Hoe versier ik mijn makelaar....sleepless in Rdam

31-05-2009 04:54 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Momenteel zoek ik een appartement en heb nu een hele leuke makelaar ontmoet Hij is rond mijn leeftijd schat ik zo - tussen de 29 - 32.

Hij heeft me het huis laten zien en zei dat hij me zou bellen om andere app. te bekijken die wat meer bij mij passen / smaak.

Afin, 's avonds dezelfde dag nog kwam ik hem tegen in een discotheek. Hij had me niet gebeld maar in de discotheek kwam hij naar mij toe en zei dat het leuk was om me te ontmoeten in die discotheek vooral omdat hij zou bellen maar het té druk had. Hij gaat me dinsdag bellen voor bezichtigingsafspraken, had hij gezegd.

Ik weet niet precies hoe ik dit moet aanpakken. Ik weet ook niet of hij een vriendin heeft maar ik weet wel hoe ik dat kan vragen n.a.v. ons 1ste (en enige, tot nu toe) bezichtigingsafspraak - hij woont ook in dezelfde wijk - dus onder het mom van: is het veilig, leuk wonen bla bla en vind je vriendin dat ook? Zal ik er achter komen hoe en wat maar dan is de grootste uitdaging hoe versier ik hem of maak ik hem duidelijk dat ik hem wel wil leren kennen buiten de bezichtigingsafspraken.

Hebben jullie enig idee? Tips & trick zijn meer dan welkom. Ter info, uhmm ik ben een verlege type die outgoing is wanneer ze een man niet leuk vind :S
Als ik jou was, zou ik voorlopig even niets doen. Je hebt een zakelijke deal met hem, hij gaat als het goed is geld aan jou verdienen en ik zou dat op dit moment niet vermengen met romantiek of pogingen daartoe. Als je een huis gekocht hebt en de zakelijke kant is afgewikkeld kun je natuurlijk een poging wagen. In de tussentijd natuurlijk wel je ogen en oren open houden :-).
ja, ik zou eerst in stilte van zijn aanblik genieten en als je slaagt voor een huis dan heb je geen zakelijke verbintenis meer en kun je je gang gaan.

maar eerst maar eens checken of ie een vriendin heeft, zo ja, snel vergeten die hap.
Sleepless van een makelaar? Pfffff ga slapen!

Oh en het is enfin!
De tandarts ,de psycholoog,de makelaar is het in de mode ofzo?
ja , de kapper is helemaal uit.
meiden zijn tegenwoordig beter op hun toekomst voorbereid ghe ghe, het idee dat als je haar maar goed zit is overgewaait, als je creditcard maar saldo heeft is het nu.
quote:superstar_2 schreef op 31 mei 2009 @ 08:15:

De tandarts ,de psycholoog,de makelaar is het in de mode ofzo? Crisistijd! Dan zijn de bakker en gamma-boy wat uit de gratie
quote:sarah2ndlife schreef op 31 mei 2009 @ 08:33:

meiden zijn tegenwoordig beter op hun toekomst voorbereid ghe ghe, het idee dat als je haar maar goed zit is overgewaait, als je creditcard maar saldo heeft is het nu.Aah dus binnenkort kunnen we een topic verwachten over de bankdirekteur die zo lekker is..
Bankdirecteuren zijn helemaal uit de gratie! We kunnen bijna een hele pijler vullen met "Verliefd op ..." topics.

Verder helemaal eens met voorgangers: even afwachten. Hij heeft je telnummer dus laat hem maar bellen, danwel puur zakelijk, danwel voor meer romantische aangelegenheden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:superstar_2 schreef op 31 mei 2009 @ 08:49:

[...]

Aah dus binnenkort kunnen we een topic verwachten over de bankdirekteur die zo lekker is.. Zalm ???? bah!!!
quote:sarah2ndlife schreef op 31 mei 2009 @ 09:01:

[...]

Zalm ???? bah!!!Heeeerlijk!
hmm, ik denk dat een makelaar nou ook weer niet echt een flinke catch is qua volle portemonee..huizenmarkt is nou niet bepaald een goed lopende zaak..

Misschien een leuke advocaat..! Of arts...
quote:sarah2ndlife schreef op 31 mei 2009 @ 08:32:

ja , de kapper is helemaal uit.Die is meestal homo.
Begint een beetje afgezaagd te worden dit....
'Is het veilig, en vindt je vriendin dat ook?' Are you serious?

Prima als je zo doorzichtig wilt zijn, maar ik hoop toch niet dat je denkt dat dit een logische vraag is.
Eeh?? Waarom moeilijk doen? En waarom eerst 'het zakelijke' regelen?

Als je die man interessant vind laat het dan gewoon weten, Hij zal je echt geen 17 procent korting op een huis geven, of hij je nu leuk vindt of niet.

...al die verloren romances omdat mensen bang zijn een blauwtje te lopen..wie schiet daar nu iets mee op?

Dus: nodig hem gezellig op de koffie op een neutraal terrein, dan kun je alle kanten op.....succes!
Zou zo leuk zijn als dit een keer een verhaal is van een bekende forummer, zodat je weet dat je niet aan integriteit hoeft te twijfelen.

Wéér het eerste bericht... is er ergens een weddenschap gaande ofzo?
hey ik dacht dat de beroepen op waren?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Buurman-tandarts-makelaar...

Yeah right
Boring.
''hoe jaren 70 dit........''
O god, zou je niet eerst van je getrokken kies bijkomen?

Kunnen wij onze batterijen ook weer opladen.
quote:sarah2ndlife schreef op 31 mei 2009 @ 08:33:

meiden zijn tegenwoordig beter op hun toekomst voorbereid ghe ghe, het idee dat als je haar maar goed zit is overgewaait, als je creditcard maar saldo heeft is het nu.

Whaha, nou laat ik je wat zeggen. Ik verdien beter dan de gemiddelde man dus dat is het niet :D

Jammer dat er zulke negatieve mensen zijn! Toevallig is het een makelaar want het had ook makkelijk mijn trainer oid kunnen zijn. Ik werk keihard en heb weinig tijd om leuke mannen te ontmoeten dus als ik er eentje tegenkom via mijn werk, huizenjacht of waar dan ook tja dan grijp ik die kans. We kunnen niet allemaal huisvrouwtjes zijn en tevreden zijn met minder! ;) haha
quote:Charly schreef op 31 mei 2009 @ 10:36:

hmm, ik denk dat een makelaar nou ook weer niet echt een flinke catch is qua volle portemonee..huizenmarkt is nou niet bepaald een goed lopende zaak..

Misschien een leuke advocaat..! Of arts...Helemaal mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven