Hoe versier ik hem?

14-07-2008 01:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als het om leuke mannen gaat, ben ik ontzettend verlegen. Ikben slecht in flirten, bang om afgewezen te worden en ontzettend onhandig als ik verliefd ben. Met als gevolg dat ik tot nu toe nog nooit iemand versierd heb, ik ben altijd versierd.

Nu heb ik een erg leuke man op mijn werk rondlopen, die over twee weken weg is. Ik heb dus niet veel tijd en wil graag mijn puberale, passieve houding kwijtraken en actie ondernemen. Maar ja, hoe doe ik dat? In het dagelijks leven ben ik trouwens wel zelfverzekerd. En niet zestien jaar oud, maar dertig...

Wie weet raad? Wat zal ik doen, hoe kom ik van mijn gestotter af (als hij me zo indringend aankijkt met z'n mooie blauwe kijkers ben ik serieus vergeten waar ik ook alweer over aan het praten was) , wat kan ik doen om mijn onzekerheid kwijt te raken, hoe versier ik hem?
quote:petit1968 schreef op 10 januari 2010 @ 01:12:

Je weet het nooit met mannen die een vriendin hebben. Misschien is het inderdaad aflopend en wat ik vaak zie: mannen moeten eerst een andere vrouw hebben of leuk vinden voordat ze de stap durven nemen hun relatie uit te maken......succes. Geef niet zomaar op en hou hem in het oog.Huh?? Dit topic is redelijk oud. En al was het van gister...dan nog zie ik de link niet met de vraag van TO. In het verkeerde topic gepost?
Ohhh lekker irritant dit!
Ja had ik van de week ook. Zat ik op een topic te reageren wat al minstens een jaar oud was duh! Omdat er iemand weer in gepost had voor mij dus.

Maar al aan de man Muppet?
quote:petit1968 schreef op 10 januari 2010 @ 01:12:

Je weet het nooit met mannen die een vriendin hebben. Misschien is het inderdaad aflopend en wat ik vaak zie: mannen moeten eerst een andere vrouw hebben of leuk vinden voordat ze de stap durven nemen hun relatie uit te maken......succes. Geef niet zomaar op en hou hem in het oog.Los van het feit dat het hier om een 2 jaar oud topic gaat, vind ik dit echt een waardeloze poging tot een bijdrage.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Dit topic is 1,5 jaar oud....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Of je zegt: je gaat hier weg maar niet uit mijn leven...............
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven