Hoe / waar / wanneer scoren jullie dates?

08-03-2010 22:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er staan hier op het Viva forum genoeg spannende verhalen over verschillende dates met positieve, dan wel iets minder positieve afloop. Wat ik me dan altijd afvraag, waar zijn jullie diegene tegengekom en hoe hebben jullie die eerste date geregeld? Ik heb namelijk het idee dat mijn sociale leven qua gewone vrienden en vriendinnen wel goed zit, maar dat het er qua 'daten' (in de zin van 1-on-1 met iemand afspreken, wetende van beiden kanten dat er misschien meer van zou kunnen komen) nooit echt van komt. Dus lieve lezers, hoe regel je een date?
Ik date weinig, maar als ik date is t meestal van een feestje, is ook wel makkelijk om mensen te ontmoeten, je kletst eens wat...

Verder paar keer via werk iemand ontmoet, één keer een collega, één keer een klant (in een situatie waarin dat geen bezwaar opleverde).
Ten eerste: ik ben geen meisje..

Ten tweede: datingsite?
quote:SpaceBunny schreef op 08 maart 2010 @ 22:39:

Dus beste jongens en meisjes, hoe scoor je een date?Misschien op het yes-forum vragen of volwassen worden en het scoren achterwege laten?!
Meisje......DAMN, zo ben ik lang niet genoemd zeg!

Voel me weer helemaal 16
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gebeurt niet zo vaak, maar tijdens uitgaan...
Waar je een chickie kunt scoren vraag je je af?

Geen idee, ik scoor mijn date gewoon thuis, ligt naast me in bed. Heel saai eigenlijk
Dat zeg ik....
Goeie vraag, vraag ik me ook af.

Ik ben geen kroegtijger en dat beperkt de mogelijkheden al wat. Alle cursussen die ik heb gedaan, kom ik bijna alleen vrouwen tegen (of gebonden mannen).

Op mijn werk lopen enkel mannen die te oud voor me zijn en jongetjes die te jong voor me zijn rond.

BTW: ook érrug volwassen reactie ML!
quote:donnaatje78 schreef op 08 maart 2010 @ 22:48:

BTW: ook érrug volwassen reactie ML!ik weet het meisje ipv mevrouw, is soms wel weer leuk!
@ donnaatje; jij zou wel gecharmeerd zijn van gescoord worden?
Als ik mij dat ga afvragen kom ik niemand tegen. Ben ik in het geheel niet met dit vraagstuk bezig, dan moet ik ze van mij afslaan...

(Bijna dan... )
Alvast bedankt voor de reacties, probeer mijn bericht verder aan te passen. Als jullie een 'volwassener' alternatief weten voor 'scoren' hoor ik het graag (was het eerste woord wat bij me opkwam).
quote:marie_liselotte1981 schreef op 08 maart 2010 @ 22:52:

@ donnaatje; jij zou wel gecharmeerd zijn van gescoord worden?Meis, ik ben al zo lang niet gescoord, ik zou al blij zijn als ik in de voorbeschouwingen werd meegenomen.
quote:donnaatje78 schreef op 08 maart 2010 @ 22:54:

[...]

Meis, ik ben al zo lang niet gescoord, ik zou al blij zijn als ik in de voorbeschouwingen werd meegenomen.Ik heb het even nagevraagd en mijn vriend was beledigd...hij noemt mij wel 'zijn meisje'. @ TO, zie je wat je nu weer doet?! Moet ik ML-man weer scoren vanavond!!!!
Bekend probleem... Op mijn werk lopen nog wel wat ongebonden mannen rond, maar (even los van het feit of ze wel interessant zijn) ik date liever niet met collega's. Ik vis mijn dates dus van datingsites. Dan weet je (qua features) ongeveer wat voor vlees je in de kuip hebt en je weet tenminste zeker dat de ander ook 'op zoek' is.
quote:SpaceBunny schreef op 08 maart 2010 @ 22:53:

Als jullie een 'volwassener' alternatief weten voor 'scoren' hoor ik het graag (was het eerste woord wat bij me opkwam).

Het hoogst bejaarde en oudhollandsche woord: ontmoeten wellicht?

Of zeg ik nu iets hèèl vreemds?
Ik 'scoor' en 'regel' geen dates, dat laat ik aan de mannen over.

Desondanks geen behoefte aan daten.
misschien heb je een hobby waar een forum over te vinden is? Ik heb mijn vriend leren kennen via een chatboxmeeting van een metalforum. Hij kwam mee met een jongen die ik kende via het forum. De allerbeste tip die ik kan geven: ga je niet overal aanmelden om maar een dame te vinden. Want als t dan niet lukt raak je alleen maar teleurgesteld.
Poelepoelepoelepoes!
Woehaha voorbeschouwingen... Ik kom meestal niet verder dan de eerste helft ;-p
quote:Quinty schreef op 08 maart 2010 @ 22:56:

[...]

Of zeg ik nu iets hèèl vreemds?

Voor je het weet heb je het over 'gemeenschap hebben' ipv neuken;)
quote:Rasa schreef op 08 maart 2010 @ 22:56:

en je weet tenminste zeker dat de ander ook 'op zoek' is.Zou wel even goed communiceren over wat jij en je date onder 'op zoek' zijn verstaan. Vooral waarnààr de ander op zoek is...
quote:marie_liselotte1981 schreef op 08 maart 2010 @ 22:59:

[...]:-O

Voor je het weet heb je het over 'gemeenschap hebben' ipv neuken;)

Yaiks! Dat is ook wel heel erg ouderwetsch...

(de liefde bedrijven? )
vind het ook altijd frusterend als je alleen aan de warming-up mee mag doen maar niet aan de wedstrijd
quote:Quinty schreef op 08 maart 2010 @ 22:56:

[...]

Of zeg ik nu iets hèèl vreemds? Je kunt in real life zo veel mensen ontmoeten, maar je gaat niet daten met iedereen die je ontmoet. Dat is dus die volgende stap die ik dus voor het gemak 'scoren' had genoemd. Ik ben dus nieuwsgierig naar de manier waarop jullie die stap nemen (of laten nemen).
ik scoor ze zelf.. ik flirt erop los.. nooit problemen mee gehad..

mijn huidige verkering (blijf ff 16) heb ik ook gescoord.. was zeer actief..

een neef van een vriendin, duidelijk een klik.. de avond(lees nacht) eindigde nadat we uuuuuuren om elkaar heen draaide.. hij stopte opeens dat vond ik maar niks..

hij liep naar de jassen, ik volgde hem, tikte op schouder, hij draaide zich om, ik kuste hem goddelijk, en liep weer weg..

sindsdien hebben we dikke verkering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven