Hoe zet je iemand uit je hoofd...
woensdag 28 april 2010 om 23:58
Hoi,
Een aantal weken geleden heb ik een leuke jongen ontmoet, we hebben een erg gezellig avond/nacht gehad en gezoend. Verder niets. Ik heb niet heel veel ervaring met mannen dus ik vondt het helemaal top! Sinds die avond gaat hij eigenlijk niet meer uit mijn hoofd, ik heb een mail gestuurd, gekrabbeld etc. maar ik krijg geen reactie terug. Wel een klein kort berichtje dat hij het erg druk heeft en nog wel zo reageren op mijn e-mail.... inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog geen reactie
Eigenlijk ben ik er in mijn achterhoofd klaar mee en wil ik het laten voor wat het was. Ik wil niet blijven mailen etc, ben geen stalker. Maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten, ik wil mezelf nu niet verliezen in een hopeloze verliefdheid die geen reactie krijgt. Maar help! Hoe doe ik dat???
Iemand goeie tips voor mij?
Een aantal weken geleden heb ik een leuke jongen ontmoet, we hebben een erg gezellig avond/nacht gehad en gezoend. Verder niets. Ik heb niet heel veel ervaring met mannen dus ik vondt het helemaal top! Sinds die avond gaat hij eigenlijk niet meer uit mijn hoofd, ik heb een mail gestuurd, gekrabbeld etc. maar ik krijg geen reactie terug. Wel een klein kort berichtje dat hij het erg druk heeft en nog wel zo reageren op mijn e-mail.... inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog geen reactie
Iemand goeie tips voor mij?
donderdag 29 april 2010 om 00:17
donderdag 29 april 2010 om 00:34