hoe versier ik mijn collega

29-11-2023 21:46 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
x
coolbestfruitontbijt wijzigde dit bericht op 26-03-2024 21:26
0.00% gewijzigd
O, hier was al een topic over. Dat liep heel leuk af. Die TO had haar collega te eten gevraagd. Eerst wilde de collega geen relatie, maar later toch wel.
Gevonden:

viewtopic.php?t=490979&p=34022982&start=#p34022982
Op de kerstborrel dronken vieren en toevallig samen ergens in een (hotel)bed belanden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kerstkaart met een door chatgpt gegenereerd gedicht erin?

Tevens tvp
bijtie schreef:
29-11-2023 22:01
Kerstkaart met een door chatgpt gegenereerd gedicht erin?

Tevens tvp
Nee @(
Alle reacties Link kopieren Quote
Perfecte timing ja, kerst/eindejaarsborrel :cheers:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik heb me ooit na een dergelijke borrel naar de bushalte laten lopen door hem (“toevallig” tegelijk vertrokken). Hij heeft me de ochtend erna thuisgebracht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ideale periode nu, kerstborrel/etentje is een goede gelegenheid om een ander soort praatje aan te knopen. Dan merk je snel genoeg of de interesse wederzijds is!

Go for it🫢 5 jaar geleden ging ik heel toevallig per ongeluk expres langs die ene leuke collega zitten bij een etentje en nog geen seconde spijt van, 4 jaar getrouwd en 2 kinderen rijker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet hoe ik onze gesprekken op werk die werkgerelateerd zijn kan omzetten naar iets anders.

Dus meer dan ‘is die rapportage al verstuurd/heb jij die order al ingepakt/ik ga een vergadering inschieten (..) over bladiebla, dan weet je dat alvast’ heb je nog niet gehad?

Waar komt je crush dan vandaan?
Om zijn hipsterknot, dat hij weet wat je in je koffie hebt, dat hij altijd geld ophaalt voor als een collega bevallen is ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het lijkt me niet zo moeilijk om te vragen of hij nog weekendplannen heeft en dan na het weekend diezelfde onderwerpen weer aanhalen (hoe was het bij je nichtje? Gewonnen met voetbal? Bijgekomen van je feestje? De schoenen die je zocht nog gevonden?).
Week erna wordt het nog makkelijker: ga je weer naar een wedstrijd? Weer een rustig weekend gepland? Haal je je schaatsen al uit het vet?

Wel makkelijker gezegd dan gedaan als je nerveus bent in zijn bijzijn, want het is makkelijker als het heel spontaan overkomt…..
Alle reacties Link kopieren Quote
Face to face contact maken en hem jouw onverdeelde aandacht geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
...
mis_poes wijzigde dit bericht op 29-11-2023 23:01
Reden: Verkeerde topic
99.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Kom ff in mijn topic kijken, genoeg tips. :cheer: Leuke kerstkaart misschien?
Snuf schreef:
29-11-2023 23:30
Kom ff in mijn topic kijken, genoeg tips. :cheer: Leuke kerstkaart misschien?

Jij mag pas weer advies geven als je zelf wat vaart maakt en bij de volgende stap bent. 8-)

(En ik hou van dit soort topics.) :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
Je van je gezelligste kant laten zien op de kerstborrel! En de komende tijd alvast eens wat gesprekjes voeren, op maandag bv: lekker weekend gehad? Nog wat leuks gedaan? Niet alleen maar over werk praten praten hoor dan schiet het niet op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon een gezellig praatje maken tijdens het werk of de lunchpauze. Stel een paar geïnteresseerde vragen en kijk of je in zijn antwoorden een opening kan vinden om samen iets te gaan doen. Een oliebol eten bij die kraam verderop in de straat, samen schaatsen, of naar een horrorfilm omdat jullie daar beide van houden, ik zeg maar wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het gesprek kan toch geleidelijk van werkgerelateerd naar persoonlijker gaan? Overigens, als je heel aardig, vriendelijk en open bent dan interpreteren veel mannen dat als persoonlijke belangstelling.

Dus in de meeste gevallen is dat laatste genoeg om hem meer over zichzelf te laten vertellen.

Ik zou telkens doorgaan op waar hij zich mee bezig houdt, blijk geven je te herinneren wat hij gezegd heeft en later terugkomen op iets wat hij heeft verteld. Dat is attent.

Het moet natuurlijk wel wederzijds worden. Gebeurt dat niet dan is dat een teken dat het niet goed gaat met je avances. Succes! :)
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
29-11-2023 21:56
Op de kerstborrel dronken vieren en toevallig samen ergens in een (hotel)bed belanden.
Of bezemkast
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
30-11-2023 12:35
Of bezemkast
Kan ook. Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een bed ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou proberen om het gesprek wat persoonlijker te maken.

De komende feestmaand heeft meer dan genoeg excuses daarvoor. Krijgen jullie een sinterklaasattentie van het werk? Mooi onderwerp. Plannen voor de kerstdagen? Vrij tussen kerst en O&N (zeker als je elkaar vaker ergens voor nodig hebt, voor de 'planning')? Plannen voor Sinterklaas? Morgen starten met een adventkalender? Heb je je schoen al gezet?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Joehoe TO, hoe is het verder gegaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
x
coolbestfruitontbijt wijzigde dit bericht op 26-03-2024 21:25
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed gesprek. Lekker duidelijk. 😂
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké..., zo reageer ik dus ook. Als het een 'geliefde' is, familie-lid, vriendin of ' who-ever'.

Strekking van het vraagteken is volgens mij: 'wat wilde je zeggen?' Of dat betekent het in elk geval bij mij!

Maar ja, of dat bij mannen ook zo werkt weet ik niet. Want ik ben -heel erg- een vrouw 😂

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven