Hoe zet je iemand uit je hoofd...
woensdag 28 april 2010 om 23:58
Hoi,
Een aantal weken geleden heb ik een leuke jongen ontmoet, we hebben een erg gezellig avond/nacht gehad en gezoend. Verder niets. Ik heb niet heel veel ervaring met mannen dus ik vondt het helemaal top! Sinds die avond gaat hij eigenlijk niet meer uit mijn hoofd, ik heb een mail gestuurd, gekrabbeld etc. maar ik krijg geen reactie terug. Wel een klein kort berichtje dat hij het erg druk heeft en nog wel zo reageren op mijn e-mail.... inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog geen reactie
Eigenlijk ben ik er in mijn achterhoofd klaar mee en wil ik het laten voor wat het was. Ik wil niet blijven mailen etc, ben geen stalker. Maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten, ik wil mezelf nu niet verliezen in een hopeloze verliefdheid die geen reactie krijgt. Maar help! Hoe doe ik dat???
Iemand goeie tips voor mij?
Een aantal weken geleden heb ik een leuke jongen ontmoet, we hebben een erg gezellig avond/nacht gehad en gezoend. Verder niets. Ik heb niet heel veel ervaring met mannen dus ik vondt het helemaal top! Sinds die avond gaat hij eigenlijk niet meer uit mijn hoofd, ik heb een mail gestuurd, gekrabbeld etc. maar ik krijg geen reactie terug. Wel een klein kort berichtje dat hij het erg druk heeft en nog wel zo reageren op mijn e-mail.... inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog geen reactie
Iemand goeie tips voor mij?
donderdag 29 april 2010 om 00:17
donderdag 29 april 2010 om 00:34
Heel andere dingen gaan doen en niet meer aan iemand denken. Als je echt niet meer aan iets of iemand wil denken dan kan dat, zonder meer. Als je twee dagen niet meer aan hem gedacht hebt zul je merken dat je leven nieuwe inhoud heeft gekregen, zonder hem (iets wat je nu waarschijnlijk niet wil geloven - dat is ook wat je weerhoudt; je ziet een heel lang leeg leven voor je). Na hooguit 10 dagen is niks meer van je grote liefde over dan een vage gedachte: wat heb ik in godsnaam gedacht toen, al die tijd..
donderdag 29 april 2010 om 00:55
Koninginnedag en 5 mei staat voor de deur. Trek wat leuks aan en ga met vriendinnen (of alleen) lekker naar een leuke plaats waar veel te doen is en ontmoet nieuwe mensen. Kijk of er leuke mannen zijn, op zo'n dag zie je er toch veel voorbij komen
@Madhe: je mag wel iets sympathieker overkomen. Je doet wel egr negatief naar haar.
@Madhe: je mag wel iets sympathieker overkomen. Je doet wel egr negatief naar haar.
donderdag 29 april 2010 om 01:02
Waarom is het advies bij teleurstelling in de liefde zo vaak 'ga op zoek naar andere leuke mannen'.
Is het leven zonder relatie niet leuk genoeg? Niet uitdagend, niet spannend, niet interessant?
Steeds meer mensen leven alleen. Eigen keus of niet, maar ze hebben toch een heel leuk, uitdagend, spannend, interessant leven. MOET je echt per se een relatie, om een leuk leven te hebben?
Ik zou zeggen: Ga op zoek naar een leuk leven met jezelf!
Is het leven zonder relatie niet leuk genoeg? Niet uitdagend, niet spannend, niet interessant?
Steeds meer mensen leven alleen. Eigen keus of niet, maar ze hebben toch een heel leuk, uitdagend, spannend, interessant leven. MOET je echt per se een relatie, om een leuk leven te hebben?
Ik zou zeggen: Ga op zoek naar een leuk leven met jezelf!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 29 april 2010 om 07:31
Accepteren dat iemand nog even in je hoofd zit en ondertussen heel veel afleiding zoeken. Uitgaan, lezen, een boek schrijven, uitgebreid koken, vriendinnen bellen, in je dagboek schrijven en weten dat je hem niet persé nodig hebt om verder te gaan met je leven. Je hebt het voor hem toch ook gered in je eentje?
Probeer er in ieder geval niet in te blijven hangen, want dat gaat echt niet werken. Zoek leuke mensen op, die verder niets van je willen en geniet van je eigen tijd, ruimte, jong-zijn, energie! Achter iemand aanlopen, die geen tijd voor jou maakt, zou je sowieso niet moeten willen.
Probeer er in ieder geval niet in te blijven hangen, want dat gaat echt niet werken. Zoek leuke mensen op, die verder niets van je willen en geniet van je eigen tijd, ruimte, jong-zijn, energie! Achter iemand aanlopen, die geen tijd voor jou maakt, zou je sowieso niet moeten willen.
Only dead fish go with the flow
vrijdag 30 april 2010 om 01:16
quote:Prideke schreef op 29 april 2010 @ 00:55:
Ik weet haar leeftijd niet, maar stel ze is 25. Dan heeft ze 25 jaar geleefd zonder zelfs maar te beseffen dat die vent bestaat en ineens is hij heel belangrijk. Sorry maar dat gaat er bij mij niet in.
Ik ben niet sympathiek. Helaas.
Maar hoe moet je anders reageren op iemand die na 1 date al zo wanhopig is? Dat is toch niet normaal meer?
Verder ben ik het eens met Poezewoes, het advies om op zoek te gaan naar een ander vent, die je dan op een of andere rommelmarkt op koninginnedag moet oppikken is nogal triest. Alsof een mens zonder relatie niet gelukkig kan zijn, of niets voorstelt (maar ja, dat is ook weer zo'n niet sympathieke opmerking).
Ik weet haar leeftijd niet, maar stel ze is 25. Dan heeft ze 25 jaar geleefd zonder zelfs maar te beseffen dat die vent bestaat en ineens is hij heel belangrijk. Sorry maar dat gaat er bij mij niet in.
Ik ben niet sympathiek. Helaas.
Maar hoe moet je anders reageren op iemand die na 1 date al zo wanhopig is? Dat is toch niet normaal meer?
Verder ben ik het eens met Poezewoes, het advies om op zoek te gaan naar een ander vent, die je dan op een of andere rommelmarkt op koninginnedag moet oppikken is nogal triest. Alsof een mens zonder relatie niet gelukkig kan zijn, of niets voorstelt (maar ja, dat is ook weer zo'n niet sympathieke opmerking).