoon. Vanochtend toen ze ging douchen heb ik (ik ben nog steeds verbaasd dat ik dat heb gedaan) haar smsjes gelezen.

Ze heeft van hetzelfde nummer meerdere smsjes ontvangen (en ook beantwoord) met een gast die haar mist, haar wil zien en dat hij constant aan haar moet denken.

Ik voel me hier best kut om, het maakt het wel minder erg dat ik 'stiekem' haar smsjes heb gelezen, maar wat moet ik nu? Vanavond komt ze weer bij me langs, moet ik haar hier mee confronteren? Ik heb het nummer van die persoon opgeslagen en was van plan om dat nummer te bellen als zij er is, en haar de telefoon te geven.

Graag advies!

b.v.d.
Ja,confronteren!

Ondanks dat het niet zo netjes is dat je in haar telefoon hebt lopen snuffelen...je weet het nu en m.i. heb je wel recht op een beetje uitleg.

Niet dat telefoonnr bellen als je de boel niet wilt laten escaleren!

Misschien heeft ze wel een goede uitleg...
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 10-07-2009 17:24
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:broes schreef op 10 juli 2009 @ 17:14:

Vanavond komt ze weer bij me langs, moet ik haar hier mee confronteren? Ik heb het nummer van die persoon opgeslagen en was van plan om dat nummer te bellen als zij er is, en haar de telefoon te geven.

Graag advies!

b.v.d.Echte aanrader om gelijk op die toer te gaan! Dat zal de verstandhouding absoluut ten goede komen!
Eerst de confrontatie aan gaan. Niet netjes dat je haar sms-jes hebt gelezen, maar geen 'spelletje' spelen door het nummer te bellen en dan haar de telefoon geven.
quote:niknaam schreef op 10 juli 2009 @ 17:20:

[...]

Echte aanrader om gelijk op die toer te gaan! Dat zal de verstandhouding absoluut ten goede komen!Het cynisme druipt er van af... Misschien waren het wel de emoties. Ik zie mezelf dat eigenlijk niet doen...
confronteren lijkt me de beste optie, dan krijg je tenminste duidelijkheid
Inderdaad niet netjes, stiekem haar smsjes lezen. Maar haar ermee confronteren lijkt me wel verstandig, zo kan je ook niet verder. Maar wel op een goede manier, geen spelletjes zoals JonnaX zegt.
Gewoon eerlijk zijn. Dat je haar sms-jes hebt gelezen, dat dat niet netjes van je was, maar dat je merkte dat ze afstandelijk was de laatste tijd. En wie die ander dan precies is.
Zeker vragen hoe het zit.

Ik zou geen moment rust hebben zolang ik niet weten zou hoe dit zit...
Je vakantie onmiddellijk annuleren.
Misschien is het een ex?

En wat smste ze dan terug,ging ze er gretig op in of waren de antwoorden neutraal?

Je had het over een nummer,niet dat hij met naam genoemd wordt...dat zou dan betekenen dat ie niet eens in haar telefoonboek staat opgeslagen...

Flirten kán heel onschuldig zijn...
quote:biebelie schreef op 10 juli 2009 @ 17:36:

Misschien is het een ex?

En wat smste ze dan terug,ging ze er gretig op in of waren de antwoorden neutraal?

Je had het over een nummer,niet dat hij met naam genoemd wordt...dat zou dan betekenen dat ie niet eens in haar telefoonboek staat opgeslagen...

Flirten kán heel onschuldig zijn...

Ze ging er op in, ze wilde met hem afspreken en vroeg of ze hem gister 20:00 wilde meeten, maar hij had niets van zich laten horen entoen was ze met mij dus zou het sowieso niet door gaan. Ze heeft nog gesmst dat ze het jammer vond niets van hem gehoord te hebben...

Ik weet zeker dat het meer dan een flirt is...

Edit: Volgens mij staat zijn nummer er expres niet in, zo dat ik er eventueel niet achter zou komen. Ik denk ook dat als ze straks komt, dat ze de smsjes gewist heeft.
Rot voor je Broes

Lullig gezegd,maar als ze je dit na 5 maanden al flikt kun je haar beter kwijt zijn.
Hoelaat komt ze?

PS dit voorspelt niet veel goeds (smsjes):(
Eerst zou ze er rond 20:00 zijn, maar moest nog 'wat' doen.. Pas rond 23:00 is ze er...
Wees gewoon eerlijk en vertel waarmee je zit, anders ga jij strx afstandelijk doen en dan zijn jullie helemaal nergens.
quote:Stoeptegel schreef op 10 juli 2009 @ 17:33:

Je vakantie onmiddellijk annuleren.nee joh, zonde! gewoon met 'n goede vriend gaan!
quote:broes schreef op 10 juli 2009 @ 17:56:

Eerst zou ze er rond 20:00 zijn, maar moest nog 'wat' doen.. Pas rond 23:00 is ze er...

Hier krijg ik jeuk van. Ze moet nog wat doen......

Ik wens je sterkte straks!
Hai Broes,

Na vijf maanden dit.....

Ik vind het vroeg, wat vind je zelf?

Niet dat het minder erg is als je al langer bij elkaar bent maar als zij nu al SMS-t met een man die haar mist en met wie ze - achter je rug - afspreekt, dan denk ik niet echt dat de liefde erg diep zit.

Zou het haar ex kunnen zijn waar ze nog niet overheen is?

Exen willen nog wel eens een rol spelen als er na een tijdje uit elkaar te zijn geweest een nieuwe partner is in het leven van een van beiden. Dan gaat men vergelijken en de ex missen. Niet dat die ex relatie nou per se beter was maar de nieuwe partner is níet de ex en die kun je nu eenmaal nog lang missen. Zou dat aan de hand kunnen zijn?

In ieder geval zou ik haar vertellen wat je hebt gedaan, gewoon straight, to the point en op de man af. Je hebt geconstateerd dat ze afwezig is, dat ze afstandelijk is en je kreeg je vermoedens, die na het lezen van die SMS-en er niet minder op zijn geworden. Hoe zit dat en hoe verder?

Heel rot voor je Broer, sterkte!
quote:eleonora schreef op 10 juli 2009 @ 18:38:

Hai Broes,

Na vijf maanden dit.....

Ik vind het vroeg, wat vind je zelf?

Niet dat het minder erg is als je al langer bij elkaar bent maar als zij nu al SMS-t met een man die haar mist en met wie ze - achter je rug - afspreekt, dan denk ik niet echt dat de liefde erg diep zit.

Zou het haar ex kunnen zijn waar ze nog niet overheen is?

Exen willen nog wel eens een rol spelen als er na een tijdje uit elkaar te zijn geweest een nieuwe partner is in het leven van een van beiden. Dan gaat men vergelijken en de ex missen. Niet dat die ex relatie nou per se beter was maar de nieuwe partner is níet de ex en die kun je nu eenmaal nog lang missen. Zou dat aan de hand kunnen zijn?

In ieder geval zou ik haar vertellen wat je hebt gedaan, gewoon straight, to the point en op de man af. Je hebt geconstateerd dat ze afwezig is, dat ze afstandelijk is en je kreeg je vermoedens, die na het lezen van die SMS-en er niet minder op zijn geworden. Hoe zit dat en hoe verder?

Heel rot voor je Broer, sterkte!

Ik zou het niet weten of het een ex is van dr of niet, maar daar zal ik vanavond wel achter gaan komen denk ik. Het is heel vreemd eigenlijk. Als ik met haar ga stappen, komt ze vaak bekenden tegen en 99% van die bekenden zijn jongens die ook een oogje op dr hebben, maar dan zegt ze altijd dat ze al een vriend heeft en stelt ze me zelfs voor. (Dit heb ik ook gehoord van maten van me die haar tijdens het stappen zien als ze met vriendinnen wat aan het drinken is.(vandaar dat ik ook nooit jaloers ben op dr)

Maar dit zou inderdaad zomaar ineens een oude vlam van haar kunnen zijn, we'll see....

Thanks voor de support trouwens
Laat je weten hoe het gegaan is?
Waarom bel je haar niet gewoon en zeg je dat je haar graag wat eerder wil zien omdat je wat te bespreken/vragen hebt...?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Jeetje, wat lullig voor je. In ieder geval heel veel succes en sterkte. Ik ben benieuwd wat ze zegt...
Rond 21.00 met een afgeschermd nummer die gast bellen en vragen of je ..... even mag spreken, als hij je naam vraagt een naam geven van een bekende van haar,dan heb je kans dat ze de foon aanneemt en weet jij waar je aan toe bent.

Sterkte!!
quote:ronniemitchel schreef op 10 juli 2009 @ 19:02:

Rond 21.00 met een afgeschermd nummer die gast bellen en vragen of je ..... even mag spreken, als hij je naam vraagt een naam geven van een bekende van haar,dan heb je kans dat ze de foon aanneemt en weet jij waar je aan toe bent.

Sterkte!!

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar ik wacht het wel gewoon af.

Ik laat vannacht/morgen wel weten hoe het gegaan is.

Ze blijft trouwens slapen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven