Hoe weet ik of hij me leuker dan leuk vindt?

30-05-2009 20:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best verlegen en durf niet zo goed initiatief te nemen. En nu heb ik iemand ontmoet die ik meer dan leuk vind. Nog maar 2 weken geleden dus ik ken hem niet echt goed.

Hij vertelde in het begin dat hij geen relatie wil op het moment, hij wist toen nog niet dat ik hem leuk vind. Nu weet hij dat eigenlijk ook nog niet want ookal geef ik volgens mij wel signalen (interesse tonen, af en toe aanraken) geef ik ook weer tegengestelde signalen. Ik vind het gewoon eng allemaal en ben ook bang om af te gaan. Hij heeft immers gezegd geen relati te willen.

Van de week zagen we elkaar en was het weer hartstikke gezellig. Hij zegt wel steeds dat ik een man met wie ik vaag contact heb moe afknappen omdat ik toch niet verliefd op hem ben. En dan zegt hij: kom maar, ik sms het em wel. Als je hem echt leuk had gevonden dan had je het al lang geweten. En ook vroeg hij of ik hem nog gezien had en wat we hadden gedaan. Hij heeft ook gezegd dat hij me leuk vindt (omdat hij anders niet met me zou praten, huh?) en dat ik hem intrigeer, dat hij wel zou willen weten wat er allemaal in mijn hoofd omgaat.

Wat denken jullie, maak ik een kans ondanks zijn geen-relatie-willen?
Ja hoor, je maakt best kans op een leuke one-night-stand. Als een man zegt dat hij geen relatie wil dan wil hij geen relatie.

Echt niet.

Echt niet.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hoe je weet of hij jou leuker dan leuk vindt? Kijken of hij zelf initiatief neemt om bij je te zijn, actie onderneemt om iets leuks met je te gaan doen en interesse in je toont.

Jij hebt laten merken dat je hem wel leuk vindt. En jongens/mannen hebben dat echt wel door (tenzij jullie misschien heel erg jong zijn). Leg de bal nu bij hem. Als hij je leuk vindt, komt hij vanzelf. Zo niet, dan heb je in mijn idee pech.

Niet toe zijn aan een relatie betekent overigens 9 van de 10 keer: niet toe zijn aan een relatie met jou.

En o ja: jou de eerste avond direct het bed in kletsen betekent niet dat hij je leuker dan leuk vindt, maar dat hij zin in seks heeft.
Oh ik ga niet zomaar met hem naar bed hoor. Dat wil ik helemaal niet.

Ik ben ook van de stelling dat als je zegt niet toe te zijn aan een relatie dat dat onzin is als je iemand echt leuk vindt. Ik hoorde hem dat trouwens in eerste instantie tegen iemand anders zeggen die in "ons" groepje was. (een man). Dat hij nu andere dingen aan zn hoofd heeft (overlijden pa) en later zei dat ook tegen mij.
Mensen zeggen ook heel vaak dingen waarbij ze vooral zichzelf proberen te overtuigen. Of stoere praat.. Kan in bij hem ook goed het geval zijn. Zul je hem echt moeten vragen... Maar probeer inderdaad eerst zijn signalen eens te lezen.
Maar als iemand zegt dat je hem intrigeert dan wil dat toch niet perse zeggen dat diegene sex wil?
quote:kantelraam schreef op 30 mei 2009 @ 21:32:

Maar als iemand zegt dat je hem intrigeert dan wil dat toch niet perse zeggen dat diegene sex wil?Als deze woorden komen uit de mond van iemand die reeds heeft aangegeven geen relatie te willen dan betekent dit inderdaad dat de persoon in kwestie sex wil.
Ik lees het niet zo zwart wit...mensen kunnen van mening veranderen...zelfs mannen.

IK zou zeggen....blijf hem zien en zie waar het schip strandt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven