Hoe vind ik de kracht?
zaterdag 31 maart 2012 om 23:51
Hallo allemaal, ten eerste heb ik geen enterknop op mijn mobiel meer dus zal dit een beetje een onoverzichtelijke tekst worden. Zal proberen het kort te houden..
. Ik heb een relatie van 2 jaar en 8 maanden. Morgenavond heb ik een Goed Gesprek met mijn vriend over hoe het gaat met ons.. Nou gaat het al erg lang niet denderend, helaas. En eigenlijk ben ik er zelf redelijk van overtuigd dat ik het niet meer wil. Ik wil wel heel graag onze verliefdheid terug, de passie, de liefde voor hem, maar ik weet niet of ik er nog in geloof. Ik wil het morgen dus uitmaken (ik verwacht dit van zijn kant ook een beetje). Toch zijn er heel af en toe nog lichtpuntjes. En natuurlijk de angst voor een toekomst zonder hem. Dat maakt me onzeker over of ik het wel kan, morgen.. En of ik mijn boodschap wel overtuigend over kan brengen. Ik ben gewoon bang dat ik dichtklap, of in mijn schulp kruip, en mezelf zal verloochenen.. En stiekem een soort van bang dat hij "sterker" is of dat ik enorme spijt krijg van deze beslissing.. Waar vind ik de kracht om te zeggen wat ik voel? En voel ik het wel echt? Hoe pak ik dit goed aan? En hoe ga je op een respectvolle manier uit elkaar? Of twijfel ik nog te veel? Zou graag wat ervaringen delen.
zondag 1 april 2012 om 00:07
zondag 1 april 2012 om 00:11
Hahaha! Nog niet eens aan gedacht..
bedankt voor jullie reacties! Jellyfish: Misschien hoeven we niet meteen een knoop door te hakken. Maar we twijfelen allebei al erg lang, waardoor het voor mijn gevoel nu tijd is om er voor te gaan of niet meer. En er voor gaan voelt als de minst mogelijke optie; we trekken allebei maar niet dezelfde kant op
. We zijn gewoon erg uit elkaar gegroeid en doen liever ons eigen ding en zijn liever met andere vrienden dan met elkaar.
zondag 1 april 2012 om 09:27