Hoe / waar / wanneer scoren jullie dates?
maandag 8 maart 2010 om 22:39
Er staan hier op het Viva forum genoeg spannende verhalen over verschillende dates met positieve, dan wel iets minder positieve afloop. Wat ik me dan altijd afvraag, waar zijn jullie diegene tegengekom en hoe hebben jullie die eerste date geregeld? Ik heb namelijk het idee dat mijn sociale leven qua gewone vrienden en vriendinnen wel goed zit, maar dat het er qua 'daten' (in de zin van 1-on-1 met iemand afspreken, wetende van beiden kanten dat er misschien meer van zou kunnen komen) nooit echt van komt. Dus lieve lezers, hoe regel je een date?
dinsdag 9 maart 2010 om 09:15
Eens met MEFunny. Zórg dat je krijgt wat je wilt.
Om mensen te ontmoeten wat potentieel dating materiaal is, zou ik nu serieus nadenken over een dating bureau. Ken meerdere mensen die daar succesvol geslaagd zijn. Leuke vriendinnen met leuke mannen!
Had het er laatst over met iemand anders en die zei bij de sportvereniging op zoek te gaan. Maar ja, ik heb zoiets van: de meeste mensen komen daar om te sporten, niet om een partner te zoeken, en al helemaal niet als ze wat ouder zijn.
Om mensen te ontmoeten wat potentieel dating materiaal is, zou ik nu serieus nadenken over een dating bureau. Ken meerdere mensen die daar succesvol geslaagd zijn. Leuke vriendinnen met leuke mannen!
Had het er laatst over met iemand anders en die zei bij de sportvereniging op zoek te gaan. Maar ja, ik heb zoiets van: de meeste mensen komen daar om te sporten, niet om een partner te zoeken, en al helemaal niet als ze wat ouder zijn.